maandag 9 april 2012

It's freezing cold in Vienna..


grüsse aus Wien,
waar het gisteren Zo koud was,
dat het zelfs sneeuwde,
natuurlijk was ik hier helemaal niet op gekleed,
en zelfs nadat we teruggingen naar het appartement,
en ik zo Ongeveer alle kleren
die ik bij me had, over elkaar aantrok,
liep ik nog de hele dag te bibberen..


liep ik als een soort opgestopte worst,
met P 
(die het helemaal niet koud had,
want de Juiste jas bij)
langs de indrukwekkende gebouwen,
verdwaalden we in de eindeloze lange straten,
keken we naar de tekeningen van Klimt
dronken we koffie in een beroemd Kaffeehaus
aten we een schnitzel, Zo groot had ik nog nooit gezien..
uiteindelijk rillend terug naar het appartement
waar ik uiteindelijk ontdooide,
door veel hete koffie, een stapel dekbedden
en natuurlijk,
an der:

11 opmerkingen:

  1. Hoera voor de liefde. Dat maakt veel goed.
    Veel plezier nog! Hopelijk wordt het nog wel een paar graden warmer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar veel warme koffie met veel lekkere taart erbij en dan nog de liefde...... Dat moet goed gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha de Schnittzel in Oetserreich een Duitsland zijn in der dat super groot.Een ze zijn sooo lecker.

    groetjes naar Wien

    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sneeuw, Wiener schnitzel, warme dekbedden en de liefde, mooier kun je het niet hebben!!!
    Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn reisverslagje... en wat een mooie foto van de Liefde op de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang leve de liefde! Veel plezier nog in Wien!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier stormt en giet het, dus eh... blijf nog maar even in Wenen en duik gerust één van die zalige Jugendstil cafés in... da's een must. Oooooh, ik moet ook nog eens naar Wenen... die stad staat nog niet op Mooistestedentrips.nl (schande). Have fun!! Wij bibberen hier ook.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. your pic in the park reminds me of interrailing to Vienna when I was young...sadly not so much of the love then to keep me warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk land Oostenrijk. En Wenen in prachtig!
    Hier alleen maar regen. Ik wil wel ruilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig geeft de liefde genoeg warmte. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beter koud en opgewarmd worden door de liefde dan wegregenen in Nederland hoor. Geniet van je weekje!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)