woensdag 15 januari 2020

Een beetje sneeuw, graag


Zo, ik ben klaar om te gaan, de groene en de zwarte trui
passen beide in de koffer, zo ook mijn beschermengel :-)
Er is overigens geen wasmachine in het appartement,
maar een wasje op de hand is ook prima, toch?
Er zijn een paar dingen die ik hoop voor deze reis,
de eerste is dat ik niet al te veel hoofdpijn zal hebben,
het is iets waar ik het nooit over heb omdat niemand 
iets heeft aan deze informatie, eigenlijk.
Sinds ik jaren geleden ben behandeld voor een stijve nek
bij een fysiotherapeut, wat helemaal mis ging, heb ik 
een chronische hoofdpijn, soms meer soms minder.
En als ik nu toch aan het vertellen ben, de grootste 
reden dat ik tegen het reizen opzie is dat ik
sindsdien ook een probleem heb met mijn ogen, 
vanaf een meter of 2 zie ik alles dubbel.
(alles om dat op te lossen is al geprobeerd, echt alles,
ik vraag ook absoluut niet om tips ofzo,
ik ben er inmiddels soort van aan gewend) 
Ook ben ik hypergevoelig voor licht, je begrijpt dat 
een luchthaven, met dat felle licht, drukte en borden 
die ik niet kan lezen, voor mij een bijzondere uitdaging 
zijn (dat klinkt beter dan een probleem :-)

Enfin, omdat er min of meer goede en soms hele slechte
dagen zijn, hoop ik dat het in ieder geval dat het met het
reizen mee zal vallen, tot zover dan over mijn klachten, we 
hoeven het er verder niet meer over te hebben.

Het tweede wat ik hoop is dat het zal sneeuwen, al is het
maar een buitje maar gewoon even voor het wintergevoel..

Ik ga proberen om op mijn Ipad te gaan bloggen in Wenen,
mijn nichtje Guusje heeft me uitgelegd hoe dat moet,
maar ik heb geen idee of het lukt, ik hou er helemaal
las dingen op een pc ineens anders zijn, maar ik ga 
mijn best doen om er iets op te krijgen.

Ik wens je hele fijne dagen
-X-

13 opmerkingen:

  1. Lieve ingrid, fijne reis . En dit zijn inderdaad dingen die het reizen niet fijner maken. Gehijg heb je de reis al vaker gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat mag je wel een uitdaging noemen ja. Inderdaad fijn dat het niet de eerste keer is dat je deze reis maakt, dat zal hopelijk schelen. Goede reis en een fijn verblijf in Wenen gewenst!
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier Ingrid, wat een feest om je kleinzoon weer te zien. Goede reis en geniet ervan! Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je oprecht een goed reis en een mooi verblijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met al deze obstakels, , het toch gewoon steeds doen !
    Stoer, respect ♥
    Ik doe het echt niet meer, vliegangst.
    Maar veel plezier stoere oma, ....met kleinzoon in je armen
    weet je waar je het allemaal voor doet,.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik heb respect voor je moed en durf steeds weer in dat vliegtuig te stappen..sterkte..en goede dagen daar in wenen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. May your hopes comes true, ik hoop voor ons dat het lukt om te bloggen op je i-pad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je een hoofdpijnloze fijne reis toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je veel plezier en een flinke laag sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je een voorspoedige reis en kan me voorstellen dat het ook zeer vermoeiend daarom kan zijn. Natuurlijk hoop ik ook op dat beetje sneeuw, krijgen we vast mooie plaatjes van je te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een goede reis gewenst en dank je voor je fijne blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier en een mooi laagje sneeuw gewenst, net genoeg om alles tot een prachtig winters landschapje om te toveren maar niet zoveel dat je niet naar buiten wilt.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)