zondag 1 april 2012

Hello Sunday and hello to you too!

17 opmerkingen:

  1. veel succes!! Ik was graag komen kijken, maar mijn gezin en scriptie staan dat nu niet toe...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een héle fijne zondag op de Sunday Market!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijne en gezellige zondag op de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop mee op een goede verkoop en vooral dat je veel plezier had

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier vandaag, geniet er van! Ik moet helaas werken, anders was ik graag even komen kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes maar vooral plezier! Ik ben benieuwd hoe het is geweest, maar dat horen we vast nog wel!
    Jammer dat ik zo ver weg woon, anders was ik zeker even komen kijken. Trouwens, het zonnetje is net gaan schijnen, perfect voor n markt lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier, fijne dag en geniet er vooral van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. good luck! hope it's as sunny for you as it is here...bit cold though brr!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel plezier! ik ben benieuwd naar een foto van je kraam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey, heel veel succes vandaag...het zonnetje schijnt hier al af en toe, hoop bij jou ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel plezier en succes natuurlijk!! Hoop dat het zonnetje daar ook schijnt want dat zal je spulletjes nog mooier maken ...........
    groetjes,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben zo benieuwd hoe je het vond. Misschien ben je inmiddels al weer thuis. Afin, we horen het morgen vast allemaal wel. Of niet. Het is jouw blog, dus wachten we rustig af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een feestje bij je kraam! Werd er helemaal blij van en opnieuw toen ik thuiskwam en mn aankopen uitstalde :) Popje met een arm staat te pronken in mn eigen huisje en het mannetje heb ik aan mn vriendinnetje met nieuwe baby gegeven die helemaal enthousiast was!
    Dankjewel voor je durf er te gaan staan! En ik vond het heel leuk om je eens in 'het echt' te zien :) tot de volgende x!
    Zonnige groet Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad en dat het voor herhaling vatbaar is.Dan kan ik de volgende keer het lef opbrengen je aan te spreken.Nu hing zoonlief aan mijn arm en had ik niet echt de rust me in je spullen te verdiepen.
    Maar mijn complimenten!Je had het mooi uitgestald en een boeiend aanbod.Je past perfect tussen de andere creatievlingen.Baal dat ik niets bij je heb gekocht..
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dat je er nog eens staat en dat ik dan wel langs kan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)