vrijdag 3 juli 2015

Decide..


Nu schreef ik deze quote al een aantal dagen geleden
op deze foto (van mij, ha) ik had natuurlijk geen idee,
dat er gisteren ineens een soort van aardverschuiving plaatsvond
in mijn persoonlijke leven waardoor ik weer eens 
zou moeten besluiten hoe nu verder..
(en nee, ik ben niet ziek en mijn gesprek
 bij de uitgever ging, nadat ik mijzelf bijeenraapte,
ook werkelijk boven verwachting.)
Niemand hoeft zich zorgen te maken, de ervaring leert
dat het Uiteindelijk altijd weer goed komt,
ik moet enkel besluiten wat te doen..
(maar is dat soms niet het moelijkste?)

Ik wens je een heel fijn weekend, 
ik hoop dat je het een beetje uit kunt houden 
met deze hitte.
-X-

16 opmerkingen:

  1. Dat is heel lastig ja. Veel wijsheid dan maar :) Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vader zei altijd: voor alles komt een oplossing....bij jou natuurlijk ook. Liefs en kijk maar veel naar die mooie foto van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rustig en diep doorademen en dn komt de oplossing vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wijsheid in het nemen van je besluit, vertrouw op je gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Ingrid
    Beslissingen nemen is altijd moeilijk. Volg je hart. Sterkte
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie quote bij een zeer mooie foto.
    't Leven is vol verrassingen. Leuk , niet leuk, soms dramatisch, soms superfantastisch, ....
    Hoe het nu verder moet...neem de tijd om goed na te denken.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid, ik hoop voor je dat wat je ook beslist er wel iets positiefs voor je uit komt en dat je mag genieten van het fijne gesprek dat je hebt gehad met de uitgever!! En je zei het van de week al het gras is bij de buren net zo groen als bij jouw. Iedereen komt wel eens voor minder leuke verrassingen te staan, helaas. Hoop dat het snel is opgelost. Succes en sterkte ermee !!Groetjes Lizet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmm, zoals Gandalf het zegt lijkt het niet zo moeilijk.... Maar die is ook al stokoud en heel wijs natuurlijk ;-)….

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wisten we maar hoeveel tijd we krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto inderdaad. Veel sterkte en wijsheid gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Foto en tekst passen goed samen. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De quote past perfect bij de foto. Veel succes met het maken van je keuze! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie quote! Volg vooral je buikgevoel! Liefs, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gandalf zei vele wijze woorden...
    Lieve Ingrid volg je hart! This too will pass, zeggen wij dan. Sterkte met wat het ook is!
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)