woensdag 14 november 2012

Little shop for 2 days (and a thank you)


allereerst wil ik natuurlijk iedereen
hartelijk bedanken voor de reacties van gisteren,
ik heb ze allemaal gelezen,
dat doe ik altijd,
iemand schreef niet zo vaak meer een reactie achter te laten,
omdat die verzand in de anderen,
wat mij betreft is dat niet zo,
ik waardeer Werkelijk elke reactie!


de meningen zijn verdeeld,
voor de duidelijkheid ik overweeg Echt niet,
(ik heb er zelfs een hekel aan)
om allerlei knipperende reclames van grote bedrijven
tussen mijn berichten te plaatsen,
wat ik in gedachten had waren
van die kleine beschaafde buttons 
(dank je, Matty voor dat woord,
ik kon er gisteren niet opkomen)
aan de zijkant van mijn blog,
van (web) winkeltjes, die ik een warm hart toe draag..


maar ik heb op het moment helemaal geen tijd 
om mijn hoofd te breken 
over nieuwe dingen,
tot mijn schrik zag ik ineens 
dat ik over 2 weken een deadline 
(beetje akelig woord...)
heb, in plaats van over 3...
bovendien is het plan om in het 2de weekend
van December dus op 8 en 9 December,
hier bij mij thuis, samen met Engelien en Jolanda,
een Shop for a Weekend te houden...


nu ik dat zo neer typ,
krijg ik meteen de zenuwen van het Idee,
dat ik dat ook nog helemaal ga organiseren,
maar het zal wel goed komen,
en het zal fijn zijn eens iets Heel anders te doen..
dan het B-woord..; )


we gaan van alles verkopen,
vintage stoffen, dekens, servies,
haakwerk, kleine bijzondere prullaria,
gezellige kerst-dingetjes...
en mocht je mijn spullen al leuk vinden...
die van Jolanda zijn echt geweldig,
het meeste komt uit Frankrijk,
dus echt dingen die je hier nauwelijks vind,
en ik zal mijn best doen niet van alles 
al bij het inrichten van ons weekend-winkeltje,
van haar te kopen...


dus mocht je zin en tijd hebben,
je bent bij deze van harte uitgenodigd,
zo vanaf een uur of 10 in de ochtend tot een uur of 5,
we maken er 2 gezellige dagen van,
er is koffie en zeker ook appeltaart,
ter viering van het één en ander,
je kan er natuurlijk ook een dagje Zutphen
van maken..


ik zal binnenkort even een beschaafde button,
aan de zijkant van mijn blog plaatsen,
met een beetje reclame voor ons 
winkeltje-van-twee-dagen (ha)

wens ik jullie een hele fijne Woensdag
-xxx-

22 opmerkingen:

  1. Kan je zo'n winkeltje voor een weekend niet ook een in België houden, want ik vind uw spulletjes heel tof.
    Ik kijk echt uit naar dat B-woord. Alles komt altijd goed, uiteindelijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha maak jij maar zo'n beschaafde button aan de zijkant voor jullie shop for one day! En zekers doen ook voor webwinkels die je een warm hart toedraagt.
    Ennuh ik volg je nog niet zo lang, maar dat B woord gewoon blijven gebruiken hoor. Ik lig er niet wakker van ;).
    Ik kan me voorstellen dat de tijd nu wel heel hard vliegt, probeer je ook nog ergens te genieten?!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi zou wel een leuke 'pilot' zijn zo'n button van jullie eigen "winkeltje-van-twee-dagen". In ieder geval wel even lekker dat je met iets anders bezig kunt dan dat B-woord. Hoewel ik net als Sarah wel uitkijk naar dat B... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan :)Ingrid!
    Oh en wat een leuk vooruitzicht, de shop for a weekend! Zet em in mn agenda en ben benieuwd naar je beschaafde buttons :)

    zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beschaafde buttons zijn leuk hoor!
    En die 2 daagse shop, ook leuk, ik heb een zusje in Zutphen wonen, dus wie weet kom ik even bij je kijken!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even Matty overhalen... dan komen we! :-)

    Seeyou!
    Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooow die stoffen !!!!!......
    Enne.... jaaaa kleine beschaafde buttons, dát mag natuurlijk wel (zonder neon dan graag haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt me echt leuk om eens langs te komen! Ik zet het in mijn agenda en wie weet?! Je foto's en spulletjes blijven me inspireren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,

    Toch maar even weer een reactie plaatsen,je komt me nl.na aan het hart met het shop weekend dat je gaat organiseren.Ik heb dat zelf nl.een aantal jaren gedaan.Van het maken van de uitnodigingen tot aan het verkopen van de spulletjes,er zijn nog regelmatig mensen die vragen wanneer dat weer eens van start gaat.Ik kan het na een lange zelf gedane verbouwing aan ons huis op dit moment even niet opbrengen,want zoiets kost nu eenmaal veel voorbereiding.Maar ik moet je zeggen nu ik je verhaal zo lees,komt dat voldane gevoel van toen toch wel weer een beetje bovenborrelen.Wie weet moet ik er toch nog weer eens serieus over nadenken.Ik wens je in ieder geval veel plezier(vooral met de voorbereiding,want die zijn toch meestal wel het allerleukst).
    Groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal goed zeg al die plannen, maar ieks, wat kan iemands creatieve brein die iemand ook aardig naar de keel vliegen, af en toe. Heb-ik-ook-momentje: heb die oranjebruinebruineoranje met cirkels-deken ook. Toen de ouders van manliefboer plaats maakten voor ons, opvolgers van de boerderij, bleef die deken voor ons achter. Wat heb ik het lang een afzichtelijk/echt fout ding gevonden. Vanaf vorig jaar ging ik 'm in ene keer toch steeds iets meer in het zicht leggen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De B van button ipv Boe... ;-) kei fijn , er broeit hier ook zoiets maar ooooo deie kerstperiode is toch steeds gevuld met allerlei gezelligs!!! No stress gewoon meedrijven op het ritme van de feesten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb je berichtje gisteren gelezen, maar er geen commentaar op gegeven. Zo'n blog buttons met reclame in de side-bar wordt vaak gedaan, ik vind het helemaal niet storend. Je loopt op die manier nog eens tegen leuke winkeltjes aan. Wat anders is inderdaad als ik tegen flikkerende reclame van een of ander groot winkelbedrijf zou moeten aankijken, maar daar heb je leuke plug-ins voor die dat onderdrukken.
    Maar dat moet je, uiteindelijk, zelf weten. Het is jouw blog.
    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, woonde ik maar wat dichterbij.. :-)
    Gewoon hard werken en belangrijker nog: veel plezier hebben in wat je aan het doen bent. Het komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zo'n 2 daags winkeltje!!! En nog wat: ik werd op slag verliefd op de bovenste deken/sprei/afghan die je op de eerste foto laat zien. Ik ben gèk op madeliefjes/margrieten en daar doen de bloemen mij heel erg aan denken.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spulletjes uit Frankrijk zijn heerlijk. Papa van mijn lief en diens vrouwe wonen er en laten regelmatig fotootjes via de mail zien wat ze voor ons gekocht hebben. Begin december zijn ze weer voor 2 maanden in NL, zin in!! :D Maar klinkt echt super leuk & super gezellig: een 2daags winkeltje. En ik weet niet alles zeker maar ik heb duidelijk een vermoeden dat met 't boek alles helemaal picobello in orde komt! :D Fijne woensdag avond! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een héérlijke stapel stofjes heb je daar!!
    En ik bedank je ook nog voor het stofje dat ik van je kreeg!
    Ik heb wel zin in je winkeltje voor twee dagen!
    Wie weet..
    Succes met alle drukte, gaat goed komen!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk Ingrid om bij jou in je huisje te kunnen winkelen. En als ik al geen andere afspraak zou hebben, dan zou ik zeker een dagje naar Zutphen komen. Jammer maar helaas. Wat betreft je buttons voor een leuke webwinkel - leuk idee. (En waarom zou je er niet iets aan mogen verdienen?) Je werkt er hard genoeg voor en er zijn veel mensen die plezier hebben aan je blog en straks zeker ook aan je boek. Succes met de laatste loodjes. Hartelijke groet Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zit te springen op mijn stoel..
    Bij jou binnen kijken..
    Dromen komen uit.En dan net in mijn werk weekend maar als het even mee zit en als er niet te veel baby's geboren worden moet dat lukken en kom ik zeker die kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Ingrid,

    Kijk even bij Zilverblauw.blogspot.nl. Zij heeft ook prima, beschaafde en vrolijke reclame voor allerlei leike winkeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pardon voor dat rare einde. En ik zocht het even op maar het is Zilverblauw.nl

    Succes met alles en veel plezier in Amsterdam (volgende post). Ik woon er met veel genoegen
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)