maandag 2 september 2013

4 pictures


eigenlijk had ik helemaal geen tijd
om een beetje fatsoenlijke foto's te nemen
(ik nam er 4, op een moment
dat het even kon, precies deze 4...)
noch om op mee meegebrachte stoeltje te zitten
zo druk heb ik het gehad


eigenlijk zou Fem komen helpen,
ze was ook, met man en kind, vrolijk op pad gegaan
maar ergens zo'n 30 kilometer voor Amsterdam
hield de auto er mee op
maar dan ook echt helemaal mee op.
uiteindelijk kwamen zij om half 5
aan op de markt (met een leen-auto)
Merel (8 jaar) vond dat ze toch nog even
moesten komen: je wilde toch zo graag naar je vriendin?
(lief!)
en oja, ze hielpen wel met opruimen
dat was fijn..


maar ik had een fantastische dag,
het was ongelofelijk druk, 
er kwamen allerlei leuke mensen langs,
zo jammer dat ik zo weinig tijd had om te kletsen..
er werd regelmatig een cappuccino voor me gehaald
er waren enthousiaste reacties over de spullen
(ik probeer altijd wel er een nette, geregelde kraam
van te maken, maar het word altijd Zo :)


en vandaag ruim ik op
rust wat uit (want oh oh mijn rug...)
en geniet na
bovendien ga ik de give-away-3-daagse voorbereiden
die morgen start...met hele leuke, lieve kadootjes
van allerlei webwinkels.

ik hen ineens het gevoel dat de zomer 
echt voorbij is, ik ziet hier met een trui aan
en het is één en al Gans hier in de uiterwaard,
jammer, jammer..
mocht voor jou alles vandaag ook weer gaan beginnen
veel plezier en misschien ook wel een beetje sterkte!

fijne dag
-X-

25 opmerkingen:

  1. Hier al 3 weken in 'het gareel' inmiddels en ik kan je zeggen: alles went!
    Het wordt trouwens nog heel mooi zomerweer deze week (heeft Helga beloofd op RTL4 en ik geloof haar graag!) dus we schieten gelukkig nog niet meteen de herfst in :)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet treuren! Volgens de weerberichten krijgen we deze week nog zomerse temperaturen.
    Wat ziet/zag je kraam er heerlijk uit!
    Succes met opruimen en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kraam ziet er gezellig uit. Fijn dat het een leuke dag was, dat moet je ook maar afwachten. Als ik naar buiten kijk dan zie ik alleen maar grijze lucht en het waait ook nog eens, niks aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes had je op je kraam!
    Zag er best netjes uit hoor ☺.

    En geniet gewoon nog even van die mooie nazomer.
    's Avonds met een 'bakkie'leut' in de tuin, incl vest.....dat heeft ook zijn charmes hoor!!

    Positief denken ☺.

    Fijne dag.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super gezellig uit, je kraam. En oh, wat is die olifant op wielen geweldig!! Die zou zo mooi staan naast mijn Rijder...
    Groetjes Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat ik niet even kon komen kijken, of zelf staan natuurlijk...wat fijn dat je een goede dag had!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig kraampje!
    Ook hier in Hongarije zijn de scholen vandaag weer begonnen.
    Hier hebben we ook een lekkere nazomer met s'morgens en s'avonds een vest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes! Word je weer helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, bij mij op de blog staat een foto van je koffertje vol leuks :-) Was leuk je even tegen te komen!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je marktdag geslaagd was, daar krijg je vast veel energie van. Het ziet er gezellig uit op je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh ik wil hier ook nog eens ooit naartoe en ik had zeker wel tussen jou leuke 'vondsten'willen neuzen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er gezellig uit! Veel uitrustplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fijn dat je zo n goeie dag had en die ganzen die allemaal overvliegen ....wat lijkt medat prachtig in de omgeving waar je nu Woont

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie en gezellige boel :-)
    Fijne dag vandaag en vanaf morgen komt het zonnetje (hopelijk) weer.
    Liefs Danielle (DivaDaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind jouw kraam juist zo gezellig. Fijn dat je zo'n fijne dag gehad hebt gisteren. Hier gaat alles vandaag ook weer beginnen. Je sterktewens komt goed van pas. Jij sterkte met je rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De gezelligheid op je kraam trekt volgens mij veel meer publiek dan wanneer alles keurig netjes in rijtjes en stapeltjes staat en ligt! Dat is juist je sterke punt, dus houd dat alsjeblieft zo....
    Het 'moet' deze week wel mooi weer worden, want wij gaan woensdagmiddag trouwen....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Ingrid, ik heb je speldje op de foto gezet hoor! "Mirror Monday mede mogelijk gemaakt door Ingthings" :-)
    Voetjes omhoog jij, en verstand op nul. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En foto 2 & 4 zijn ook nog eens hetzelfde, haha ;) Maar fijn dat het zo druk was bij je leuke kraam!
    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @anne, dank je wel, helemaal niet gezien en nu verbeterd, nu staat de 4de er echt op!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een leuke kraam met spullen! Kan je geen on linea winkel beginnen?! Dan koop ik direct het lichtblauwe blik! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ziet er gezellig uit! volgende keer ga ik toch echt proberen langs te komen ook al is het een eind weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn om de kraam-foto's Ff te zien (ha! Je kunt dit dus ook anders lezen bedenk ik me nu ��) wat ziet het er toch altijd gezellig uit! Hoop dat ik er de volgende x weer kan zijn!

    Sterkte met je rug en zonnige groet!
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het ziet er heel gezellig uit!
    Het was de chaos vast wel weer waard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik lig grandioos achter met blogjes lezen, heb bij jouw tot hier gescrold, af en toe een stukje gelezen en ben weer helemaal blij, al die mooie plaatjes, herkenbare stukjes, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)