dinsdag 20 november 2012

Gone fishing (I wish)


omdat ik deze dagen bezig ben met de 
voltooiing van het boek
(zou het niet leuk zijn als dat over een aantal
jaar door iemand in een kringloopwinkel
word gevonden?)
gisteren werkte ik er een hele dag aan,,
via Skype met Daan,
(een 'doorloop'zoals hij dat zo mooi noemde)
die het technische gedeelte van de foto's bekijkt,
en aanpast ..(en dat was Erg nodig!)
vandaag kom Sara van de uitgever,
om samen alles te bekijken,
en in hoofdstukken te verdelen
(het word nu wel heel Echt...)
mij hoofd loopt om,
en ik wou dat ik Werkelijk kon gaan...


beetje staren over het water..
maar nog even doorzetten...
ondertussen vergat ik helemaal het notitieboekje 
weg te geven, het is voor Studio Neeltje,
als je je adres wil mailen..
wil ik ook graag nog 2 vragen beantwoorden,
het papier van het kraanvogeltje gisteren 
is van madame Mo en ik kocht het hier
en ik schrijf in mijn foto's met een Bamboo Dock,
een tekentablet met een pen.
Beetje raar en rommelig bericht,
maar het zijn rare en rommelige dagen,
en ik ga snel weer Bezig,
en wens jullie een hele fijne Dinsdag!

9 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het antwoorden! Daar probeer ik ook nog steeds mee te oefenen. Maar dat doe je goed. Je tekeningen en handschrift zijn prachtig.

    Succes en sterkte met je boek. Leuk om de making of te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zit hier alleen te lachen om je toekomstige kringloopvondst. Haha, dank je wel en succes met de laatste spannende, maar o zo leuke loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toitoitoi! Het gaat vast helemaal goed komen met je boek! Succes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou tot het einde van het jaar wel willen vissen, of dwalen.. ik ben stiekem meer van het dwalen, gewoon door een stad. Alles sal wel rech kom.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes Ingrid! Ik vind je kokeshi poppetje geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zó nieuwsgierig naar je boek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat kokeshi poppetje :) Succes met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)