vrijdag 20 april 2012

Random thoughts at a Sunny Day


voor mijn gevoel is het al Zaterdag,
op de een of andere manier,
dacht ik gistermiddag dat het Vrijdag was,
ik was daar zo van overtuigd,
dat ik zelfs al een weekendwens plaatste,
en op Twitter iedereen al een fijn weekend,
begon te wensen,
tot het binnenkwam, Ineens, dat het Donderdag was..


ik weet soms niet,
waar ik ben met mijn gedachten..
vaak dwarrelen ze maar door mijn hoofd heen,
kan ik later niet eens Precies zeggen,
waar ik zo door in beslag word genomen..


zo zat ik vanochtend -eindelijk-
met een kopje koffie in de ochtendzon,
ik dacht aan de tuin in Driewegen,
aan de foto's die ik maakte voor dit blogbericht,
met allerlei kleine vondsten van de kringloop,
aan de dag dat ik P. ontmoette
aan Koninginnedag en grote hoeden
(ik kan het ook niet helpen,
die kwam gewoon langs)


aan het feit,
dat ik wel weer eens wat mocht gaan doen 
voor de markt,
aan mijn kinderen toen ze klein waren,
aan Franse rommelmarkten,
gele viooltjes en of ze het wel eens koud hadden
wat ik vanavond ga eten
(nog geen idee, jij?)


ik dacht aan de zee,
en of het niet mogelijk is richting kust te verhuizen,
(oh wat mis ik de zeelucht)
of ik fluo roze nu wel of niet mooi vind,
aan het plezier tijdens de 2de foto-sessie met P,
waar uiteindelijk, na heel veel foto's toch
wat bruikbare kwamen
(hoewel onderstaande niet in aanmerking kwam)
met dank aan jullie reacties op mijn enigszins
humeurige eerste -ik sta er stom op- bericht...


aan de Mollie Makes,
en dat ik er weer in sta,
en hoe Ongelofelijk dat is,
ik had me Dit toch allemaal niet voor kunnen stellen,
toen ik besloot een blogje te beginnen..


kortom, er is geen touw
aan vast te knopen,
als je probeert je gedachten,
vast te leggen in een post,
en op deze Vrijdag,
die voelt als een Zaterdag,
kan ik niet anders concluderen,
dat het fijne gedachten zijn,
en dat, welke dag het dan ook,
het wel een Prachtige Dag is..

16 opmerkingen:

  1. Hello Ingrid, Congratulations on getting into Mollie Makes! Though I'm not surprised! I think you're super.

    Love your owl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het fijn om positieve gedachtekronkels te lezen. Dit is veel leuker dan de krant bij het ontbijt. Het is vrijdag en de zon schijnt, dit wordt wast een reuze dag!
    p.s. mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke foto van je!!! Echt, als je die ziet, denk je, ik tenminste, meteen: Wat een leuk mens!
    En übercool dat je weer in de MollieMakes staat!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Ingrid I have been inspired by your crochet flowers and have made some of my own I will be putting them on my blog later - Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely to see your pretty flowers in Mollie Makes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lachen is leuk!

    Eten, ik weet het ook nog niet. Denk gewoon hollandse pot. Rode biet, bloemkool, aardappels en vlees met jus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig, ik haalde precies de dagen door elkaar net als jij! Heeft vast te maken met vorige week het paasweekend, waarna het gevoelsmatig ineens erg snel vrijdag was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht nog gisteren "oh, het weekend begint bij Ingrid al op donderdag" dus wenste ik jou ook een fijn weekend....lekker toch, extra lang weekend?
    :-)
    Wat een fijne plaatjes weer, geweldig dat je in Mollie Makes sta en die foto, die is echt mooi!
    Ingrid in actie met een brede lach!!

    Nou, ik zou zeggen, fijn weekend dan maar!
    alvast ;-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ..love your colourful post!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn weekend jij!
    Enne….asperges vanavond?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto in de Mollie Makes! Handig zo'n bos bloemen die nooit verwelkt. :D Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. :) heerlijk chaotisch bericht...een gefeliciteerd weer de mollie makes...ben hem gelijk gaan halen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik dacht eerst dat dat een manderijntje was :) (die uil dus)
    ik vind dat je hartsikke leuk op de foto staat.
    en vanavond eet ik buiten de deur, dus geen idee wat het gaat worden

    fijn weekend (nu echt) x

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)