maandag 17 december 2018

Dagdag


Terwijl de regen nu met bakken uit de hemel komt
lag er gisterochtend een prachtig wit laagje toen
ik wakker werd, helaas heb ik het niet zien sneeuwen,
dat vind ik zo'n heerlijk gezicht..
In het huisje staat mijn nieuwe koffer klaar, echt zo'n
hele sjieke, met wieltjes, je hoeft hem alleen maar
te duwen zo'n mooie had ik nog nooit.
Niet dat alles er al in zit, want ik was iets te enthousiast
met de cadeautjes voor onder de Weense kerstboom.
Dus vandaag zal ik moeten puzzelen om alles er in 
te krijgen, en misschien een extra klein koffertje mee 
moeten nemen, dat doe ik nooit omdat ik een hekel 
heb aan dat gedoe bij de douane (oooh , stress, haha)
Ik zal jullie verder de hele riedel waar ik altijd door
heen ga als ik moet reizen besparen, het is altijd 
hetzelfde, terwijl ik toch al talloze malen alleen
met een vliegtuig gereisd heb, ik noem het maar 
een ritueel, dat klinkt gewoon gezelliger :-)

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen, samen met 
degene die je lief zijn, maak er wat moois van.

Ik meld mij weer in de dagen daarna, je kan mij 
natuurlijk volgen op Instagram waar ik regelmatig 
 zal posten, ik hoop natuurlijk op wat sneeuw foto's.

Hou je goed, dagdag
-X-

15 opmerkingen:

  1. Veel plezier in Wenen. Lekker sachertorte eten???? En ik blijf je nog even volgen on IG hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede reis en ga genieten in Wenen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier in Wenen, en ook hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede reis en een mooie tijd in Wenen. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier en een goede kerst in Wenen. En succes met reizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede reis, veel plezier en hele mooie feestelijke dagen gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede (stressloze!) reis, en heel veel plezier in Wenen! Bofkont hoor, om daar je Kerstdagen te mogen doorbrengen. Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat worden fijne kerstdagen daar in Wenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne kerstdagen, toegewenst!
    Brigit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je een goede reis en een hele fijne kerst in Wenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens je fijne feestdagen in Wenen en een gezond nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)