vrijdag 27 september 2013

Book & thanks a lot!


toen ik mijn boek aan het maken was
en het Weer eens niet lukte zoals ik het wilde
of twijfelde of het allemaal wel goed Genoeg was
heb ik meerdere malen uitgeroepen
en Wie zou het nu eigenlijk willen kopen...??
nadat het eenmaal in de winkel lag
heb ik het uit mijn hoofd gezet...
ik durfde het ook niet zo goed te vragen aan de uitgevers
totdat ik een mailtje kreeg dat het in België goed liep
en nu hoorde ik van de week 
dat het ook in Nederland heel lekker verkoopt
man...(of beter vrouw) wat een opluchting...toch..
ik wil daarom iedereen die het kocht
of mij er een berichtjes erover stuurde
echt heel Hartelijk bedanken !
ik ben er toch wel een paar centimeter van gegroeid (ha)
wat een compliment hebben jullie mij gegeven
(misschien durf ik er zelf nu ook eens in te kijken
op een vluchtige blik na, toen ik het net kreeg
heb ik het zelf nooit meer ingekeken..gek, eigenlijk..
en is het tijd om er
voorzichtig een beetje trots op te worden...)

nogmaals dank,  ik waardeer het bijzonder!

fijne dag
-X-

35 opmerkingen:

  1. Hahahaha wat kan een mens zich druk maken hè. Maar je hebt het goed gedaan. Ik heb het boek hier op de kast liggen zodat ik het af en toe kan bladeren, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. congratulations for your book sells!!!!
    xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag gedaan, het is ook een geweldig leuk boekje,daar mag je inderdaad best trots op zijn:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En misschien ook iets om trots op te zijn....ik heb je boek bij ons in de bibliotheek ook gespot :) Leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niet gekocht (bezuiniging) maar wel genoten (en nog steeds) als leenboek uit de bieb. Dank je wel! En blijf groeien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb 'm cadeau gedaan aan mijn vriendin, zij is er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je boek uit de bieb gehaald en ervan genoten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk er maar gauw in en geniet !
    Doe ik elke dag opnieuw, naast allerlei andere dingen.
    Proficiat met het succes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker mag je trots zijn!
    Het is echt één van mijn favoriete boeken :)
    Ik ben geen echte lezer maar meer een plaatjes kijker en ik word iedere keer weer blij van jou boek...

    xx fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou er zeker maar super trots op zijn. Het is een van mijn meest favoriete boeken, krijg er spontaan een blij gevoel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het ook een erg leuk! Zeker iets om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mag zeker trots zijn. Mij maak je blij met je boek! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HayHay!
    Ik begrijp dat zoiets moois ook veel onzekerheid met zich mee brengt. Maar je boek is echt FANTASTISCH!
    Of had ik dat al eerder gezegd... ;-)
    Genietze van deze mooie gebeurtenis en wees trots! Dat heb je verdiend,
    Fijne Dag!
    Liefs Danielle (DivaDaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahahaha....typisch iets voor jou :-D! Nou, geloof me, je kunt het rustig inkijken hoor, het is echt een project om supertrots op te zijn. Je zult er vast net zoveel van genieten als iedereen die het gekocht heeft! Fijne dag. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nah! Het is gewoon een hartikke leuk boek! Ik blijf erin kijken, dat zou jij ook moeten doen misschien...;-).
    Jij bedankt voor het maken ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is zeker een leuk boek, bij onze bibliotheek hebben ze hem ook en hij is constant uitgeleend.. grrr... dus hij valt niet alleen bij mij in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het wordt dan toch echt wel tijd dat je zelf eens gaat genieten van je boek, ik deed dat al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Er lag na uitgave een hele stapel in de boekwinkel hier, en die was zo weg! Het is een hartstikke leuk boek, iedereen kan er wel iets in vinden waarvan 'ie zegt: Wow! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is dan ook een Ontzettend Leuk Boek ;-) die zeker het geld waard is... dus je hebt het gewoon goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ingrid,
    Je boek is echt geweldig! Heb m net vandaag bezorgd gekregen en ben direct gaan lezen. Je mag er zeker trots op zijn:)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een mooi boek! Je mag heel erg trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou er toch maar eens in gaan kijken, er staan leuke dingen in hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gekkerd... tuurlijk is het een geweldig boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Graag gedaan!! Met plezier gekocht en nu heb ik er veel plezier van en mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een heerlijk plaatjesboek. En een plaatje van een boek. Ik heb hem net een week en was er heel blij mee. Een boek om vrolijk van te worden en van dat soort boeken kan je nooit genoeg hebben. Dus bedankt! Ja, jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. TROTS moet je zeker zijn, lieve Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het staat hier op m'n lijstje. Ik hou van die kijk boeken. als ik ff het boekie zoek ben. en ik moet echt nieuwe inspiratie opdoen dan kijk ik daarin ...... en dan kan ik weer verder .... Jouw blog, jouw boek het inspireert! en daar mag je zeker van genieten als je dat kunt doen voor andere mensen ......

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Btje trots?
    Super trots mag je zijn! :)
    Ik hoop op een deel 2!

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben het helemaal met Matty van hierboven eens!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. jA zeker weten.... ik wordt er elke keer blij van....zon leuk boek en vertel het rond zo dat iedereen even kan weg dromen in jouw boek! top, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Echt een superboek! Genieten ... groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Ingrid; Bij ons in de bieb lag jouw boek op de tafel met nieuwe aanwinsten! Ik kon het niet eens meenemen , want het was al voor WEKEN gereserveerd! groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik kocht er zelfs twee. Een voor mijzelf en een voor een vriendin van me, die een echte kringloopster is :) Maar het boek is echt supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heeeeeel veel trots worden hoor! :> En doorgaan! Je boek gaat de hele dag mee in mijn tas...ik word er zó blij van. Op de haakclub waren de dames ook helemaal enthousiast! Er komt trouwens ook weer een ander leuk boek aan, zag ik op http://bijsaarenmien.blogspot.nl/..voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)