dinsdag 3 september 2013

Let's celebrate September (give-away-3-days)


vanuit mijn raam hier
zie ik scholieren langsfietsen
de meeste hard fietsend om de pont nog te halen..
de ganzen vliegen gakkend over
en hoewel het weer nog zijn best doet
om iets van het zomergevoel vast te houden
is er toch echt een nieuw seizoen aangebroken
misschien zie je er tegenop (zoals ik)
of heb je er ook wel weer zin in...
hoe dan ook
het leek me een goed idee
om het Feestelijk in te luiden
ik vond een aantal lieve vrouwen met leuke webwinkels
bereid om een kadootje weg te geven
ter verhoging van de feestvreugde...



 -foto Nina-

zoals dit fijne pakketje van Nina
uit haar winkel Paperstories
twee schriftjes (voor al je mijmeringen)
een setje briefpapier
(als je je gedachten wil delen met anderen)
een groei en bloeikaartje
(het word vast wel weer een keer voorjaar)
en een lief rolletje tape
(heb je daar ooit genoeg van?
 -foto Jeanette-

Jeanette wil graag dit prachtige note book weggeven
het is handgemaakt van vintage behang..
misschien dat je haar winkeltje,
Pluk iets moois niet kende, net als ik 
maar ze zegt het zelf al:
producten waar je blij van word
dus ik zou zeggen kijk eens even rond
heel erg leuk..


-foto Lieke-

van Lieke kreeg ik een enthousiast mailtje
over haar nieuwe zelf ontworpen prints
ze zijn gemaakt van zacht velours
en er zijn allerlei lieve, verschillende afbeeldingen,
ik vind ze erg leuk
maar ik denk zomaar dat P er iets te oud voor is..;)
kijk maar eens bij Tufft
mocht je winnen dan mag je 2 prints
naar keuze uitzoeken...
-foto Nikki-

tenslotte voor vandaag
geeft Nikki
dit lieve setje, 2 ansichtkaarten en 20 stickers weg
zij heeft een webwinkel Nikkidotti met allerlei 
leuke spulletjes van papier
dus als je van stempelen, brieven schrijven
én van lieve dieren-printjes houd
zou ik zeker eens een kijkje nemen!

wel...ik moet je eerlijk zeggen
dat ik het best lastig vind om iet over anderen 
te schrijven, in plaats van een beetje
over mezelf kletsen
maar ik geloof dat het aardig gelukt is...
dus als je mee wil doen:
laat een reactie achter wat je graag zou willen winnen
doe mee, dat is leuk voor jezelf, de gulle gevers en 
natuurlijk ook voor mij (win-win-win-haha)

fijne dag
-X-

164 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Ik doe graag mee voor het laatste pakketje (van Nikki). Ben gek op kaartjes en stickertjes. Helemaal leuk!

    Fijne dag vandaag! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee weer! Ik maag graag kans op het pakketje van Nina, kun je ooit genoeg (post)papier hebben?
    Volgens mij wordt het vandaag een (na) zomerdagje! Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Ik doe graag mee voor het eerste pakketje. Ik ben gek op echte post en dan kan ik mijn vriendinnetjes weer een mooie brief sturen.
    Een zonnige dag vandaag! Groetjes Lijckeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om deze mooie spullen weg te mogen geven! Ik vind alle pakketjes super!

    Ik kies voor Nina, ben dol op leuk papier!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief, zo'n weggeeffeestje! Ik zou heel graag kans maken op het notitieboekje. Of de printjes voor de t-shirtjes, daar zouden mijn kleintjes dan weer blij van worden. Het is allemaal zo leuk!

    Ik zou de zomer wel willen vastgrijpen en hier houden. Maar zo September ingaan is dan ook wel weer vrolijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als fervent dagboekenschrijfster, tuinboekbijhouder en vakantieschrifspaarder, ga ik voor het boekje van Jeannette!
    Hartelijke groet, Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk, al die spulletjes! Ook leuk om weer andere webwinkeltjes te leren kennen.
    Ik doe graag mee, ik vind die van Nina en Jeanette het leukst.
    Groetjes, en geniet van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super deze pakketjes! Ik doe graag mee voor het notebookje van Nina. Ben dol op vintage! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk deze give away om het nieuwe seizoen in te luiden, mijn favoriete 2 maanden (als het tenminste lekker weer blijft), kan alleen nog niet kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh doe eens gek doe mee mee met alles en wie weet is het geluksdag???

    Succes verder, gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,Vind alles leuk en mooi dus maakt niet uit de t shirts zijn voor mijn kinderen een beetje klein en voor ons tweeen ook maar ik kan er altijd iemand blij mee maken voor de rest een pretige week en als je weer op de markt staat lees ik het wel.Wilde afgelopen zondag langs komen maar het kwam er niet van. groeten Marlies Wijnker

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat noteboekje is wel erg schattig..zal ik dan ook eens een berichtje achterlaten??
    Nou ja het is september, waarom niet?
    groetjes Carolien ( van Fem)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, ik vind het notebook van Jeanette prachtig. Ben gek op vintage en zelfgemaakt. Ik ga gauw eens op haar site wat bestellen.
    groetjes,
    dAnielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi, ik doe mee voor pakketje van Nina. Zal mijn nazomerdip verzachten... grtz ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, na lange discussies met mezelf over wat ik het liefs zou winnen ga ik toch voor het pakketje van nina uit haar winkel paperstories. En nu meteen doorklikken naar die winkel :)
    Fijne dag! Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pakket Nina of lieke, verras me maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie give away! Ik vind het notebook van Jeanette heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook graag mee voor het eerste pakketje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaaah, dat laatste pakketje van nikki....schattig! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, de kids zouden de toffe transfers van Lieke erg leuk vinden! Ik heb er twee, dus kan ze netjes verdelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat leuk om het nieuwe seizoen in te luiden. Als het een 'indian summer' wordt, vind ik het niet erg :-). Allemaal erg leuk, maar ik ga iets voor mijn zoontje kiezen ipv voor mij en dus voor het pakketje van Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk zo'n give-away! Voor iedereen iets moois ertussen;) je zult vast veel reacties krijgen, maar ik wil toch graag een kansje wagen. Ik doe graag mee voor het notebook van jeanette! Dat ziet er heel mooi uit!

    Groetjes, Trudy
    (kheb helaas geen eigen blog, hoop niet dat dat een bezwaar is;))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke dingen mag je weggeven en wat een leuke shopjes hebben ze. Echt moeilijk om te kiezen want ik vind ze alle 4 erg leuk. Ik ga toch voor het pakketje van Nina, nr.1. Fijne dag! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee voor het pakketje van Nina.
    Fijne dag ! Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke dingen heb je weer in je give-away. Ik zou graag het pakketje van Lieke winnen. Daar zou mijn dochter erg blij van worden, denk ik.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Enig zo'n give away! en wat een leuke kadootjes.... heel moeilijk om te kiezen! Ik ga voor het pakketje van nina.... zoals je al zegt: je kunt nooit genoeg tapejes en mooie papiertjes hebben!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, moeilijk kiezen! Het is allemaal even leuk! Twijfel, twijfel.......
    Ja, besloten! Ik ga voor pakketje 4, van Nikki.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk zeg, ik moet zeggen dat ik me wel verheug op het najaar, ben niet zo, n zomermens. Ik doe graag mee voor het t-shirt print pakketje. LEuk voor mijn dochtertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke dingen weer allemaal! Ik doe graag mee voor het pakketje van Nina! En volgens de voorspellingen is de zomer nog niet voorbij hoor! Dus dat wordt nog even genieten!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk postpapier van paperstories! Maar die kaartjes van nikkidotti zijn ook weer erg leuk. Het notebookje is ook heel tof. Met een van die drie, maakt niet uit wat zou ik al heel erg blij worden! Succes met de give away!
    Ik zie weer op tegen de herfst, van mij mag de zomer nog even duren......

    BeantwoordenVerwijderen
  31. O jeej wat veel moois! Ik waag graag een poging voor het pakketje van Nina.
    Ik heb trouwens weinig met herfst qua kou, wind en regen, maar de kleuren die de herfst breng maken veel goed...
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Allemaal mooie spullen.
    Ik doe graag mee voor het tufft pakket.

    Sofie A.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gewoon blijven genieten Ingrid!!
    Van deze prachtige nazomer, maar óók van de herfst.
    TIP: Als je met het pontje naar Elst gaat, en door de bossen richting Veenendaal fietst, kom je bij langoed Prattenburg uit. (15 / 20 min.)
    Zó mooi! En helemaal als de blaadjes aan de bomen verkleuren ☺.
    Je moet maar zo denken.............ieder jaargetijde heeft zijn charmes ☺.

    En ook vandaag is je blog verhaal weer geslaagd hoor!!
    Leuk zo'n give away feestje ☺.
    Ik doe graag mee voor het pakje van Nina.

    Fijne dag vandaag.
    (Kijk naar al die kleine, mooie dingen om je heen, wordt het vast gezellig ☺)


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doéheel graag mee en ik ga voor de papieren kadootjes maakt niet uit welke, ik ben egk op mooi papiertjes en notitieboekjes ennzo.
    En de herfst heeftook wel aijn charme hoor , lekker in de middagzon nog even buiten zitten en egnieten van de mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een fijne spulletjes!! En wat is het nog mooi weer he ;-) Het lijkt me een bijzonderenplek waar je nu woont. Volgens mij krijg je daar optimaal de seizoenen mee!

    Ik zou graag meedoen voor het pakketje van Tufft. Prachtige ontwerpen voor mijn grote meisje en aanstaande kleine meisje.
    Fijne zonnige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh, wat leuk allemaal. Graag doe ik mee voor het pakketje van Nina. Gelukkig komen er nog een paar mooie dagen aan volgens de weermannen.
    Fijne dag, neele

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ohohoh wat een fijne spulletjes om het einde van de zomer mee te verzachten! Die van Nina Paperstories vind ik wel heeel mooi....!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, wat een leuke give-aways!
    Ik doe graag mee voor het notitieboekje van Jeanette. Ik ben namelijk gek op vintage!

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooi idee om het nieuwe seizoen in te luiden met zulke leuke spullen!
    Ik doe heel graag mee voor het notebook van www.plukietsmoois.nl. Wat een fijne site! Ik heb 'm meteen gepind.
    Ik ben dol op mooie notitieboekjes en kan er niet genoeg van hebben. Onder het motto 'hoe donker het leven ook lijkt, er zijn altijd lichtpuntjes', schrijf ik elke avond mijn lichtpuntjes van die dag op. Vijf daarvan deel ik vervolgens via twitter (@marloesjufferma) en tweewekelijks werk ik er één uit tot blog op http:/www.marloesjuffermans.nl.
    Ik wens je veel succes met deze actie!

    Groetjes, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik wil ook een kansje wagen, maar kan niet goed kiezen uit al dat moois. Ik laat de keuze aan jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat leuk allemaal! Maar de prints van Tufft zijn helemaal geweldig! Daar waag ik graag een kansje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat leuk, ik doe graag mee voor de weggever van Nikki!
    Ik heb wel weer zin in de herfst, maar vroeger had ik een hekel aan de herfst en winter. September is bij ons een gezellige maand, met verjaardagen en ons 25-jarig huwelijksfeest. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuk idee en wat een leuke dingen!

    Graag schenk ik je lezers ook een keer iets uit mijn webwinkel!

    Ik stuur je een mail.

    Lieve groeten, Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. De gans de gakt! Kende ik nog niet maar vind het heel leuk klinken ��

    Doe graag mee! Voor het notebook met vintage behang! En vind dat je heel leuk voor anderen schrijft! En hoor de 'winwinwin' al door de kermis-speaker schallen, haha :)

    Zonnige groet!
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh... De iPhone smiley wordt getransformeerd tot vraagtekentjes... Da's niet de bedoeling :)

      Verwijderen
  45. Wow... Zo zie je maar weer hoeveel moois er te vinden is als je een beetje zoekt, of in dit geval geholpen wordt te vinden! Erg leuk allemaal.
    Ik doe dan ook graag mee voor de t-shirts, mijn nichtje en neefje zouden die echt geweldig vinden en laten zij nu net bijna jarig zijn... Zou toch een heel mooi cadeau zijn?!

    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat ontzettend leuk dat je weer een cadeutjes-weggeef-actie organiseert! Ik zou dolgraag mee doen voor de t shirt-prints. Ik zie mijn zoontje er al in rondstruinen! Een mooie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Aangezien ik nogal vaak post verstuur, ga ik voor het pakketje van Paper storries!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh wat leuk is dit weer ik zou voor het notebook van Jeanette kiezen.
    Liefs en een fijne september
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuk idee zeg! Mooie producten, misschien dat ik binnenkort ook eens contact met je opneem voor een give-away van iets van mijn producten, vind je dat wat? Groetjes Katelijne

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Om mij hoofd leeg te krijgen en hopelijk een poosje leeg te houden hoop ik op het schrift van Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk allemaal, en wat moeilijk kiezen! Na een aantal keer de foto's goed te hebben bekeken ga ik voor het pakketje van Lieke, daar heb ik niet alleen lol van maar de kids ook!!! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh, moeilijk zeg ik vind Nina heel leuk maar Nikki ook...
    Veel voorpret met deze leuke weggevertjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Leuk om een keer mee te doen. Ik ga voor het notebook van Pluk-iets-moois. Lijkt me een heel mooi cadeautje om te krijgen!
    groetjes Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. IK houdt me vast aan de positieve weersverwachtingen die worden opgegeven hoor! ;-) Maar een zonnige mooie herfst is ook niet slecht als het maar niet in 1x winter is.

    De giveaway van Nikki doet me denken aan een lieve, zachte herfst dus daar doe ik een gokje naar.

    Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oh wat mooi allemaal.... Ik wil mee doen voor het pakje van Nikkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Goeiemorgen, Oeps wat zijn er veel reacties. Toch waag ik ook een 'wie niet waagt die niet wint' kans. Ik vind alle give aways prachtig.
    Zeeuwse Hartegroet van TanteJo

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Mooi mooi, Lieke heb ik zo ook weer ontdekt. Dus ik wil graag meedoen met de give away voor Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oooh, wat leuk! Zo begint september wel heel goed. Ik doe graag mee voor het pakketje van Nina van Paperstories. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oo wat een leuke spullies! Ik doe graag mee :-) en dan zou ik zooooooo graag het pakketje van Paperstories willen winnen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een super leuke dingen!! Er zijn al zoveel reacties, dus denk dan gelijk dat ik toch wel niet zal winnen. Maar uiteindelijk besloten: wie niet waagt, wie niet wint. Dus:
    Ik doe graag mee voor het eerste pakketje!!! (na lang wikken en wegen)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ik doe graag mee voor het pakketje van Nikkidotti

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuuuuuuuk! Ik ben dol op september eerlijk gezegd. En doe graag mee. Vind alles leuk maar vooral het eerste pakketje van
    Paperstories........ Groetjes, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Oooh het notebook van Jeannette zie ik wel zitten! Doe graag mee!

    Moet nog even denken aan je bericht van gisteren, met die fietsers die zich haasten om nog net de pont te halen... Zie mezelf nog in het zweet fietsen om de bus te halen, vroeger!

    Een leuke dag voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat gezellig kadootjes in september. Ik heb wel een voorkeur maar ben nog gekker op verrassingen dus ik laat me graag verassen mocht ik wat winnen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Net als jij zie ik ook ieder jaar weer heel erg tegen dit nieuwe seizoen op, kan er niet goed tegen.....zucht...maar we zetten dapper door, toch? Het moet wel heel gek gaan wil de zon niet meer achter de wolken vandaan komen!
    Ik zou heeeel graag het pakketje van Nina willen winnen, ik ben helemaal verliefd op lieveheersbeestjes en op mijn P. die dezelfde naam heeft als jouw P ;-) Het zou een leuk cadeautje zijn vooruitlopend op onze huwelijksdag morgen.... Xx Heidi uit Deventer

    BeantwoordenVerwijderen
  66. ik doe graag mee voor het pakketje van Nikki Dotti!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. ik weet niet of je voor 2 dingen mag meedoen??? Zoja zou ik ook nog voor de leuke figuren van Tufft willen meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wauw, wat een mooie pakketjes. Ik waag een kansje voor het prachtige pakket van Nina.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Great giveaway!
    I'd love to win either notebooks!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. wat een fijne give away! en wat een heerlijke manier om september mee te beginnen. want het is nog wel even slikken hoor, die zomer, toch al zo kort, en nu bijna echt voorbij? gelukkig schijnt vandaag de zon weer lekker!

    Van het pakketje van Nikkidotti zouden mijn dochters ook heel erg blij worden denk ik, ik waag graag een kansje ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een goede inluider van het seizoen. ik doe graag mee voor het pakketje van Nikkidotti! Ik ontdekte haar spulletjes laatst en sindsdien ben ik fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. wow wat een prachtige prijzen! ik wil graag meedoen voor de notebook van Pluk de dag <3 <3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik doe mee voor de notebook van Jeanette. Een hoop om van me af te schrijven nu ik mijn vertrouwde leven ga afsluiten en sta voor een nieuw begin, samen met mijn kindjes...

    Liefs Bernice

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een leuke give-away! En alle pakketjes zijn zo leuk! Maar ik ga denk ik maar voor het pakketje van Nina. Want daarmee maak ik niet alleen mezelf, maar ook een ander (de postontvanger ;-) ) erg blij!

    Liefs, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hay!
    Wat een super leuke pakketjes!
    Ik doe ook graag mee aan deze actie.
    Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste pakketje, Nina. Ik kijk ook erg op tegen de herfst en de winter maar met dit pakketje wordt het een stuk vrolijker! Als er straks geen bloemen meer in mijn tuin staan dan heb ik dit bloemenpakketje :-)
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wow, wat leuk weer! Ik zou graag het pakketje van Nikkidotti willen winnen. Zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een leuke giveaway. Beetje lastig kiezen maar ik ga graag voor het pakketje van Nina (Paperstories).

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat tof allemaal! Ik zou graag het pakketje van Nikki winnen. Ben fan van haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. wat een GEWELDIG idee om het najaar te beginnen met een give-away!!!!
    Heerlijk!!
    Ik zou zelf gaan voor de prints van Tufft.......lekker een paar herfstige shirtjes pimpen:) En genoeg klein grut hier dat het wel past en er nog mee aan wil lopen:)
    Geniet van je dag!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik ben gek op September!
    Het weer is lekker en deze maand ben ik ook nog jarig :-)
    Ik ga voor het pakketje van Nina, ben dol op haar spulletjes! Zo leuk en vrolijk allemaal, ideaal voor September :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een heerlijk begin van September!
    Ik ga voor de leuke prints van Lieke. Super leuk om de basic shirts op te pimpen :-)

    Groetjes,
    Carla G

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik hou wel van het najaar. En ik kijk eigenlijk al uit naar de winter. Het pakje van paperstories lijkt me enorm leuk, dus daar gaan we voor. Grtj.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een mooie spulletjes! Eerlijk gezegd wil ik de herfst nog even buiten de deur houden en dat gaat met het beloofde weer voor de komende dagen ook wel lukken. Ik doe mee voor het pakketje van Nina. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik ga voor de printjes van Lieke!! Ik ben net zwanger van ons derde kindje en een paar mooie shirtjes met deze printjes zouden helemaal te gek zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Laat het najaar maar komen hoor! Heerlijk!
    Ik ga voor het notebook, prachtig is het!
    Groet en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. cool! spulletjes van nina!

    groetjes, heb je mijn mail zo wel? mijn blog is erg prive nl:-)

    ahermian at hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik ben fan van de printjes van Lieke! Mijn tweede kindje wordt dra geboren, dus ik weet waarvoor ze te gebruiken! :-)
    Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Oh weer zoveel moois!!!
    Ik ben gek op het pakketje van Nina's shop! Daar weet een snailmailfan als mezelf wel raad mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een leuks weer, dat is moeilijk kiezen! Ik waag graag een kansje voor het notebook van Jeanette, wat een prachtige print!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. weeral leuke dingen bijeengesnord! Ik heb hier twee kleine peuten rondlopen (ja, een kruipt nog maar), dus ik speel mee voor de opstrijkfiguurtjes, eentje voor Pepijn en eentje voor Frederieke :)

    groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een fijn begin van september! Ik ben gek op notitieboeken en deze van Jeanette is prachtig! Ik zou heel graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Voor mij graag het Notebook van Pluk iets moois :)
    Heb je al gezien wat ik met je visjes aan het doen ben?
    http://dingendiefijnzijn.blogspot.be/2013/08/het-viskesverhaal.html
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wauw, wat leuk! Een goed idee om zo ook de webshops in het zonnetje te zetten. Ik doe graag mee voor het pakketje van Nina!
    groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik wil heeeeel graag meedoen voor het laatste pakketje van Nikkidotti, ik ben zo verliefd op haar uiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wie niet waagt, niet wint....ik doe mee. Deze maand nog wordt onze tweede kleindochter geboren, de printjes van Lieke zullen zeker van pas komen om één en ander te versieren.
    Groetjes, Viviane.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Leuke actie :) Als ik mag meedingen ga ik voor het Notebook van Pluk iets moois :)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat een superleuke Give Away! Ik ga voor het pakket van Nina!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. AAh! Ik kan niet kiezen... Ik ga denk ik voor het notebook van Jeanette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wat leuk, maar wel lastig kiezen hoor! Ik ga toch voor het pakketje van Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oh leuk weer... ik doe graag mee voor het pakketje van Paperstories!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wauw, zo lief. Ik kan niet kiezen. Ienemienemutte... Beslist. Misschien kan het notebook van Jeanette mijn schooldagen wel opfleuren. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Oh these are all so gorgeous but I would love to have the stationary set by Nina. I love your blog and you really made me fall in love with paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. zo mooi, die prints van tufft... zou ik graag - heel graag! - winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  104. wie niet waagt, die niet wint.
    Ik doe graag mee voor het gezellige notebook van Jeanette!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. September heeft vaak nog prachtige dagen...geniet er toch van Ingrid!
    Graag doe ik mee voor het pakket van Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. fijne pakketje van Nina
    uit haar winkel Paperstories, leuke site!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Hoi Inge,
    het pakketje van Nina vind ik het leukst!
    Wat een prachtige patroontjes! En ik hou van patroontjes! Staat vast mooi in ons nieuwe huisje in het bos. Bijpassende groei-en-bloei-kaart!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ohhh ja ik wil de zomer ook nog even vast blijven houden hoor,ben meer een zomer dan een wintermens,maar helaas,we zullen er weer aan moeten geloven!Je hebt leuke give aways geregeld,ik laat echter mijn kans voor een ander...

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wat een goed idee, zo'n cadeautjes 3-daagse. Ik zou graag het mooie notebook van Jeanette willen winnen. *duim, duim, duim*

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Moet je eens zien wat een reacties, wat leuk! Mag ik meedoen voor het Nikki pakketje?

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik word altijd blij van je weblog, maar met een give-away helemaal natuurlijk! Ik ga voor het pakketje van Nina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik houd van kadootjes! En jij geeft ze weg, wat leuk zeg! Ik zou een shirtje met een mooi plaatje zo leuk vinden voor mijn zoontje, maar vooral voor mij om naar te kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik hoef niets te winnen hoor, al vind ik alle pakketjes superleuk! Ik ga ook zeker de links even aanklikken! Bedankt voor je lieve start van september, het wordt vast een heerlijke, gezellige maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. ik doe heel graag mee, wauw, wat een leuk idee, allemaal vind ik ze leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik zou graag meedoen voor het pakketje van Nikki, met die mooie ansichtkaarten en leuke stickers!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. oh wat leuk! Ik doe graag mee voor het pakketje van paperstories. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  117. hi ingrid! leuk zeg die give aways.....
    ik vind het notebook leuk. ook omdat ik het een leuke webshop vindt. heb het toevallig gister opgezocht omdat ze ook op de Sundaymarket stond. dus mocht het zo uitkomen dan ben ik blij met het notebook. en anders ben ik ook blij met gewoon iedere dag je blog even te lezen... en helemaal na onze ontmoeting van zondag. daaaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sterre was mijn undercover voor maria..... jaren geleden......... ;-)
      kwist niet dat ik die nog had

      Verwijderen
  118. Aan reacties geen gebrek. Toch ga ik ook een gokje wagen.
    Ik vind het pakket van Tufft en Nikki heel erg leuk daar ding ik graag voor mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Wat een fijne manier om de aankomende herfst in te luiden!
    Als ik mag winnen dan graag het pakketje van Jeanette...

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Nog nooit gereageerd (maar al lang lezer :-)), nog nooit meegedaan aan een tufft give away, maar die tufft tshirtjes zijn zo schattig... Ik heb vier zonen, dus zo'n originele tshirtje zou echt wel iets uitzonderlijk en speciaals zijn. ik doe dus graag mee. en bedankt voor je leuke blog!
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wat een mooie give away! Alles is even leuk! Maar als ik zou winnen dan zou ik het notebook kiezen. Ik ben gek op notebooks! En ik zoek nog een mooie om mijn reisverslag van Thailand in op te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Love it! 't Zijn allemaal leuke setjes, maar ik ga helemaal voor de bijl voor het pakketje van Nikkidotti!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wat aardig om daaraan te denken bij de seizoenswissel. Ik hou van de nazomer, omdat ik jaren geleden mijn eerste zwangerschap en bevalling beleefde in een heerlijke nazomerzon. 'Lieke' werd toen geboren en dus doe ik mee voor de weggever van Lieke, de printjes dus! Het zou een mooi toeval zijn :-)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Nou, reacties zijn er in elk geval genoeg. Zag net dat er al 127 waren èn terecht. Wat een geweldig mooie dingen mag je weggeven, het zijn eigenlijk allemaal prachtige cadeau's.
    Maar als ik mag kiezen ga ik voor het pakketje van Nina. Ik ben zo blij dat snail mail tegenwoordig weer helemaal terug is en weet ook al aan wie ik met het briefpapier een lieve brief ga schrijven. En schriftjes heb je nooit genoeg van. Ik heb er altijd in elke tas wel eentje om dingen op te schrijven die in me op komen, die ik ergens lees en wil onthouden of om zomaar lekker te droedelen met een potlood...

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Geweldige actie...wat ben je toch een heerlijk mens, met zo'n blog waar het iedere dag een beetje feest is!
    De note-book is wel erg mooi, een feest voor het oog en misschien wel geschikt om mijn mooiste gedachten in te mijmeren....wie weet is dat precies waar het voor bedoeld is...

    BeantwoordenVerwijderen
  126. wat lief van je enne : ik doe graag mee voor de stikkers

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Wat leuk! Ik zie dat er al 130 mensen voor mij zijn, maar toch zou graag een kansje wagen voor het notitieboek van Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik doe graag mee voor het eerste pakketje!
    Heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  129. what beautiful things - i adore Jeanette's notebook! that vintage wallpaper with all my favourite wild flowers made into a notebook is rather special looking. a very nice giveaway!
    greetings from finland! Aniko

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wauw! Ik doe graag mee. Ik heb belangstelling voor de notebook van Jeanette of het pakketje van Nina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik zou graag een gokje willen wagen voor het notebook van Jeanette. Echt mooi!
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Oh wat een leuke give away! Ik kan moeilijk kiezen maar ga toch maar voor het notebook. Een fijne dag!
    Anna (via Hägar)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik zou heel graag meedoen voor het pakketje van Nina... Al was het een moeilijke keuze tussen dat van Nina en dat van Jeanette :D.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Wauw wat een leuke 3-daagse! Het w moeilijk kiezen maar het vintage notebookje of nikki dotti's spulletjes zou me heel blij maken maar aan het grote aantal reacties zal de kans eerder mini zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wow wat veel reacties al! Nouja de kans is dus klein maar ik waag 'm toch :). Want dat notebook is prachtig en die velours printjes zijn ook té leuk. Mag het nog?
    Fijne dag!
    (Ohja, ik heb je boek hier liggen, weliswaar uit de bieb gehaald :), wat een leuk boek is het! Heb er al heerlijk in rondgedwaald.)

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Wat een prachtig notebook. Daar zou ik heel blij van worden! Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  137. De spulletjes van Nikkidotti vind ik fantastisch ! Daar zou ik wel weg mee weten !

    Alvast bedankt, Ingrid uit België !

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Ik vind het pakketje van Nina erg erg leuk. En ik wil nog even zeggen dat je me elke dag weer een glimlach bezorgd met je blog, merci!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Ik doe heel graag mee voor het pakketje van nikki dotti: ik blijf fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Leuk idee, al deze weggeefertjes, Trui van Lieke vind ik erg mooi.

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Zoveel reacties, wat leuk!
    Ik vind het eerste van paperstories erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Wat leuk!! Ik waag een kansje op het pakketje van Nikkidotti :)...

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  143. wat een mooie weggevers allemaal...ik zou voor het setje van nina gaan...ik ga duimen..

    lieve groet,

    laura...de haakzolder.

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Lekker hebberig doe ik ook aan deze mee. Mijn mama was op deze dag jarig en aangezien ze jouw boek tijdens de treinreis (ok van 3 uur) in 1 ruk uitlas, wil ik met haar het pakketje van Nina delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Ook al is het alweer de 3e dag van de GiveAway wil ik toch een gokje wagen op het notitieboekje van "Pluk iets moois" van Jeanette. Ik heb namelijk een zwak voor notitieboekjes. Groetjes Franatas

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Oh al zoveel reacties! Wat een succes! I wil graag meedingen naar de prints van Tufft! Hopelijk toch een minikans bij het zien van alle geïnteresseerden... Bedankt voor de organisatie! Heel leuk idee!
    Groetjes
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik doe mee voor het prachtige boekje van ' pluk iets moois'

    Je kan trouwens bij mij ook meedingen naar een mooie prijs ( vind ik toch....:)
    Deborasluijs.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  148. ik zou graag meedoen voor het mooie pakketje van Paperstories van Nina, ziet er heel fijn uit! Lfs Katelijne

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ja die Lieke heeft super ontwerpen gemaakt, ik zie het al helemaal voor me op een rok voor mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Ja!! Nináá!
    Leuk hoor!
    En gefeliciteerd, leuk te lezen dat je boek zo goed loopt!!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Het is moeilijk kiezen tussen Nina en Jeannette...

    Maar ik wil toch meedoen voor het supermooie boekje van Jeanette..

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Mooie dingen. Ik doe graag mee voor het setje van Nina, groeten van Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Joepie! Ik ding graag mee naar het pakketje van Nikki...
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Ohhh Inge je heb al dagen veel te leuke spulletjes voor de kadootjes maar kan echt niet kiezen.... we gokken mee. rg Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Graag doe ik mee voor het *ikkannietkiezenkadootjeduslaatmeverrassen* Ben gelijk volger geworden! Groetjes Romana - SowCute

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ik zou heeeeeeeeel heel graag het nina cadeautje winnen. En ik vond het kei lief dat je in 1 van je vorige blogs verwees naar de belgen als zulk aardig volk, dat zorgde toch voor een glimlach.
    Groetjes van een belgje
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Hoi, ik denk niet dat mijn reactie nog opvalt tussen al die reacties:)Maar van alle mooie pakketjes vindt ik een shirtje voor mijn dochter van Lieke toch het leukste. Succes met kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Ik hoop dat ik nog op tijd ben.....

    Omdat ik binnenkort tante van een klein meisje wordt doe ik graag mee voor de printjes van Lieke...

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  159. graag doe ik mee aan deze fijne give away ^_^
    ik hoop kans te maken op het fijne pakketje van Nina
    uit haar winkel Paperstories

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)