woensdag 4 september 2013

September presents #2



nou wat leuk zeg al die enthousiaste reacties
en dat iedereen zulke aardige dingen over me zegt
maar ik geef eigenlijk alleen maar kadootjes
van anderen weg..;)
gisteren kreeg ik een mailtje
wat echt mijn Fijnste kadootje was in tijden
namelijk het bericht dat mijn boek 
zo goed als helemaal uitgeleverd is aan boekwinkels in België
en dat het in Nederland ook 'enorm goed' loopt
(niet mijn woorden)
tot nu toe had ik nog geen idee..
maar ik vind het wel een Hoera-moment...
maar nu over tot de orde van de dag
(waar zou ik zijn zonder orde..
maar dat is weer een ander verhaal..:)


-foto Nora-

laten we deze dag feestelijk inluiden
met deze 6 poms (het woord alleen al..)
uit de echt prachtige webwinkel la Fete
(ojee, nu weet ik niet hoe je een dakje,
zoals we dat vroeger zeiden op de e moet zetten..)
Nora maakt en verkoopt mooie Feestelijke dingetjes
heel origineel, ik zou zeker even kijken,
waarvan ik de papieren bruidsboeketten echt 
het allermooist vind
nu zit dat er voor mij niet meer in maar ooh!


-foto Paula

oh en deze die vind ik ook mooi
het is een kadootje van Paula
zij maakt kunst met natuurlijke materialen
zo is de wol in deze hanger geverfd met Afrikaantjes
(toen ik nog op de middelbare school zat
heb ik ook een tijdje wol geverfd met planten
maar ik kreeg nooit zo'n mooie kleur)
ik zou zeker eens rondkijken op haar site
zo verrassend mooi en anders!


-foto Femke-

of misschien heb je meer zin in 
dit lieve pakketje met envelopjes, een kaart
en labels, allemaal handgemaakt door Femke,
(heb je ooit genoeg van leuke papiren dingen, ik niet!)
zij heeft een leuke webwinkel Deligted
waarin zei allerlei moois verkoopt
neem eens een kijkje...

-foto Babet-

 het is misschien een beetje kleine foto
(ik heb nogal een smal formaat blog)
maar dat maakt het niet minder leuk
dit kadootje van Babet, zij is grafisch ontwerpster
en ontwerpt zelf haar kaarten, briefpapier
en nog veel meer leuks, te zien op Oktoberdots
kijk dat is nu een winkeltje waar ik blij van word, zo leuk
in dit pakketje zit een schrijfblok, stickers
3 dank je kaartjes en 5 kaartjes uit de serie met
de geweldige naam Royal Forrest

dus..als er iets bij zit
wat je graag zou willen ontvangen
laat dan een reactie achter met je keuze..
het maakt niet uit of je gisteren al meedeed'
een blog hebt of niet
je hoeft ook niemand te volgen of dat soort dingen
een berichtje is genoeg
en word bijzonder gewaardeerd
vooral door de gulle gevers!
(en natuurlijk ook door mij;)

104 opmerkingen:

  1. Ja, die feestelijke poms van Nora, daar ga ik voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Het pakketje van Babet. Ik heb Oktoberdots al bij mijn favorieten staan;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt inderdaad nooit genoeg papieren-dingetjes! Daarom maak ik graag kans op het pakketje van Femke!
    Groet, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het leuk vinden om mee te doen voor het pakketje van La Fete (met dakje).
    Leuk!
    fijne dag
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige dingen worden geschonken. Ik doe heel graag mee voor de hanger.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne dingen geef je weg.
    Is het ineens niet meer zo erg,
    dat September is begonnen.
    Graag ga ik voor de pom-poms.
    Fijne dag verder, Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw! wat een leuke spulletjes; vooral het schrijfsetje van Oktoberdots. Zou het dus ontzettend leuk vinden om het pakketje van Babet te winnen :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oehhh, die poms van Nora van la fête :) (ja Ingrid ik kan het wel. Met shift+6) Ik kijk steeds met liefde naar alle poms die ik op blogs zie en eigenlijk WIL IK DIE OOK!!!! Ze zijn zo leuk!!! Dus ik waag een kansje!!
    Fijne dag allemaal!
    Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je boek zo goed gaat! Bij mij staat ie nog op de verlanglijst, maar het duurt nog even voor ik jarig ben. Ik doe vandaag graag mee voor het setje van Oktoberdots, al een paar dingen daar besteld en alles is zo leuk daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee voor het cadeautje van Paula. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een boel moois weer.. Ik loot graag mee voor het pakket van Babet, vooral om het strikje en de appeltjes op het postpapier eigenlijk. Zou een leuk begin van mijn snail mail avonturen zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh oktoberdots maakt zulke mooie dingen! Daar wil ik wel wat van winnen. En wat gaaf dat je boek goed gaat. Geniet daarvan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooo, dat papiersetje van Babet vind ik
    leuk en dat wil ik als papierfanaat wel winnen.
    Je boek is trouwens superleuk, ik heb het al kado gedaan aan mijn kringloopvriendin !
    Groetjes, bep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke spulletjes.
    Ik ben dol op papier dus ik ga voor Femke en Babet hun kadootjes.
    Wat fijn dat je boek het zo goed doet!
    Fijne dag, Gr. Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zag op Instagram al je jubel over je boek, helemaal leuk! Nu snap ik waarom ik er zo lang op moet wachten... (krijg het nog voor mijn verjaardag maar het is onderweg) veels te populair ;-). Gisteren kon ik niet kiezen uit al het leuks maar vandaag maak je het makkelijker voor me, ben dol op papier, in welke vorm dan ook, maar die hanger van Paula, ohhh wat is ie mooi! Dat is mijn keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga zeker voor het pakketje van Oktoberdots (al vind ik de hanger ook erg mooi, kiezen blijft lastig). Toch fijn dat je al die mooie dingen weg mag geven, echt een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben gek op papier en zoals je al zei heb je daar nooit genoeg van. Daarom zo ik graag mee willen dingen (zeg ik dat goed) met het pakket van Femke.
    Fijne zonnige dag, groetjes Franatas

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad, nooit genoeg van leuke papieren dingen! Dus doe ik graag mee voor het pakketje van Femke en / of Babet.
    Fijne dag! Het schijnt zonnig en warm te worden :)
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wie niet waagt die niet wint deel II
    Ik ga voor die mooie poms!
    Ook in mijn kast staat jouw gezellige boek.
    Er is al heel wat uit gemaakt. De slinger met eikeltjes hangt nu in mijn klas en vorig schooljaar maakte ik met groep 4 heel veel bootjesslingers.
    http://reedeker.blogspot.nl/2013/06/minstens-100-bootjes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer zo'n geweldig leuke give-away! Omdat je nooit genoeg hebt van papier doe ik graag mee voor het pakketje van Femke! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oef, al weer zo´n leuke give away en al weer moeilijk kiezen. Denk dat ik voor het pakketje van Femke ga. Een fijne dag! Anna (via Hägar)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke dingen allemaal! Ik doe graag mee voor het pakketje van Oktoberdots/Babet!
    Fijne dag vandaag!
    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hier word je toch blij van? Ik doe graag mee voor het pakketje van Babet.
    Fijne dag!

    Groetjes Bernice

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vandaag waag ik graag een kansje voor Babet haar pakketje!
    Warme franse groetjes en dankjewel voor deze leuke giveaways weeral!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Al weer zo'n blije weggeeefdag. En vandaag is het weer ook al zo blij. Hoera! Doe mij dat pakketje van Oktoberdots maar. Of maak me blij met die mooie labels van Femke!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geen wonder dat je boek verkoopt als een trein..........je hebt talent ☺!

    Leuke kadootjes weer vandaag.
    Ik doe graag mee voor de pakjes van Femke en Babet.

    En met zulk goed bericht over je boek.....je leuke blog......en het mooie weer.....wordt het vandaag vast een SUPER FIJNE 4 SEPTEMBER.
    Geniet ervan.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mag ik meedoen voor het kadootje van Femke?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer super! Ik waag graag een kans voor het pakket van Femke. Niet alleen omdat ik gek ben van papierwaren maar ook omdat we dezelfde naam hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk ,maar ehhh gooi je ook een keer zo'n geweldig leuke tekening van jezelf in een give away?!?!?Want daar wil ik dan graag aan meedoen,ha,ha...ze zijn altijd zo ontzettend leuk en dan zou ik hem in een lijstje op mijn hobbykamer hangen die ik zojuist heb opgeknapt(onze zolder)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik word van alles helemaal heppie, dus laat ik mij graag verrassen! ;-)
    groet, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo, wat maak je er weer een feestweek van. En alles zo mooi beschreven. Ik ben op alle sites gaan kijken. Geweldig: wat worden er mooie en leuke dingen gemaakt. Ja, dat bruidsboeket, daar zou ik ook nog wel een keertje voor gaan. Het zal er wel niet inzitten (gelukkig) want we zijn in november 50 jaar getrouwd. Ik vind alles mooi, dus ik waag een kans. Met warme Zeeuwse hartegroet, TanteJo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waauw, al 50 jaar! Proficiat!! Misschien kan je vieren met een tweede bruidsboeket?

      Groetjes
      Liesbeth

      Verwijderen
  32. Ook vandaag weer prachtige kadootjes! Ik maak graag kans op de pakketjes van Femke en/of Babet!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk dat je boek zo goed loopt! Geen wonder, want het is ook een erg leuk boek :-)
    Het dakje zit bij mij boven de 6, dus shift en knop 6 zorgt voor een dakje op bijvoorbeeld fête. En wat een feest is dat!
    Het pakketje van Femke vind ik persoonlijk een feest om te zien.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh ben dol op papier dus zou graag mee willen doen voor het pakketje van Femke en/ of Babet!

    Ik heb je boek voor mijn verjaardag gekregen en de dag erna in een keer uitgelezen! En nu lees ik er regelmatig weer in!! Heerlijk boek!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke winkeltjes weer allemaal om te ontdekken!!
    Ik ga voor de pompoms van nora: vive la fete!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuk idee! Ik doe heel graag mee voor het pakketje van Oktoberdots :-)

    Enne....ook ik heb gisteren je boek gekocht!
    Mezelf maar eens kado gedaan.
    Erg leuk allemaal!

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik voel me net een kind in een snoepgoedwinkel
    (en dat voelt goed, kan ik je verzekeren)!!
    Ik waag een kansje voor de mooie spullen op de foto van Babet!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi Ingrid,

    Wat een super kadootjes. Ik doe graag mee voor een van de papierpakketjes.

    Liefs,
    Doret

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd dat je boek zo goed verkoopt. Eerlijk gezegd ken ik het niet persoonlijk maar ik ga zeker op zoek. Ben wel benieuwd. :-)
    Wat heb je weer creatieve mensen met een leuke give away. Deze keer maak ik toch maar een keuze en ik ga voor het pakket van Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oooh, aaah, mooi!
    Binnenkort feest, met zelfgebakken taart, dus als ik mag winnen dan graag de poms...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Amai je verwend ons nogal :-) Ik waag mijn kans voor het pakketje van Babet.
    En proficiat met je boek, super dat het zo goed loopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Die hanger van Paula is echt heel leuk.
    Op de lagere school moesten we met Koninginnedag altijd Afrikaantjes naar de bejaarden in ons dorp gaan brengen namens school. Heb nooit geweten dat je er ook wol mee kan verven in zo'n prachtige kleur! En ik ben nog wel opgegroeid tussen de bloemen, want mijn ouders hadden een bloemenzaak. Groetjes, Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een mogelijkheden wat een feest, ook leuk om zo nieuwe dingen te zien,. inspiratie dus
    dank
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Beste Ingrid,ik lees iedere ochtend met ontzettend veel plezier jou blog.Ik heb zelf geen blog maar vind het heerlijk om andere blogs te lezen.Jou idee om cadeautjes weg te geven vond ik zo'n leuk idee dat ik het via facebook heb gedaan.Gewoon onder familie en vrienden een eigengemaakt boekje verloot.De reacties waren zo leuk.Dus ik begrijp jou wel.En jij hebt heel wat meer reacties :)Maar ik ga ook een poging wagen.Alles wat je hebt is erg leuk maar de papiertjes van Femke zijn ontzettend leuk.Dus daar ga ik voor.Vriendelijke groet Clärle

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh, die hanger van Nora, gewoon te leuk! Daar maak ik graag een kansje op!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Nora's hanger is erg mooi! Die zou ik graag winnen :) Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Die pompoms vind ik echt te leuk!!! Volgens mij kan je daar een plantje ook heel erg mee opfleuren.
    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super-September!
    Ik wil heel graag meedoen voor de hanger van Paula. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wauw, dit voelt als Sinterklaas.....heerlijk!!!!
    Ik zou gaan voor de prachtige ketting van Paula....hij is PRACHTIG!!!
    De rest ook trouwens:)
    En je boek...ooooooh je boek.......je boek is TE GEK!!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een mooie cadeautjes heb je ook vandaag weer verzameld! Eigenlijk is het net een grote snoepwinkel hier, maar wel een waarbij iemand dan zegt, dat je er maar 1 snoepje van mag uitkiezen... Ik wil ze allemaal wel!!!
    Maar als ik dan echt moet kiezen ga ik voor het pakketje van Femke...
    (maar alleen als ik echt moet kiezen, haha!)

    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Met deze actie kan ik geen stille lezeres blijven... Ik vind het grafische werk van Babet erg mooi, ik doe dus graag mee!
    Hopelijk is dit voldoende informatie om mee te doen, als je een (mail)adres wilt lees ik het wel!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Ingrid, superleuk om te horen van je boek! Ik heb het zelf ook gekocht en word er iedere keer weer vrolijk van om in te bladeren. Ik doe graag mee met de give away van Babet. Een mooie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Je boek staat hier ook in de boekenkast, meteen helemaal uitgelezen. Wat een mooie spulltejes. Geef je adres nog een keer dan stuur ik nog iets op voor de "give away".

    BeantwoordenVerwijderen
  54. HayHay!
    Wat een super nieuws van je boek! Hoera :-)
    En wat een leuke cadeaus weer!
    Ik vind het pakketje van Babet echt te gek, mooie kleuren en een prachtig design! (Is mijn voorkeur)
    Liefs Danielle (DivaDaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wow, wat een ontdekking, die Paula Kool!
    Ik hou me aanbevolen voor die mooie hanger en ga snel weer even terug haar website bekijken.
    Zo fijn dat je boek zo goed loopt, gefeliciteerd!
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. De pakketjes zijn weer allerleukst!
    Met name die van Femke en Babet!
    Succes met het regelen van de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Papier spreekt me altijd aan. Het pakketje van Deligted viel me meteen op. Daar waag ik dus een kansje voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Paula's pendant is my favourite! I love the combination of bamboo and wool, and that she dyes with flowers and plants. gorgeous website too!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat toch weer mooi!!! Ik zou heel graag het pakje van Femke willen winnen! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Super leuk ! Die grafisch ontwerpster kunnen er wat van!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat ben ik een fan van de spulletjes van Femke!!! Zo'n pakketje wil ik wel winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik vind het bijna hebberig (heb gisteren ook al gereageerd), maar ik doe toch weer mee. De spulletjes zijn gewoon te mooi. En dan wordt het toch Femke. Je boek geniet ik van, kan je zomaar van opknappen als je het weer even doorleest of alleen maar prachtige plaatjes kijkt. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Mijn lieve penvriendin zou erg blij zijn met het briefpapier van Babet.
    xjes en zonnige groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Geef je de 'thank-you tekening' (van jezelf) onderaan de blog ook weg? :-) wat is die ontzettend leuk zeg! Als niet, dan zou ik graag de hanger van Paula willen winnen :-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oh, ik vind weer alles mooi, maar ja, kmoet kiezen hè? Dan ga ik voor Babet!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Lovely!
    I would choose the gift from Femke!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Nou, nog maar een keertje dan. Omdat je aanmoedigt om weer mee te doen :-) Dat pakketje van Femke met dat mooie papier lacht me tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik vind de hanger van Paula erg mooi!Doe graag mee.
    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een leuke spullen!ik doe graag mee voor het pakket van Babet,mooi!groetjes,sija

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Met twee feestjes deze maand waag ik een kansje voor de 6 poms! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik verkies pakket femke of babet..
    En ondertussen leer ik weer heel wat nieuwe dingen kennen, thanks Ing-things! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ja hoor, ik doe ook weer mee! Veel te leuk al die spullen! Femke sluit het meest aan bij mijn hobby. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. ik vind het allemaal wel tof ! dus kies jij maar als je me iets wil sturen !

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een goed nieuws over je boek!
    Ik waag ook graag weer een kansje voor al dit moois. Deze keer vindik de pakketjes van Femke en Babet erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat mooi allemaal. Ik kies voor het pakketje van Femke. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Oh help....alweer van die mooie dingen en weer ga ik voor de snailmail....het pakket van oktoberdots is werkelijk tè mooi! Daar wil ik graag een gokje voor wagen. Je zult het maar op je deurmat krijgen. En nog leuker, je schrijft het dan vol en dan heeft iemand anders er op zijn of haar deurmat later ook weer plezier van....dubbel feest dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. HEt pakketje van Babet, kies ik vandaag.

    Groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een mooie spullen weer allemaal, ik vind het setje van Babet wel heel erg leuk dus daar wil ik me voor opgeven...

    Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ja, ik ga voor het pakketje van Femke...

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat leuk allemaal zeg, echt een feestje!
    Ik ga voor het pakketje van "La Fete" (de poms)...wat wordt je hier hebberig van zeg!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Super dat je boek zo goed loopt. Proficiat!
    Het pakketje poms en het pakketje van Babette vind ik enorm tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. wow...ik zou super graag de 6 poms winnen...omdat ik volg wk vrijdag de 13e ga trouwen......joehoe.....

    warme groet,
    laura..

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Zo'n mooie pot weeral! Ik doe mee voor de ketting van Paula en weet ook al wie ik daar een plezier mee zou doen.

    groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wauw, de hanger van Paula kan mij ook wel bekoren :)
    Ik waag graag mijn kansje... SPANNEND!!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oeee het pakketje van Babet! Oktoberdots is zoooo leuk, ik waag graag een kansje!

    Groetjes,

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ooooh....dat pakketje van Oktoberdots wil oksel heel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Nog zo'n leuke gives away!! Wat geweldig allemaal!! ALs ik zou winnen en zou mogen kiezen dan zou ik voor de set van schrijfblok met stickers en kaartjes gaan. Alleen die naam Royal Forrest al. Daar wordt je toch blij van! Helemaal leuk voor mijn nieuwe verslaving snailmail!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. wie niet waagt niet wint hee...
    Ik doe graag mee voor de tagetes van la fête
    (ê= alt 136)
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Dit is echt zo leuk... ik doe alweer mee...hihi, voor het pakketje van Oktoberdots. Leuk leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Het pakketjes van babet is zo leuk, ik blijf iets met papier hebben...hoe komt dat toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ja ik ga weer voor papier....het pakketje van Oktoberdots dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Allemaal prachtig! Ik kies voor het pakketje dat Femke weggeeft. Dank-je-wel lieve, vrijgevige vrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik wil heel graag mee doen voor het pakketje van Babet. Lekker brieven schrijven en kaartjes sturen!

    Groetjes Kelly.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Beetje laat, maar ik had die woensdag een grootste gebeurtenis te vieren: mijn oh zo gelukkig leventje met mijn P. hebben we gevierd met onze lieve familie en vrienden door te trouwen.... Daar horen de pompoms helemaal bij, dus als herinnering zou ik die maar wat graag willen hebben! Liefs, Heidi en P. uit Deventer

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Héél veel kandidaten, maar ik waag toch nog mijn kansje. Ik zou graag deelnemen voor het pakketje Babet. Ik hou nog van het ouderwets kaartjes en briefjes schrijven, dus de inhoud van dat pakketje komt hier zeker goed van pas. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Het cadeautje van Oktoberdots vind ik wel erg leuk! Ik waag toch nog een gokje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik hou van weggevertjes, ook om ze te ontvangen ;-) Ik word heel blij van de 6 poms van la fete!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Dat zijn ook weer prachtige dingen zeg!! Ik doe heel graag mee voor die mooie hanger.

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hier wil ik ook aan meedoen... wat leuk dat de dames jou deze give away laten organiseren!
    De hanger vind ik erg mooi :0

    BeantwoordenVerwijderen
  100. de poms, de poms! voor op de taart voor mijn bijna jarige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. wat een supernieuws van je boek :D kan me goed voorstellen dat veel mensen 'm kopen kocht mijn exemplaar begin deze week en heb je boek al bijna uit hihi elke avond lezen denk dat ik er aankomende week wat uit ga maken! omdat ik van oktoberdots al veel kocht en verstuurd heb, al twee notitie pads volgeschreven ^_^ wil ik voor deze give away graag kans maken op iets wat ik nog niet ken: het lieve pakketje met envelopjes, een kaart
    en labels, allemaal handgemaakt door Femke uit haar webwinkel Deligted

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)