woensdag 30 januari 2019

#windmee


Regelmatig app ik met mijn zoon, die in Wenen woont,
waar ik overigens ook deze foto nam, gewoon over
de dagelijkse dingen, soms als ik iets fijns app,
krijg ik als antwoord #windmee, dat vind ik een mooie..
Die hashtag is natuurlijk een grapje, verwijzend naar
de social media waarbij het soms lijkt of onze levens
in hashtags kunnen worden geduid.
Als ik er dan eentje zou mogen kiezen dan zou het deze zijn,
de wind in je rug, oh dat gevoel als je aan het fietsen bent
met een flinke zuidwesten wind in je rug..
Soms stel ik me dat voor na het berichtje met de #windmee;
dat ik fluitend (als ik dat zou kunnen, haha) over de
weg die ik ga, peddel, af en toe trappend, heerlijk.

Ik wens je #windmee vandaag en alle dagen hierna :-)
-X-

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, die ga ik onthouden en hopelijk ook gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Heel mooi!! ��
    Groetjes, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Jouw "hup" voel ik ook regelmatig en #windmee vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sinds ik op m’n 67e mezelf toestond een e-bike aan te schaffen heb ik áltijd wind mee en dat is telkens weer een kadootje... Wie weet is dat in de toekomst ook voor jou weggelegd (als je nog wat ouder bent...)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)