maandag 2 april 2012

Monday Morning (and Lucky me)


en Zo werd het weer maandag-morgen,
na een fantastisch leuk weekend,
waarbij we iets aan de late kant,
op de markt aankwamen,
(koffie drinken, telefoon kwijt,
dat Soort dingen)
waarbij ik even moest denken aan 1 april vorig jaar,
toen ik ook naar Amsterdam reed,
met een totaal ander gemoed...
(wat een mooie ronde cirkel)
waarbij ik in de auto even de zenuwen kreeg,
of we het wel allemaal op tijd af zouden krijgen..


gelukkig was mijn vriendin Engelien, daar..
en binnen een uur was alles Soort van geregeld,
er woeien wel wat jurken in de rondte
(en mijn haar, zie ik nu op de foto)
de houten poppetjes vielen steeds tussen de lapjes,
en er pasten een aantal spullen,
gewoon niet op de kraam,
er stond een snijdende koude wind,
maar dat mocht de pret niet drukken..


het was van meet af aan,
een komen en gaan,
van enthousiaste kijkers en kopers,
we pakte alles in in knalroze zakken,
deelden "good luck" kaartjes uit,
dronken koffie om warm te blijven,
ik kletste wat af, met leuke lezers van mijn blog,
ontmoette een aantal hele mede-bloggers,
o.a Roos, Arnika, Linda, Kay en Jane,
wat een lieve Vrolijke vrouwen...


en ik kletste maar door,
terwijl Engelien rustig doorwerkte
(oh oh Ingrid en Dank je Engelien)
 we hadden het druk
(echt Boven verwachting druk)
we hadden het koud,
we hadden enorm veel lol,
we verkochten veel..


kortom het was een dag met een Gouden randje..
en Zo werd het weer maandagochtend,
het huis is een chaos,
alles ligt zoals ik het gisterochtend,
uit mijn handen liet vallen,
slordig ingepakte dozen, 
staan midden in de kamer,
mijn rug doet zeer,
maar ik gloei nog een beetje na,
en ik kom deze maandagochtend wel door,
met de gedachte aan gisteren,
aan het Geluk wat ik heb,
en de Prachtige Ronde Cirkel...


to you too!

36 opmerkingen:

  1. wat heeelijk, op een marktje staan, dat zou ik ooit ook nog wel eens willen :) ik wilde je nog even bedanken voor je lieve kaart!! Helemaal blij mee, dank dank dank! Geniet je week hoor :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn nagenieten! Heerlijke maandag. Geweldige foto´s. Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hoor Ingrid, goed gedaan!
    En een mooie, rustige maandag voor jou!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rustig aan vandaag inderdaad... Wat ziet je kraam er super leuk uit zeg... Wat een gezelligheid straalt het uit. Fijn dat je goed verkocht hebt, had ook niet anders verwacht ;o) Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een topdag! Geniet maar lekker na!! En mooi, zo'n ronde cirkel. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat jammer dat ik toch in een uithoekje van Zeeland woon, ver weg van het grote stadsgebeuren met leuke marktjes! Maar...dan gaan we toch zelf een markt houden! En ja, donderdag 5 april vanaf 10 uur is iedereen welkom in Zeeland, Aagtekerke om precies te zijn aan de Pekelingseweg 6. Veel kramen met zelfgemaakte spullen, brocante, retro en wat niet al. Het wordt wel koud zegt het weerbericht maar de koffie is warm en als ik nog wat tijd heb zal ik lekkere walnotentaart bakken. Heb ik toch weer van je geleerd Ingrid, geen ja maar, maar gewoon doen!

    groeten, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ingrid! Wat zit ik hier te genieten van je mooie verslag. Mooie kraam, gezellige meiden die je mooie spulletjes kochten. Superleuk. Ik denk dat je dit keer geen last hebt van de maandagochtendblues ;-) Ik hef nu mijn kop koffie op jou en zeg! You did it. You just did it. Yesss! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. even een bericht zonder spelfouten....

    Wat was het een mooie kraam, wat een kleuren pracht en met veel mooie spullen. En wat was het aller leukst om jouw eens in het echt te zien.
    Ik heb net een stukje op mijn blog gezet, want die sunday market heeft toch wel indruk gemaakt op mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed en wat ziet jullie kraam er ook gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er SUPER uit!! Ik kon helaas niet komen :'( Ik weet niet of je nog leuke dingen 'over' hebt en waar ik die eventueel zou kunnen kopen, maar de interesse is er.
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk je gister even gesproken te hebben. Ben ook blij met mijn gekochte spulletjes. Een paar gaan mee naar Amerika voor mijn workshop bij Dottie Angel. Die krijgen een goede bestemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Ingrid, je kraampje ziet er op foto echt zoo leuk uit!! Ik zou hem zo helemaal willen leegkopen!! Kortom, knap gedaan, geniet nog maar lekker na van al dat leuks en maak er een leuke week van. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige boel bij je!!!!
    Jammer dat het voor mij zo ver weg is....

    Leuk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er gezellig uit!! Geen wonder dat jouw kraam veel leuke mensen trok. Fijn dat je het, ondanks de stress vantevoren, zo naar je zin gehad hebt! Ben je nu overtuigd van je eigen talent?? :))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk hè, die cirkel rond! Wat een heerlijk kraam hebben jullie opgebouwd zeg, echt eye-candy!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vond het onwijs leuk je te ontmoeten Ingrid. Je bent een lief mens! Bedankt nog voor de mooie spulletjes die ik bij je kon kopen. Ik ben er blij mee. Vandaag schrijf ik er nog een blogje over.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. fijn dat het zo'n geslaagde dag was, lekker nagenieten zo op de maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat ziet dat er gezellig uit! En wat fijn dat je ondanks de snijdende kou toch zo genoten hebt! Lekker rustig aan vandaag, het is tenslotte maandag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kraam met zoveel kleur. En ik vind je nieuwe banner ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je mag trots op jezelf zijn. Ook al omdat je 't gewoon gedaan hebt en extra trots omdat het zo geslaagd was. En die ronde cirkel....dat is toch het geluk voelen?! Heeeel fijn. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ziet die kraam er gezellig uit zeg, en ik zie zoveel wat ik best had willen kopen hoor! Die Sundag market blijft in mijn hoofd rondwaaien, ik moet er echt en keer naartoe! Goed gedaan! En ik zie een nieuwe header, is heel leuk (net als al die andere vorige headers overigens).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk voor je! door auto pech ben ik gisteren niet aan gekomen....oeffff wat voor mij een enorme teleurstelling was...maar wie weet ga je nog een keer zoiets ondernemen....Het ziet er allemaal fantastisch uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ben ik blij voor je!
    En wat mooi, van die Cirkel....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. nice time I bring some cake.
    I really did like your nice friend,loveley lady

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, gaaf dat je zo'n topdag hebt gehad! Kon ook niet anders met zo'n mooie kraam! :-) Fijne nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. whoohoo...dat klinkt goehoed! wat fijn, wat fijn! en wat ziet het er gezellig uit!!! :) volgende keer weer? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat fijn dat je hele mede-bloggers hebt ontmoet en geen halve. waar moet je dan toch kijken :-)
    geniet nog lekker na.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hè wat had ik graag even in die kraam gesnuffeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lust voor het oog! Wat jammer dat ik niet door die heerlijke spullen heb kunnen grabbelen! Maar ik blijf erbij dat ik zeer verheugd zou zijn van een Ingthings webwinkel, zodat we digitaal kunnen grabbelen :) hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. NEE zeg !!!
    Heb ik toch iets bij je gekocht op de Sunday Market ! zonder te weten dat het jouw kraampje was !!!
    LOL
    Vanavond pas(!) al mijn aankopen uitgepakt en kom ineens jouw naamsticker tegen op roze zakjes ..HuH??
    Ik kocht een paar lapjes stof bij een dame met grijs kort haar en en later nog een bruin geborduurd tasje en dat geweldige bloesje met bloemen bij jou ? denk ik nu gezien de foto hierboven ...ha ha
    ( inderdaad wat strak om de middel dus de dragen we los als jasje ;-)
    Gemiste kans dus om je eens in het echt te spreken...
    Ben wel erg blij met mijn aankopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heerlijk! Ik had er wel bij willen zijn... Andere keer misschien... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oh, how i wish i could have been there!!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)