donderdag 27 februari 2014

Woman in tree (and some names)


Misschien dat ik vandaag ook maar eens
in een boom ga klimmen,
het zou fijn zijn eens te oogsten
na al dat geploeter, denk je niet...
Dan doe ik dit muziekje op repeat in 
mijn mp3 speler en ga ik op pad....
Maar niet voordat ik de winnaars bekend maak
van de give-away van Maandag
Zouden de volgende mensen hun adres willen mailen?
Life is good, Vicky, Baukje, Lut Geers,
Readkapke en moeder van twaalf...
En nu ik dan toch bezig ben met namen noemen,
ik zou graag de plaatjes willen ruilen met:
Zomerkind, Anne Marie en Ieke,
voor hen dezelfde vraag, dank jullie...

Ik wens je een fijne dag
en mocht je wat fijne takken tegenkomen..
ik zeg..klim er in ;)

-X-

9 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk en ik ga ok meteen een bestelling bij haar doen van die mooie kaarten die ze verkoopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk! ik ga er weer tegenaan vandaag! HUP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou willen dat we al appels konden oogsten.........

    Fijne dag.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja zeg wat leuk! Lang geleden trouwens dat ik werkelijk in een boom klom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat ik met je mag ruilen! Maar waar vind ik je emailadres?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie symbolische boom :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was zelfs veel te laat voor het ruilen, zie ik nu. Ik liep ook zover achter met lezen! De winnaressen gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)