maandag 4 november 2019

Hartjeswolk


Af en toe, echt heel af en toe, zie je er eentje, een hartjeswolk, 
ze zijn zeldzaam maar soms heb je gewoon geluk..
Deze zag ik van de zomer toen ik met mijn zoon Daan, 
zijn vriendin Julia en hun zoon Timo een paar dagen naar 
de bergen gingen, ik was al heel heel vaak in Wenen maar 
verder zag ik nog niet zoveel van Oostenrijk.
Onderweg naar onze bestemming, in de auto, zag ik de
wolk, mijn hart maakte een sprongetje, ik graaide naar
mijn telefoon, want wolken zijn vluchtig, veranderen
snel van vorm en voor je het weet je is het een
 herinnering, maar ik heb hem gevangen,
heel af en toe heb je gewoon geluk :-)

Ik wens je een liefdevolle week
-X-

6 opmerkingen:

  1. Ik ❤ wolken kijken, zeker hartjes wolken. Jij ook een fijne week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto! Ik wens je een mooie week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!Een week vol hartjes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk als zo'n geluksmomentje op je pad komt, en mooi dat je op tijd was om het vast te leggen. Inderdaad zoals je al omschrijft wolken zijn zeer vluchtig, en soms als je er naar blijft kijken vertellen ze je mooie verhalen en prikkelen ze je fantasie.
    Voor jou ook een liefdevolle week gewenst, 🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is de kunst van het kijken. Het hartje zou mij niet gelukt zijn en met de nodige moeite weet ik het te vormen tot een lachend engeltje (met een dumbo neus) Hoe dan ook, beide iets om blij van te worden 😁

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)