zondag 29 april 2012

Rainbow&birds


birds fly over the rainbow
Why then, oh why can't I ?

6 opmerkingen:

  1. Hele mooie, bijna ontroerende foto. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto! Deze vogel vliegt ook niet (meer) zo hard, denk ik..
    Maar soms zou je wel weg willen vliegen, ja!
    Naar Zeeland misschien?
    Ik was er gisteren (en eergisteren) en ik moest nog aan je heimwee-blogje denken toen ik langs het natte, koude maar toch altijd fijne strand liep. Terwijl ik je niet eens ken! Dat is het vreemd-mooie van bloggen, vind ik..
    Maak er een mooie dag van!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, die foto, die is echt heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sluit je ogen.... vlieg.... x

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)