maandag 26 november 2012

All the time of the world...



en toen dacht ik Ineens alle tijd van de wereld 
te hebben...
maar de ideeën buitelen alweer over elkaar heen,
er moet worden opgeruimd,
en het Winkeltje-voor-een Weekend,
moet worden georganiseerd
ik heb nogal de neiging om te roepen, 
Ja Leuk Doen We,
en dan vervolgens niet na te denken 
over wat het werkelijk inhoud qua werk...


dus ik begon maar eens 
met het opruimen van mijn werkkamer,
tevens fotostudio (ha) en opslag van mijn marktdozen,
of eigenlijk gewoon de Rommelkamer,
stapels stoffen, manden met losse Dingetjes,
en onduidelijk bergjes met spullen,
die ik nog wel Ergens voor kan gebruiken
(denk ik...)


 ik sleepte het kastje
wat op de gang stond,
naar de rommelkamer
(waardoor er weer allerlei spullen,
die in het kastje zaten in de gang staan,
ja, dat gaat lekker Zo...)
en vouwde alle stoffen op,
die Her en Der lagen
en terwijl ik zo bezig was,
alles keurig op te stapelen
dacht ik aan alles wat er nog moest gebeuren..


en ook aan de wijze woorden van Fem,
misschien kan je Moet vervangen door Wil,
dus ik herlabelde...
ik dacht aan alles wat ik nog Wil doen,
en dat maakte een en ander een stuk lichter...


dus vandaag Wil ik (ha)
verder gaan met opruimen,
spullen voor het weekend-winkeltje gaan prijzen,
wat nieuwe ideetjes uitwerken,
allemaal dingen die ik leuk vind om te doen,
en door zelf alle druk eraf te halen,
heb ik Ineens het gevoel,
dat ik alle tijd van de wereld heb...

fijne maandag
-x-

19 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Ingrid,

    Mooie stapeltjes hoor, lekker vrolijk.
    Veel plezier en succes met alles wat je WIL doen vandaag, het gaat vast lukken!

    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Fem toch :-)

    Enne, mijn bloemenportet is online hoor! Kom maar gauw kijken hoe blij je me hebt gemaakt met al het moois van je verre reis.
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wijs van Fem! Die ga ik zeker onthouden!
    Succes met het sorteren wat ook best rustgevend kan zijn.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mo zo toffe dingen allemaal ! Superleuk!

    En als je nog wat stofjes wilt bijhebben, ik heb een super give away met stofjes. Komt dan ma es meedoen!

    www.sistermokkel.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, doet het weer dat? Een heerlijk ik wil naar buitenzonnetje. Of toch gewoon die maandag?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geniet van je vrijheid en je tijd.............X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne maandag, geniet ervan!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa! 'Wil' is het mantra :)

    Veel plezier met willen :)

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie weet WIL je dan ook wel meedoen met de Give Away op mijn blog mevrouwpardoes.blogspot.com
    Groetjes, we zwaaien wel weer :-))
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn mooie stapeltje sstof. Ik ga de raad van FEm ook opvolgen vandaag. Niet dingen doen die moeten maar dingen die ik wil doen. ( en dat is inderdaad een beetje opruimen, foto's maken en wat punniken. )Dat is fijn.
    Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een heel herkenbaar verhaal en zo mooi verwoord....
    Hebben vrouwen niet zoiezo het woord "moeten" in hun dagelijks vocubilaire..?
    Alsof het ingebakken zit..dat moeten, terwijl het eigenlijk een norm is die we onszelf opleggen?
    Met jouw verhaal en de raad van Fem in mijn achterhoofd, komt het deze dag vast wel goed.
    ..en wat een prachtige foto's weer..super trouwens de styling tips in Oh Marie!

    Succes met alle voorbereidingen,
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik krijg het elke vier weken van een wijze vrouw voor mijn voeten geworpen....wie zegt er dat je moet, van wie MOET het.....
    En ook vanochtend stond ik weer op met het steeds maar terugkomende ik moet nog dit en ik moet nog dat....
    Ik ga de raad van jouw Fem en mijn wijze vrouw proberen op te volgen, in elk geval vandaag....

    fijne maandag en geniet van de voorbereidingen voor alle leuke dingen die gaan komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed hoor :) Wat een leuk stapeltje naaimachines!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig! Die stapels stoffen... Ik ga er van watertanden! :) Geniet van je maandag! (en dat is dan niet dat ik bedoel dat je MOET genieten he, het MAG ;-P)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En het werkt echt...
    Ik MOET niet sporten, maar ik GA sporten...
    (alhoewel ik dat nog steeds niet fijn vind ;)
    Leuke-naaimachientjes-stapel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OK, ik wil strijken! Een berg was, maar dat kan ik morgen ook doen. Nee, ik moet vandaag de strijk doen. Morgen wil ik namelijk heel graag iets anders doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh wat zou ik eens graag bij jou rondsnuffelen tussen al die kleurrijke spulletjes, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)