vrijdag 9 november 2012

Lots & lots of work...



 

sinds ik terug ben uit Istanbul,
ben ik Werkelijk bedolven onder 
 stapels werk,
nu ik nog een kleine 3 weken heb,
om Alles voor het boek in orde te maken,
(excuus dat ik het er Alweer over heb,
maar waar het hart (hoofd) vol van is...)
hoofdstukken moeten ingedeeld,
foto's eruit, toch maar weer erin,
alles weer opnieuw beoordeeld,
mailtjes naar de uitgever, die dan geen tijd heeft,
er moeten foto's komen voor de promotiefolder
(och hemel, ik in een folder...)
en ga zo maar voort...
dus als er de komende tijd heel veel Gone-Posts
(gone fishing -I wish-, gone drawing,
gone writing, gone thinking, gone crying,
gone doing it all over, gone stressing,
gone sleeping, and so on....)
op mijn blog staan,
hoop ik dat ik bij voorbaat vergeven ben...
er komt een tijd dat ik weer tijd heb..
ondertussen wens ik jullie vast een Heel Mooi Weekend

20 opmerkingen:

  1. Leuk effect zo die foto's!!!
    Succes met jezelf uitgraven...neem ook hier en daar even een adempauze hé!?!

    Lekker muziekje aan...en go with the flow.

    Fijn weekend alvast Ingrid! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gone..., maar dan wel met je rok aan. Komt gewoon goed. Succes. Leukleuk, ben benieuwd.
    Um trots op te whén.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo druk en dan nog zo'n prachtige foto bij dit blogberichtje! Succes met alles en niet vergeten om regelmatig een momentje van rust voor jezelf in te plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geeft niks hoor, ik lees al je blogs graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk vergeven we je dat, Ingrid. Veel sterkte met de laatste loodjes :-) als je een bemoedigend woord wilt, of wat frisse zeewind zeg je het maar. Dan stuur ik het je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk is dat je vergeven... Ga jij je maar lekker op je boek storten... Ik ben benieuwd naar het eind resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uiteraard vergeven we je dat bij voorbaat, zelfs die korte postjes zijn prachtig bij jou!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel heel veel succes, focus en plezier Ingrid!! Volgens mij wordt het een prachtig boek, kan niet wachten om het te zien ( maar heb alle geduld en vertrouwen hoor!). Veel liefs, Darja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier met je Gone... activiteiten. Mmm die gone crying natuurlijk niet, stukje frustratie, zoveel te doen en zo weinig tijd... Hope dat je Gone relaxing, Gone shopping, Gone sleeping ook op je lijstje zet. Effe tijd maken voor jezelf tussendoor. Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oww Ingrid, ik voel met je mee!! Veel Sterkte!! Weet zeker dat alles goed komt, laat jezelf niet gek maken!! Toi toi toi!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, misschien krijg je als straks je boek uitgekomen is nog veeeeeeeeel meer werk en minder tijd. ;-)
    Sterkte met al je stress.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook een heel fijn weekend! Ik hoop dat je tussen het stressen door ook nog een beetje tijd vrij maakt om te genieten! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het niet erg, hoor. Als je straks maar niet in een gat valt, als het boek af is ;)
    Leuk, die lange foto. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als het maar niet teveel stessen wordt, dan mag je wel wat gone postje plaatsen. die tip van Susan vindt ik wel een goede, doe soms wat leuke dingen tussen door. Veel succes met de laatste loodjes, die wegen altijd het zwaarst. Ik ben reuze benieuwd naar het resulaat. En dan is het vast appeltaart dag als je boek klaar is :)
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij ook een heel fijn weekend! En veel succes met maken, denken, schrijven, enz. En vergeet niet te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)