zaterdag 21 april 2012

Another day at the office


ik sta in de haakstand,
er moet een appeltjes-projectje af,
waarbij ik op de gestrande-bank-in-de-keuken,
(die ineens een uitkomst blijkt,
als Kantoor...)
de middag doorbreng


ondertussen kijk ik dan naar DWDD,
via uitzending gemist,
de televisie is nog steeds niet aangesloten,
sinds de binnen- verhuizing,
of er is iets met de kabel, ik weet het eigenlijk niet..


dus ik haak appeltjes,
kussens voor de markt,
ik lees wat in de krant,
om te weten wat er Zoal speelt in de wereld,
over het algemeen knap ik er niet Bijzonder van op,
al die berichten over bezuinigingen, treinongelukken,
en ga zo maar voort...


dus ik haak appeltjes,
kussens voor de markt en
ik haak kleine rondjes,
voor een nieuw idee wat ik heb,
en ik denk een beetje na over de Dingen,
ik probeer mijn achterstallige mail weg te werken,
drink nog eens een kopje koffie
(je moet jezelf ook een pauze gunnen, niet waar?)


ja ik heb het maar druk,
zo'n middag in/op mijn kantoor,
het ziet eruit alsof ik lig te luieren,
maar Oh wat ben ik hard aan het werk (ha)
wat mij betreft blijf ik nog even in de Haakstand staan
want het bevalt me uitstekend!


nb. ik heb nog wat dingetjes weg te geven:
graag stuur ik een Honey Comb (je) naar:
Nicollie, Janet en Nine/Tree
en ik wil graag plaatjes ruilen met:
Tante Brocante
als jullie je adrse willen mailen, stuur ik het op
I would like to swap with:
Eloïse and Bluebird
please mail me your adress, thank you!

10 opmerkingen:

  1. Leuk dat je je plaatjes met mij wilt ruilen! Ik word er blij van! Ik mail je zo mijn adres. Mail jij mij even wat van je mij wilt ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een tijd in de haakstand gestaan en sta nu weer in de naaistand. Oh!! OP welke markt sta je binnenkort?
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de naaistand sta ik altijd ;-)
    Ik heb nu mijn breinaalden weer uit het stof gehaald, heerlijk zonder na te denken breien op de bank...

    Ik ben benieuwd naar je plannetjes, je appeltjes en kussentjes zijn iig weer geweldig mooi!

    dikke kus, en fijne zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo fijn, die haakstand!
    groetjes, Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet nog even van het zijn in de haakstand! :)
    Wat leuk dat ik een honey comb heb "gewonnen"!
    Ik mail je mijn adres. Kan ik jou ook ergens blij mee maken? :)
    Whoei!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me heerlijk een hele middag op de bank haken. Op een of andere manier kom ik er nooit aan toe. Zou je het patroon voor de bloemetjes uit de Mollie Makes (uit je blog van gisteren) willen delen? Vind ze super!!!
    De Mollie Makes kan wel een vaste pagina voor je gaan reserveren!

    Fijn weekend.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ingrid,

    Ik heb het geloof ik een paar x bekeken maar volgens mij staat mijn naam tussen de honey comb give -away....ik ga maar es even een mailtje sturen en afwachten of het echt voor mij bedoeld is!
    Ik wens je in ieder geval een fijn weekend.
    Groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enorme haaksnelheid heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat leuk! Ik stuur je direct mijn adres.
    En gefeliciteerd met opnieuw een vermelding in de Molly Makes, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)