vrijdag 14 december 2018

Kaartje


Omdat ik begin volgende week naar Wenen ga ben ik al
druk met de voorbereidingen, ik kocht een nieuwe 
koffer op wieltjes, wat een luxe, geen gesleep meer.
Ook pakte ik vast alle cadeautjes in die ik mee wil 
nemen voor de kerst, niet alleen voor mijn zoon en zijn 
vriendin maar ook voor de hele Weense familie.
Eenmaal ingepakt bleek dat de halve koffer al vol is
en nu wordt het proppen om alles er in te krijgen, oh haha.
Zoals altijd als ik op vakantie ga vind ik het leuk om 
wat kaarten te versturen naar wat mensen, gewoon zo'n 
goedkope kaart met een toeristisch plaatje er op.
Mocht je een kaart willen ontvangen stuur mij dan 
een mailtje, je hoeft daar niet je adres in te zetten,
mocht ik je kiezen, dat doe ik helemaal willekeurig,
 stuur ik je een mailtje om je om 
je adres te vragen, ik kan je wel via hier laten reageren
en dat ik dan later vraag om mij te mailen maar daar
reageert niemand ooit op, geen idee waarom.
Misschien kijk je maar af en toe hier, dat zou kunnen.
Maakt ook helemaal niet uit, ik zie je mailtje tegemoet
en ik ga even verder puzzelen met mijn koffer.

Oh ja, de webwinkel is vandaag nog open, daarna
gaat hij voor onbepaalde tijd weer dicht.
Ik zal de laatste kerstkaarten nog een beetje afprijzen.

Ik wens je een heel fijn weekend.
-X-

9 opmerkingen:

  1. Hele fijne tijd in Wenen bij je zoon en schoondochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo leuk dat je elke keer kaarten verzend aan bloglezeressen! Ik wens je daar een fijne tijd (en hier ook)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier in Wenen, geniet ervan! En succes met je koffer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals we gewend zijn van jou, weer prachtige, nostalgische kaartjes en plaatjes! Ik zou er graag eentje krijgen uit Wenen! Ik stuur je een mailtje. Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om Kerst te vieren in Wenen, wat zal het daar prachtig zijn in deze tijd! Veel plezier! Ik zal je een mailtje sturen ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier in Wenen en hele fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)