maandag 16 april 2012

Back to normal-monday (and a little swap)

op deze Stralende maandagochtend,
waarbij ik de orde nog duidelijk niet gevonden heb,
ik sliep 12 uur aan een stuk
blijkbaar moeten er nog wat Wenen-vermoeidheid uit..,
is het back to normal,
maar voor wie geldt dat niet,
dus ik zal proberen er niet wederom
een maandag-klaag-post van te maken
maar een maandag
we-gaan-lekker-de-was-doen-post
(en wat er zoal nog meer te doen is)


dat is behalve de Berg was,
en andere huishoudelijke Dingen,
alle mail beantwoorden,
die ik verzuimde te antwoorden.
oa. een van het Duitse blad Für Sie,
die wat foto's van mijn haakwerk willen publiceren,
en een foto van mijzelf (och hemel)


ik heb nog een klein projectje lopen voor Engelpunt,
waarvoor nog uren haakwerk liggen,
er moet nog van alles gebeuren aan het huis,
de Binnen-verhuizing is nog steeds niet af,
en ga zo maar voort...
nu begint er toch iets Klagerigs binnen te sluipen,
dus nog even iets Gezelligs...


heeft er iemand zin om een setje kaartjes 
te ruilen, tegen iets wat je leuk vind om 
mij te sturen?
Ik wil graag ruilen met 3 mensen,
laat me even weten welk setje je leuk vind
(bij elk setje doe ik er nog een paar,
die niet op de foto staan, is het toch nog een beetje
een verrassing)

(if you like to swap a little set of these cards,
you can send me anything you like,
please let me know)

ik ga maar eens bezig, en wens je
een Zonnige maandag!

9 opmerkingen:

  1. Een heel fijne maandag, succes met de was e.d.!

    Groetjes
    Miriam, die zo gaat strijken...........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Cinderell@ hier die heerlijk haar tijd zit te verdoen met niets...heerlijk ben ook erg moe dusssss het huis komt wel weer ..hihi setje 3 vind ik wel heel leuk om te ruilen....Let me know x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Setje 2 heeft Roodkapje! ik ben een fan van dat dametje :) Zou het leuk vinden om te ruilen...
    Maak er een fijne maandag van, de zon schijnt zo af en toe toch nog een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Ingrid, hier schijnt de zon ook. Hoewel er nog wel een koud windje van zee komt, maar dat geeft niet. Ik heb wel weer eens zin in een ruilprojectje en doe dus weer mee. Maakt me niet uit welke van de drie. Kaartjes zijn hier altijd welkom :-) Succes met alle werkzaamheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Ingrid, ik vind het ook zo jammer dat weekends niet eindeloos lang kunnen duren! Maandag kunnen zo vermoeiend zijn, zeker na enkele dagen vakantie. Maar wat leuk dat jij ze doet opfleuren! Ik wil graag nog een keertje met je ruilen. Ik kan wel niet goed kiezen, dus wel pakketje zou me niets uitmaken. Ik wens je nog een zonnige dag toe, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook wel ruilen. Op marktplaats verkoop ik heel veel spullen. Als je tante brocante (groningen ) intypt, zie je mijn spullen. Kijk maar eens waartegen je het zou willen ruilen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi, I would love to do you a swap for the cards I will send you a little handmade treat from the studio. Let me have your address so I can post it!
    Sorry this is in English!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi!

    Leuk om te ruilen, ik heb nog wel een setje kaarten liggen, met de linoleum techniek. Uiteraard handmade.
    Ik lees altijd met plezier je blog, het houdt mijzelf ook weer creatief! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi,
    Monday was sunny and so warm here (23 celsius), and today we were surprised by back to normal temperatures...8 degrees, and we were shivering at the bus stop. I would love to try to swap with you. I am in Canada, and I like the idea of some of my hoarded fabric or paper sailing across the ocean.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)