donderdag 3 januari 2019

Kalm aan


Ooh, het pad loopt nu al weer anders dan gedacht
en het jaar is nog maar 3 dagen oud..
Ik heb geen goede voornemens maar ik had wel 
gedacht dat ik echt weer 5 dagen per week zou 
gaan bloggen en dat lijkt nu al niet te lukken.
Ik ben nog steeds in een te-laat-opstaan-ritme en 
het afgelopen half uur heb ik zitten worstelen met
een heel ander bericht dan dit, maar als je haast hebt
om het online te krijgen dan komen de woorden niet.

Ah, dit zal dan de eerste les (weer) zijn dit jaar, kalm aan
en neem je tijd, het is natuurlijk een oud gegeven;
haastig gespoed is zelden goed, maar je hebt nooit iets
aan adviezen als je het niet zelf ervaren hebt, denk je niet?

Mocht jouw pad net zo kronkelig zijn als het mijne
en je nu al weer je grote of kleine verwachtingen 
bij moet stellen, weet dan dat je niet allen bent :-))

Ik wens je een fijne dag
-X-

6 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat het was: haastige spoed is zelden goed? Haha, heb het misschien altijd fout gehad hoor! Maar hoe je het ook schrijft, het klopt wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dag, het komt allemaal goed en het hoeft toch niet perse elke dag, al is het wel leuk natuurlijk...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kronkelige paadjes zijn het leukst, wat heb je aan een rechte, overzichtelijke weg? Die is altijd zonder verrassingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier al de eerste hobbel van het jaar gehad. Als we geen Oud en Nieuw hadden, zou niemand er om geven, maar in een "vers" jaar heb je vaak zoiets van dat het allemaal zonder hobbels moet gaan... niet dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, fijn te weten dat ik niet alleen ben (kun je hier spreken van gedeelde smart is halve smart of verdubbelt het zich ;) En dat jij je ook omringd weet door velen. Gelukkig 2019 op je kronkelige pad!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)