maandag 29 mei 2017

Naar Wenen (dagdag)


Dus morgen vertrek ik naar Wenen, en hoewel ik me 
natuurlijk heilig heb voorgenomen daar zo mindfull
mogelijk over te zijn, zie ik toch weer op tegen de reis,
niet het vliegen zelf maar dat gedoe en de drukte op Schiphol.
Hoewel het altijd goed komt, moet ik toch blijkbaar altijd
weer door de hele riedel vooraf heen.
Ik zou veel liever willen dat er een grote vogel aan de
deur zou bellen die dan vraagt; ben jij Ingrid?
Als ik dan ja zeg (haha, dat is waarschijnlijk) zegt hij
stap maar op en dan vliegt hij mij naar Wenen, 
terwijl ik dit liedje hoor spelen, net als in de film.
Dan vliegen we over de horizon heen, over de Alpen
en uiteindelijk zal hij landen op het balkon van 
Daan en Julia, ooh dat zou fijn zijn..


Maar omdat het leven geen sprookje is, denk ik zomaar
dat ik toch echt met mijn koffer in de rij moet gaan staan.
Mijn doel tot gisteren was om alleen met handbagage
te reizen, maar ik krijg het niet allemaal in dat kleine koffertje,
dat komt met name door de cadeautjes die ik mee wil nemen..

Maar als ik dan eenmaal daar ben, dan hoef ik even helemaal 
niets meer, beetje lezen, wandelen, dat soort dingen
en ik hoop dat ik alles wat er de laatste tijd gebeurde
kan laten bezinken en weer opgewekt en wel terug zal komen.

Bedankt voor de reacties op de kaartjes, het werden er meer
dan ik dacht en ik heb er willekeurig wat namen uitgezocht.
Ik wil graag een kaartje sturen naar Heid en Ageeth, 
(willen jullie je adres mailen?) 
ik koos er ook nog twee uit op Instagram.

Ik meld mij weer als ik terug ben en in de tussentijd
wens ik jullie hele fijne dagen, zet m op, of juist niet,
doe gewoon wat je denkt dat goed is (dan doe ik dat ook :-)

-X-

10 opmerkingen:

  1. Haha, dat zou leuk zijn, maar er komt voor jou nog een iets grotere vogel aan te pas ;)
    Veel plezier in Wenen, het lijkt me prachtig daar.
    Liefs Tink (die heel huisvrouwerig de was gaat doen met 'HUP' in gedachten haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne reis. Dat hele vliegveld gedoe maakt mij ook altijd een beetje stresserig. Bij mij helpt om lekker vroeg op het vliegveld te zijn, door de hele reutemeteut en dan een kopje koffie als beloning.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieverd, ik had je een privé-berichtje gestuurd op instagram, maar zal je ook nog even mailen!
    Dat gestress op de luchthaven is heel herkenbaar, ik heb er ook telkens weer last van. Niet dat ik zoveel vlieg hoor :-)
    Geniet van het samenzijn met Daan en Julia én van het mooie Wenen. Ik hoop dat het je de rust brengt en alle recente gebeurtenissen een plekje helpt te geven.
    Tot wederziens! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dagdag, geniet met volle teugen en rust lekker uit. Beetje zen, beetje mindful, lekker alles even loslaten en je hoofd opruimen en ordenen.

    Veel plezier in Wenen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bon voyage! Wat zullen dat heerlijke cadeautjes zijn, geniet maar van de tijd met je zoon (en wat klinkt dat goed: Daan en Julia, perfecte combi)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn uit het dagelijkse en een andere kijk opdoen. Hoe we ook gehecht zijn aan ons ritme, je bent daar ook al een beetje thuis. Ik hoop dat je het heerlijk hebt daar en zie je post verschijnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je fijne zendagen in gezelschap van je zoon en schoondochter en een streepje zon met hier en daar een wolkje met een gouden randje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Ingrid. Wens je een heel fijne tijd bij je zoon en schoondochter. Ga er heerlijk van genieten.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie, ik volg het natuurlijk ook op Instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne vakantie, ik volg het natuurlijk ook op Instagram.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)