donderdag 5 september 2013

September presents #3 and a thank you


en de laatste dag
waarop weer hele Fijne kadootjes
worden weggegeven
nu ik de foto zo zie, die ik gister maakte
is het misschien een beetje zielig
zo'n zittende versierde olifant
maar ach het is een speelgoedbeest
dus dat kan best toch...
(als kind zorgde ik altijd heel goed voor mijn poppen
en speelgoedbeesten
ik had nogal snel last van het
ah-nee-dat-is zielig-gevoel
en ik merk nu dat ik het nog niet helemaal kwijt ben, haha)


-foto Sylvana-

oh, deze vind ik leuk
een knip portemonnee
voor je geld maar je kan er ook je rode lippenstift in doen
(of je roze, wat je wil..)
het is met de handgemaakt door Silvana
zij verkoopt ze, samen met heel veel
andere mooie dingen, stoffen, stempels,
notitieboeken en ga zo maar voort..
 in haar winkel
kijk eens rond, als je wil, verrassend leuk!


-foto Kristy-

mocht je zin hebben om te haken
is dit misschien iets voor jou
een patroon van een (lief) draakje 
ontworpen door Kristy (made by Kras)
het is gehaakt van Zpagetti
ik heb het zelf nog nooit geprobeerd
maar misschien moet ik het toch eens doen,
op de site van Hooked vind je het materiaal
en nog meer leuke patronen...
In Oktober komt er een boekje uit van Kristy
met nog eens 8 leuke patronen..


-foto Buiten de Lijntjes-

en dan nu het allerlaatste kadootje
hier word ik zo hebberig van, mooi papier...
(ik had al bedacht dat P maar moest reageren
en dat ik het dan zelf zou winnen,
zou niet opvallen, toch..; )
4 vellen dubbelzijdig bedrukt papier
en 10 kadoolabels, van het merk Rosehip,
alleen verkrijgbaar bij Buiten de Lijntjes
de winkel van Jaqueline en Hennie
is waarschijnlijk al bij iedereen bekend
maar mocht je nog nooit rondgekeken hebben...
doen! 
(en waarschijnlijk bestel je veel meer
dan je van plan was..ohoh!)


-foto Buiten de Lijntjes-

dus..als er iets bij zit, wat je graag zou willen ontvangen
laat dan een reactie achter,
ook al deed je de vorige dagen ook al mee
(gewoon lekker hebberig zijn)
je kan ook nog reageren op de andere kadootjes
mocht je die nog niet gezien hebben
dat kan tot en met Zondagavond
Maandag maak ik de winnaars bekend...

ik wil iedereen hartelijk bedanken voor haar reactie
(ik geloof niet dat er één Hij gereageerd heeft :))
maar Bovenal bedank ik 
de lieve vrouwen die de kadootjes weg geven!

ik wens jullie een stralende dag
-X-

147 opmerkingen:

  1. Deze keer verkies ik buiten de lijntjes.. Daar heb ik al enkele goede ervaringen mee en ze hebben ongeloofelijk veel toffe dingen..
    ofwel sylvana.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duncan de Draak vind ik geweldig!!! Daar waag ik graag een kansje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik waag een poging voor buiten de lijntjes
    Zo leuk allemaal wat er op staat, kiezen is moeilijk.............

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een geweldig portemonneetje, die zou ik wel willen en wat een leuke site.Misschien kan ik de hand dan langer op de knip houden,,,groeten Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor vandaag maakt niet uit wat het is alles is leuk en kan ik gebruiken ook voor kado te geven. wat worden er leuke dingen weggegeven en ook de side's zijn leuk om op te kijken groet Marlies Wijnker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yheetje het is net Sinterklaas hahahaha, maar ik vind het knipportemonneetje zo leuk, dat ik daar graag een kansje voor wil wagen...

    Liefs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat maak je het weer moeilijk!! Hmmmmm, nou ja.... ok, ik ga voor Duncan de draak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, omdat je zo aandringt ;) Ik doe graag mee voor het prachtige pakket van Buiten de Lijntjes. Wat een gave winkel is dat toch!
    Ingrid & alle aanbieders: bedankt voor deze fijne start van september!
    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk!!
    Ik ga voor het pakketje van Buiten de Lijntjes.
    Nu maar héél hard duimen :).
    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, Buiten de lijntjes, die hebben zulke leuke dingen! Dat kadootje zou ik erg graag winnen.
    Ik reageer eigenlijk nooit, maar lees je blog graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja buiten de lijntjes is leuk! Maar het portemoneetje ook, en de draakjes, waarom moet ik kiezen... alles is leuk, kortom veels te moeilijk maken de dames en jij het weer! Iene miene mutte.. toch buiten de lijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, deze give-away! Ik zou graag meedingen voor het pakketje van Buiten de Lijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooh wat een mooie spulletjes weer en ik ga een poging wagen! Maar twijfel..... ik ga voor....dr.. (ooh wat moeiljk)... port.. nee toch papier van Buiten de Lijntjes. (pff)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh de papiertjes...zwart en wit..heerlijk basic met prachtige geometrische prints....Ik wil dan graag buiten de lijntjes kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oei wat een leuk portemonaitje! Daar wordt ik helemaal blij van!
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het nog steeds een beetje zielig als de knuffels van de kinderen op hun kop of verdrukt liggen. Ik zet ze altijd even netjes neer. Vandaag doe ik graag mee voor de knip van Silvana. Wat een mooie beugel en een heerlijk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heerlijk om gewoon alleen maar te hoeven reageren en niet eerste allerlei website te volgen te delen en te liken en wat meer.....
    Ik word zo blij van de portemonnee, ik zou graag mee willen doen als je nummertjes of namen uit een grabbelton gaat trekken:).
    Ik vraag me alleen af of mijn bijna 9 jarige krummel van een Dochter het niet in gaat pikken:).

    Geweldig bericht over je boek overigens, ik heb het sinds vorige week binnen en het is nu alweer in gepikt door de buurvrouw.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als het dan toch mag... het portemonneeke steekt mijn ogen uit :)
    groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ingrid, wat een leuke septembernadevakantiehelemaalblijvantewordenactie.Reageer eigenlijk nooit, maar wat is dat portemonneetje leuk!!!!! Wat zou ik daar graag mee willen pronken tijdens het winkelen.
    Thnx trouwens voor al je inspiratie op je blog. Ik volg je graag.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou Ingrid, dan ben ik gewoon maar hebberig... en doe voor de derde keer mee. De portemonnee is super leuk, dus dat is mijn keus. gr. Hennei

    BeantwoordenVerwijderen
  21. die knip portomonee, oh oh wat een leuke, nu ga ik toch weer wat hebberig reageren, en ik heb me al twee dagen ingehouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Ingthings, Ik lees je blog al een tijdje vrijwel dagelijks en met plezier. Nu kom ik dus zowaar uit de kast en dat vanwege het supervrolijke knipportemonnaitje. Terwijl ik zo'n hekel heb aan het begrip 'musthaves' dat tegenwoordig regeert. Maar ik word wel vrolijk van mensen die zulke opgewekte spullen maken, dus ach, ben ik zowiezo een tevreden mens, ook zonder de hoofdprijs van vandaag. Jij ook een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi weer. De knipportemonnee en het pakketje van buiten de lijntjes zijn mijn voorkeur.
    Oh wat voel ik me hebberig.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alweer de laatste van je cadeautjes weggeef driedaagse... Ik was er al bijna aan gewend geraakt.... Hihi!
    Ook vandaag zit er weer teveel leuks tussen.... Maar omdat mijn grootste hobby momenteel haken is, ga ik voor het patroon van het draakje! Zpagetti garen heb ik toevallig al in heel leuke kleurtjes in huis, dus dan zou ik zo aan de slag kunnen!

    Groetjes sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een feestje heb je er weer van gemaakt, ik vindt de feestelijke olifant zó leuk!
    Fijne dag!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn haakwensenlijst is nog lang, mijn papier- en labelvoorraad bulkt uit (lang leve Sostrene grene), maar zo'n mooi portemonneetje... daar doe ik het wel voor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh! Mijn hart maakt een sprongetje bij het pakket van Buiten de Lijntjes!
    Groet! Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zooo leuk, je give away! Het portemonneetje! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. HAHAHA, GOEIEMORGEN, ik doe vandaag ook gewoon weer mee. Dit keer voor de knip en voor papier (mmmmmmmmmmmmmmm).
    Met Zonnige Zeeuwse hartegroet, TanteJo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Er zijn al 29 reacties voor me zie ik, maar goed, er is altijd een kansje. De grafische papiertjes zijn super, m'n handen jeuken.
    Een heerlijke dag toegewenst allemaal!, Groeten van Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat weer een leuks Ingrid! Ik doe graag mee voor het buiten de lijntjes pakket! Zonnige dag!

    Zonnige groet!
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oooohhh, wat mooi allemaal, maar deze keer kies ik voor de papiertjes van "buiten de lijntjes" Zo mooi! En ik ben dol op papiertjes en natuurlijk heb ik nooit genoeg!
    Dankjewel Ingrid, voor deze 3 dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh super! Dat knipportemoneetje van Sylvana wil ik wel winnen! Dat vogeltje erop maakt het helemaal af. Bedankt voor de organisatie!!! Groetjes
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kadootjes! Ik doe graag mee voor de knip

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh, de vogeltjes portemonnee is zoo leuk, die zou ik graag hebben! Om mijn Geluksvissen in te vervoeren ;)
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oooh wat leuk al die cadeautjes! Enneh je olifantje is niet zielig hoor, hij is schattig. Graag doe ik mee voor de knip, zo tof. Heb de website onder m'n favorieten gezet.
    groetjes,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het knipje van Sylvana vind ik erg mooi! Wat worden we hier toch weer verwend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je wordt wel hebberig van al die leuke dingen zeg, dus reageer ik nog maar een keer. Ben dol op haken, niet op dat gepriegel met die kleine amigurumi figuurtjes, maar zo'n stoere Duncan de Draak zie ik wel zitten. Groetjes, Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een gezellige dingen mag je weer weg geven. Ik doe graag mee voor het portemonneetje. Daar viel ik meteen voor.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Vandaag waag ik mijn kans voor het cadeau van buiten de lijntjes. Dat ziet ze prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik waag nog een laatste keer een kans voor de prachtige dingen van Buiten De Lijntjes. Bedankt aan jou en de geweldige winkeltjes voor deze leuke geefdriedaagse! En ik ben weer leuke winkeltjes tegengekomen die ik nog niet kende.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hi Ingrid,

    Wat n gulle geefsters, wat n prachtige spullen. Dat portomoneetje is echt een plaaaatje! Ik ding graag mee. Dankjewel!

    Groetjes,
    Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ik ding mee voor de geldbuidel! asje-asje-blieft? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. De portemonnee! Wat ontzettend leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Inderdaad om hebberig van te worden. Wat een leuke spulletjes. Ik doe graag mee voor de portemonnee. Erg mooi gemaakt! Een mooie dag vandaag. Geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oke hebberig zijn ;-)
    Dat komt zeker door het pakket van buoten de lijntjes!
    Super leuk, daar waag ik graaag een kansje voor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hebben hebben hebben ;-)
    Wat weer een geweldige cadeautjes!

    Ik ga voor het prachtige pakket van buiten de lijntjes.

    Groetjes,

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik ga inderdaad lekker hebberig doen en doe graag mee voor de portomonee! Wat een leuke dingen heb je weer bij elkaar gekregen.
    groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik,wil graag meedoen voor het fantastisch mooie portemonneetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh! Dat *klik*portemonneetje (ik hoor het werkelijk al klikken!) met het vogeltje is supermooi! En net nu ik sinds kort lippenstift ben aan het gebruiken... Knalrode jawel!
    Ik merk nu al dat het elke keer weer een zoektocht is als ik die lipstick los in mijn handtas stop, dus goed idee zo'n pochke ervoor, en in de mijne mag er ook nog een blushke bij --> very welcome dus dat cadeautje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wie niet waagt, die niet wint, deel III
    Ik doe graag mee voor voor de portemonnee!! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heel leuk! Ik doe weer mee hoor! Het beursje en het pakketje van buiten de lijntjes vind ik prachtig! En bedankt voor deze driedaagse!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Alleen maar weer leuke dingen. Lastig kiezen...Maar ik heb besloten om voor het pakketje papier van Buiten de Lijntjes te gaan. Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heerlijk om eens legaal hebberig te zijn! Ik doe graag een gok naar de portemonnee. ZO schattig!

    liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Eigenlijk was ik niet van plan om nog een keer mee te doen omdat ik de voorgaande dagen ook al mee deed. Maar hoe kan ik nu niet hebberig zijn als je iets weg geeft van Buiten De Lijntjes?! Ik doe dus gewoon lekker hebberig weer mee voor dat cadeau! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik ga voor het papier van buiten de lijntjes. Van papier heb je tenslotte nooit genoeg. Groetjes lijckeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik zou graag een keer mee willen doen voor de portemonnee. Daar wordt ik zo vrolijk van. Elke keer van jouw hele blog trouwens ook. Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ohhh dat portemonneetje!!!I'm in luv!Hier doe ik graag voor mee!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hai Ingrid,
    Hoe ik je gevonden heb, weet ik eigenlijk niet meer, maar ik geniet dagelijks van je vrolijke berichtjes! En nu ik het prachtige papier van Buiten de Lijntjes zie, word ik helemaal blij! Ik ben nu al aan het bedenken wat ik daar van ga maken en wie ik daar allemaal gelukkig mee kan maken! Ik doe dan ook graag mee met je weggeef actie!

    Groetjes,
    Kasja

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oh! Weer zo'n mooi papiertje! Mag ik meedoen voor 'buiten de lijntjes?'

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat begint de maand SEPTEMBER toch leuk, op deze manier ☺. (naast dat lekkere weer natuurlijk ☺)
    Vond jouw blog al zo inspirerend Ingrid, maar kom door deze leuke give away nog véél meer leuke sites tegen.
    Wat een leuke, creatieve vrouwen zijn er!!
    (Mag best wel eens een keertje EXTRA gezegd worden, toch? Ha!)
    Ik doe vandaag gewoon weer gezellig mee.....(hoe kan je ook anders, met zulke leuke kadootjes???)............voor het leuke 'beursje' (portemoneetje)

    Gezellige dag toegewenst.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Bijna RSI in m'n wijsvinger gekregen van dat naar beneden scrollen op je blog de afgelopen dagen!!
    Maar allee, de aanbieders hebben dan ook zulke toffe weg gevers, daar heb ik graag iets voor over.
    Ik ga voor het pakket van Buiten de Lijntjes!!
    Heb nu 3x gereageerd en wie kent nu niet het spreekwoord: "Driemaal is scheepsrecht..." (ha, ha). Ik ga heel hard duimen!!
    Geniet van de zonnestralen vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Oh, die knip portemonnee van Silvana, daar springt mijn bijna 19 jarige nichtje een gat van in de lucht! Dus ik duim dat die bij mij mag komen. Groetjes uit Zutphen!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een lief draakje. Ga zo meteen eens kijken Hooked. Dat patroontje zie ik wel zitten. "Een dikke duim" zou ons kleinkind zeggen voor al diegene die zomaar een geschenkje weggeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. the snap wallet with the birdie is just too good! i'd keep my various keys in it, they are usually all over in the bottom of my bag, bike keys, house keys, locker keys... it's hard not to feel greedy with such nice things offered :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ow dat papier! Ik doe graag mee voor het pakketje van buiten de lijntjes wat overigens inderdaad een geweldig leuke webshop is!
    Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Het is wéér leuk allemaal. Deze keer ga ik voor "buiten de lijntjes" die hebben zulke leuke dingen. Maar eigenlijk ga ik stiekem voor de olifant ;-) Anna (via Hägar)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. De olifant is ook mijn favo, aangezien die niet mee doet ga ik voor het knipbeursje, ook heeel leuk.
    Grtn, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ga voor het prachtige papier van buiten de lijntjes! :) Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  70. ik hou wel van een beetje buiten de lijntjes... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Je zou inderdaad hebberig worden van al dit moois!!
    Vandaag waag ik graag een kansje voor de portemonnee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Aaarrrgggg ik wordt helemaal hieperdepiep van al de leuke kadootjes :-)
    Ik zou graag ook willen meedoen voor de superschattige portemonnee van Sildotcom en uiteraard het geweldig pakket met papieren enz van Buiten De Lijntjes! Ik kan me heel goed voorstellen dat je al had bedacht hoe je dit zelf zou kunnen 'winnen'hahahahahahahahha.
    Geniet van het lekkere weer en ik hooooopp zoooo dat ik iets win.. het is allemaal leuk dus ik ben met alles blij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ojee van het papier van Buiten de Lijntjes word ik helemaal blij en dan die heerlijk temparatuur vandaag mijn dag kan niet meer stuk. Nu maar hopen dat ik het paketje ga winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hier word ik vrolijk van! Ik ga voor het cadeautje van Buiten de lijntjes. Wat een gezellige dagen zo, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. wat een moois!ik doe vandaag ook graag weer mee ,en nu voor die superleuke knip.
    zonnige groet,sija

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een schatting draakje!
    Daar word je gewoon vrolijk van. ;))
    Groetjes, Nathalie.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. ohlala, het is hier wel dringen ...
    Vind het portemonneetje zo schattig !

    Liefs en een fijne donderdag
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Volgende week ben ik afgestudeerd en ik zoek nog een haakprojectje voor daarna om lekker te ontspannen na alle drukte.. Dat draakje lijkt mij wel wat!

    Groetjes, Anne Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Oh zo mooi, ik zou graag meedoen met het pakketje van Buiten de Lijntjes, ontzettend leuk winkeltje..
    Lfs Katelijne

    BeantwoordenVerwijderen
  80. O ik dacht eerst van laat maar... maar dat portemonneetje is heus erg leuk en dat pakket van buiten de lijntjes ook!! wat een gezellige blogs weer, geniet van het zonnetje vandaag!!! groetjes Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat zou ik mijn dochtertje graag blij maken met het kadootje van Babet.
    gr Jikke

    BeantwoordenVerwijderen
  82. het portemonneetje zou zoooo mooi passen bij nénekinds 'kasjok' (skakosj, handtas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. ik waag toch ook weer een kans voor dat portemonneeke!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oh ja! Ik ga voor de portemonnee van Silvana!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. My favourites are Sylvana's and Hooked's!
    Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik zou de papierset geweldig leuk vinden.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  87. OOOOOh wauw!!!!
    Wat een geweldige cadeautjes weer......SUper!!!
    Ik doe heeeel brutaal voor de derde keer mee......alleen meedoen is al heerlijk!!!
    Ik zou gaan voor het portemonneetje....
    Bedankt, Lieve Creatieve vrouwen!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik zou heel erg graag het portemonneetje met de vogel van Silvana willen winnen. Niet voor mijzelf, maar voor een vriendin die dol is op vogeltjes en momenteel een moeilijke en verdrietige tijd heeft. Ik weet zeker dat zij er erg blij mee zal zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik ben zelf zo'n grote papier fan! Ik krijg er geen genoeg van! Dus zou zo'n pakketje van "Buiten de lijntjes" altijd van pas komen. Zodat ik weer leuke dingen kan maken voor anderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. O dat papiersetje! Ik ga volgens mij altijd voor papier, haha... Maar ik doe graag weer mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Je blijft ook kadootjes weggeven!;) erg leuk! En ik doe graag weer mee. Moeilijk kiezen maar ik ga toch voor het portomoneetje van sylvana.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ohh wat een mooi portemonneetje. Wauw!!! Mijn hart maakt een sprongetje als ik die zie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. oooo....... Buiten de Lijntjes ajb..... Zo leuk!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Leuk leuk leuk, ik doe graag weer mee voor "buiten de lijntjes"... super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik doe gewoon weer mee hoor! Elke dag van jouw give away wordt het zomerser! Misschien blijft het zomer als je gewoon doorgaat ;-)
    Nu vind ik dat setje van Buitendelijntjes wel heeeeeel erg leuk!!
    Wat doe je dit toch weer leuk vanuit je witte huisje aan het water!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Oh at een prachtigs allemaal! Ik doe graag mee met je fijne give away en dan het liefst voor het papier en de kadolabels van Rosehip :) En ja Buiten de Lijntjes is een geweldige shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. oehoe, het buiten de lijntjes pakket, please!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. hebberig word je inderdaad van het papier van Buiten de lijntjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. hebberig word je inderdaad van het papier van Buiten de lijntjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Leuk!! Ik doe mee voor het portemonneetje..
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Jeetje, wat leuk weer allemaal. Ik ga voor het papiersetje van Buiten de Lijntjes. En mocht ik niets winnen, dan heb ik er in ieder geval weer wat leuke webadresjes bij!

    groetjes, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik doe graag mee voor het portemonneetje! Ook nog gefeliciteerd met het succes van je boek.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  103. HayHay!
    Daar ben ik weer ;-)
    Nog meer leuks, hoera!
    Mijn favoriet is het prachtige knip-portemonneetje! Daar ga ik voor :-)
    Liefs Danielle (DivaDaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Haha, zo herkenbaar.... ik vond (en vind!) ook altijd alles zielig!
    Ik doe graag mee met de 3e optie, van buiten de lijntjes, helemaal leuk! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Oei oei oei...ja hebberig wordt ik er wel van...
    Dat portemonneetje is echtgeweldig, zo'n heerlijk beursje waar iedereen jaloers op is als het uit de tas wordt opgediept...dat zou ik wel willen en dan lekker reclame maken voor jouw blog en dat winkeltje...want de vraag/opmerking "echt weer iets voor jou, waar heb je dat nu weer vandaan?!" Komt zeker...
    Wat geniet ik toch van kleine mooie spulletjes! Kies mij, kies mij, hoor ik het binnen in mij roepen, hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Dat schattige portemoneetje zou ik wel heeeel graag willen winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wat een leuke cadeautjes allemaal! Ik doe graag mee voor het drakenpatroontje! Dat ga ik fijn haken voor Poekie...

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wauw die papieren spulletjes van 'buiten de lijntjes', daar waag ik graag een kansje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik moest maar eens gedoseerd op al die leuke sites gaan kijken, word er hebberig van!
    En als ik mag winnen dan graag 'Buiten de lijntjes'....

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Leuk, ik had al eerder gereageerd. Maar het pakketje van buiten de lijntjes vind ik geweldig! Dus ik probeer het nog een keer. Groetjes, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wat een feest al die cadeautjes! Ik heb al eerder een poging gewaagd, maar wil toch erg graag dat schattige portemonneetje winnen. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik ga voor buiten de lijntjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik wil graag meedoen voor het pakketje van Buiten de lijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Op de valreep....
    Doe ik graag mee voor het portemonneetje van Sylvana.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik ga vol overgave voor het Buiten De Lijntjes cadeautje, zalig mooi! Dankjewel voor deze mooie give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Oeiiiiiiii, dat is mooi van Buiten de Lijntjes.
    Ik waag een kansje!
    Mevrouw Janssen

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Oh jee, wie kan daar nu iets uit kiezen. Het portemonneetje is echt super schattig, maar het olifantje doet me zooo aan vroeger denken (ik spaarde olifantjes). Ook ik waag een kansje en hoop verrast te worden.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  118. ik word helemaal hebberig voor de papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik ben verliefd op de Hippe Knip. Ze zijn zo leuk, ook nog eens handgemaakt. En misschien wel het belangrijkste, de maakster Silvana is een ontzettend leuke meid. Haar nu 2 keer op markten ontmoet, open, spontaan. Leuk dat ze hier in het zonnetje is gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Voor zo'n aardig portemonneetje wil ik wel lippenstift gaan dragen hoor!!
    Groetjes Hanneke B.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Oeh la la! Ik ga voor het schattige beursje van Sildotcom, zo lief!! De portemonneetjes op haar website zijn ook zo leuk.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Als enthousiaste lezer en nummer 123 die graag reageert waag ik zo met dit mooie zomer weer toch nog een klein kansje voor het Buiten de lijntjes pakketje. Ik heb nog steeds erg veel plezier van hun houten mallen boor enveloppen/slingers.
    Een fijn weekend voor iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ohw...dat draakje, ik ben verliefd in één flits zeg maar....
    Dat patroontje zou ik maar wat graag winnen!
    Heel fijn weekend voor jou en je P. en al je volgers.
    Veel liefs, Heidi en P. uit Deventer!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Tot nu toe dapper geweest en niet gereageerd op je 3 daagse give away.:) Maar ohoh dat portomonnaieetje.. Ik kan het niet laten om te reageren voor mijn dochter. Een mooie dag toegewenst ! Liefs, Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  125. ohhhhh, mevrouw ingthings..... dat portemonneetje.... ik ga meteen kijken op haar site, nee , laat ik eVen wachten tot zondag..... ;-)
    fijne dag VOOR nu
    erg warm hier in zutphen... of zouden dat mijn opvliegers zijn?
    kin omhoog....
    hartelijks, Maria ( alias Sterre)

    BeantwoordenVerwijderen
  126. wat een leuke spulletjes alweer! Ik doe graag mee voor het portemonneetje. De mijne is het aan het begeven (lees: er komen gaatjes in waar de centjes stilaan beginnen door te vallen), dus ik ben wel aan vernieuwing toe. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ooh, van die laatste foto wordt ik echt hebberig! Ik kan mezelf niet behelpen maar ik moet mee doen voor het cadeautje van buiten de lijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ga voor buiten de lijntjes.

    vriendelijke groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Dag,
    Ik ga voor de draak, ik ben druk bezig met leren haken....

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Hoihoi,

    Ik weet niet of het er ook bijhoort.... maar die stoffen slinger gestikt met zigzag ...kan je daar ook voor meedingen?
    Zalig mooi. Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Hoi,

    Ik ga voor buiten de lijntjes.
    Weet niet of of het nog zin heeft maar wie weet.
    Groetjes josien

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Ohh wat is dit toch n gezellige blog! En dan die kadootjes, lief..!!! Ding graag mee voor t portemonneetje! Fijn wknd!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wat leuk dat je dit weer organiseert! Ik doe mee voor het pakketje van buiten de lijntjes! Leuk papier om envelopje mee te vouwen!

    Fijn weekend!
    Eliza

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Ik ga voor het patroon van Duncan, maar ooooh het portemonneetje is ook zo schattig! Ik ben verliefd op het draakje, wordt meteen gehaakt door mevrouw Haakgaren.

    XXx

    Gin

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Hoi Ingrid, Ik volg je blog al een tijdje en ga nu toch eens een kansje wagen. Ik vind het portemonneetje erg leuk! Wat een mooie website ook van SilDotCom.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Goedemorgen, als ik nog niet te laat ben doe ik graag mee voor het papiersetje van buiten de lijntjes! Een heel fijn weekend gewenst! Groetjes Myrthe.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Super leuk allemaal, ik ga voor het pakketje van buiten de lijntjes.
    Mooi papier. Het is allemaal even mooi.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Wauw Ingrid, 140 reacties al! Wat wordt het er druk van op je blog! En ik snap het, want het zijn heel leuke cadeautjes!! En toch besluit ik spontaan om niet mee te doen. Minder spullen is ook goed, ik hou het bij kijken naar die mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wat een belangstelling! Teken dat veel mensen je blog waarderen!
    Dank je wel voor de leuke sites. De een nog leuker dan de ander. Zitten inmiddels opgeslagen bij de favorieten!
    Ik ga voor het papier, prachtig is het. Leuk voor doosjes en enveloppen en gezellige cadeautjes.
    Fijne zondag!.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ook weer van die heerlijke hebbedingetjes.....deze derde dag doe ik graag mee voor het pakketje van Buiten de lijntjes....

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Zo zeg. Wat een enorme berg reacties! Ik lees je blog dagelijks en ga nu toch ook maar eens reageren. Het papier van buiten de lijntjes is wel errug leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ooh wat een leuke dingen allemaal! Ik vind het beursje erg leuk....
    Succes en alvast een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. o, dat knipportemonneetje! dat is zooooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. ohjeeeeee ook op de derde dag reageer ik laat want het is zo lastig kiezen alles wat je weg mag geven in deze drie daagse give away zou ik wel willen winnen :) toch zou ik het liefste kans maken op 4 vellen dubbelzijdig bedrukt papier en 10 kadoolabels van Buiten de Lijntjes, de winkel van Jaqueline en Hennie en nu maar duimen

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)