dinsdag 17 april 2012

Loose ends...


ik zit helemaal in de bloemen,
op het moment,
ze stonden laatst al in de Mollie Makes,
ben een hele serie aan het haken als opdracht,
en nu een verzoek van de Für Sie,
om nieuwe bloemenfoto's


nu willen ze ook een foto
waar ik hakend en wel op zit,
wat makkelijker klinkt dan het bleek,
gisteravond trok ik een Feestelijk jurkje aan,
en zette mij met een mand met vrolijk gekleurde katoen neer,
 terwijl P foto's nam..


maar van de hele serie,
was er geen één goede,
ik had overal mijn ogen dicht,
zat onderuitgezakt,
de belichting was waardeloos,
en ik weet niet Precies, wat er nu,
met mijn haar was,
het piekte alle kanten op...


op de een of andere manier,
pak ik gewoon niet goed op de foto,
misschien moeten we vanmiddag 
opnieuw een poging doen..
vandaag zal ik verder haken
bloem na bloem,
en Ondertussen een beetje nadenken
over losse eindjes,
en manieren om ze aan elkaar te Knopen


-xxx-

14 opmerkingen:

  1. Oooh, die lyric....
    Een dag na zo'n reis al goed op de foto willen staan, jaja..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook zo eentje die bijna nooit charmant op de foto staat, wat dat is? Geen idee... zou me er vooral niet te druk over maken, die mooie bloemen van jou trekken zeker alle aandacht ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop heb je er al gehaakt!
    En kan het misschien zo zijn dat wij vrouwen erg kritisch op onszelf zijn? (ik vind mezelf ook nooit leuk op een foto staan namelijk)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. loved you in Mollie Makes..and love the wise words, made me smile, so very true x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid
    welke plaats vlakbij wenen kocht jij al die leuke spullen
    groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou zeggen: ga lekker in het zonnetje buiten zitten, op een mooi bankje of een gezellig kleedje in het gras. Met je wolletjes (in een leuk mandje ofzo, nou ja, jij weet wel hoe het leuk wordt...) en dan ziet niemand nog de piekende haren, enkel het idyllische plaatje. En zonlicht doet heel veel goeds voor een foto! Zag net nog fijne fototips bij: abeautifulmess...
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh nou dat probleem herken ik wel. ik heb ook wel eens (lees regelmatig) een bad picture day. Morgen gewoon weer proberen.
    Je wordt echt een beroemdheid zo.:-)Leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bloemetjes zijn prachtig en ja als je echt alleen een perfecte foto wil, gewoon door proberen dan lukt het vast wel en he Nobody is Perfect.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal eens met Femke: gewoon even buiten maken die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve help, ik zie het voor me. Dat gedoe met die foto's ;-) Heel herkenbaar! Het gaat goedkomen met alle tips die je kreeg. Toch? Je bloemen zijn schattig. Ook die in de nieuwe Mollie Makes die ik vandaag in de bus kreeg. Veel haakplezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is het heerlijk om jouw verhalen te lezen.
    ik kan me de situatie levendig inbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ik in de loop der jaren heb geleerd van 'op de foto gaan' is dat je jaren later naar zo'n foto kijkt die je op dit moment vreselijk vindt en dan opeens denkt: "Och, wat was ik leuk toen!" Dat rare piekhaar lijkt dan opeens heel charmant, de dichte ogen geven de foto opeens juist iets heel schattigs en ga zo maar door... :-)
    Van het weekend kwam ik nog een foto tegen van mezelf die een jaar of 3 geleden in de Jan stond en die ik echt vre-se-lijk vond toen, maar inderdaad, ik zag hem nu weer en zag opeens een mooie foto... Dus, kies degene uit die je het minst vreselijk vindt of laat gewoon iemand anders kiezen (ik weet zeker dat er een leuke, lieve, mooie tussen zat!)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)