dinsdag 22 januari 2019

Zin in een cadeautje


Vorige week was mijn dochter Judith jarig en natuurlijk 
bezocht ik haar om dat te vieren (twee keer zelfs, één keer
op haar verjaardag zelf en van het weekend toen ze samen
met haar vriendin Britte een feestje gaf, ze vierden tevens
dat ze al 25 jaar vriendinnen zijn :-)
Omdat ik dacht dat je op een verjaardag altijd veel cadeautjes
tegelijk krijgt mocht ze die van mij nog niet openmaken.
Of nu ja, haha, dat mocht ze natuurlijk zelf weten maar 
het idee van mijn mand met pakjes was dat je er af en 
toe eentje uit pakt op die momenten dat je echt wel 
een cadeautje kan gebruiken :-)
Bijvoorbeeld omdat je een rot dag had, treurig bent
of gewoon heel veel zin hebt in een cadeautje,
dat kan je soms gewoon hebben..

Enfin, ze vind het heel leuk en zo af en toe krijg ik
nu een berichtje dat ze iets open heeft gemaakt,
en er veel plezier van heeft.
Dus ik wilde het even delen, hoewel het een 
waardeloze foto is, gemaakt op zo'n donkere grijze dag,
 en misschien breng ik je op een idee..
(over de pakjes, niet over donkere dagen, haha)

Ik wens je een mooie dag
-X-

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter!
    Wat een geweldig idee, dat moet ik onthouden. Soms heb je inderdaad zin of behoefte aan een presentje. Ik weet nog dat mijn zus voor mij bij de geboorte van de kinderen een mand maakte met cadeautjes, voor iedere kraamdag een.
    Fijne dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk idee en je kan het goed voorbereiden. Als je iets leuks kleins ziet koop je het alvast.
    Ik wens je een heel fijn 2019 (beetje laat maar ik kom nu pas weer een beetje op gang)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk idee!
    En nog gefeliciteerd met je dochters verjaardag. Dat je nog veel plezier van én met haar mag beleven!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel tof idee ! Dank je voor de tip !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd nog met je dochter! En wat een superleuk kado-idee is dit. Wat had je er zoal in gestopt? (Of leest ze mee, haha, dan kun je beter niet antwoorden :))
    Liefs, Tink

    P.S. hoe bevalt de baan van P?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte proficiat, met je dochter. Wat een leuk idee,om zo cadeautjes te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een late felicitatie en zeker een leuk idee waarbij ik zo inschat dat de inhoud van de pakjes haar ook zeker blij zal maken. En ach die grauwe foto die wordt een stuk vrolijker met al die strikjes 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)