donderdag 14 februari 2019

Over het kastje tegen de muur


Jaren geleden kreeg ik dit kastje van mijn lieve vriendin
Fem, die ik ook al weer jaren ken, we kwamen elkaar
ooit tegen op een rommelmarkt in Middelburg.
Ze vond het echt een kastje voor mij en dat vind ik 
nu ook, ik vind het echt een geweldig kastje.
Het stond een hele tijd onder mijn bureau, het kon er niet
op staan omdat het niet tegen de muur kon staan
(van het kastje naar/tegen de muur, haha)
Nu heb ik mijn bureau, of eigenlijk is het gewoon een
tafel, gedraaid zodat ik naar buiten kan kijken en zo
kan het daar perfect staan en kan ik al mijn kleine 
rommeltjes er in leggen (ik ben dol op kleine rommeltjes)


Ook de familie Little is zeer verheugd over hun plekje
op de kast, ze lagen al een tijdje in een la omdat ik nergens 
een goed randje voor ze had om te zitten.
Ze zaten een tijdje in het keukenraam maar daar vielen
ze steeds af, zo de schaal met uien en tomaten in.
Het is gezellig hoor, die familie daar, maar ze kwetteren
de hele dag over van alles en nog wat en bemoeien
zich overal mee, ik hoef dan alleen het woord laatje
te zeggen en dan zijn ze weer een tijdje stil;-))

Kortom, ik ben blij dat het kastje weer tegen de muur
staat, het kastje wat ik kreeg van Fem.

Ik wens je een stralende dag, wat heerlijk toch 
dat lenteachtige weer, vind je niet?
-X-

10 opmerkingen:

  1. Ja, zo fijn die zon! En de vogeltjes zijn direct heel actief, het geeft een echt lentegevoel om het getjilp en gefluit te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kastje past zo bij je, met al je vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ♥Handig kastje♥ Maar hoe lang blijft het overzichtelijk???
    Geeft wel weer inspiratie, ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kastje is geweldig, de familie Little is schattig en je humor fantastisch !
    En de zon is heerlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kastje en zoveel vakjes om alles overzichtelijk op te kunnen bergen. Ik struin niet vaak op rommelmarkten, maar een bezoekje aan de kringloop sla ik nooit af. je vind er soms de gekste, leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kastje! Met al die leuke retro spulletjes. Mijn moeder heeft dezelfde fruitpotjes, die jij gebruikt als pennenbakje! Zo grappig, ik ben bijna 50 en zij had ze al toen ik nog kind was. Af en toe probeer ik Marie Kondo te zijn, maar ik houd ook teveel van kleine rommeltjes om dat vol te houden! Geniet van de zon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooi kastje en weer een prachtig verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)