woensdag 16 januari 2019

Sneeuw.


Het sneeuwde in Wenen niet, zoals ik gehoopt had,
(ik geloof dat ik in mijn 'laat ik eens vertellen hoe het
was in de kerstvakantie in Oostenrijk week' zit ;-)
toch heb ik wel wat sneeuw gezien.
Met mijn zoon reden we naar het Wienerwald, in de 
buurt van zijn huis op zoek naar sneeuw.
De wegen waren sneeuwvrij maar we vonden toch 
nog een veld waar wat lag, tot ons plezier.
De sneeuw lag er al dagen en was bevroren, het 
knerpte ook niet zoals verse sneeuw maar dat mocht
de pret niet drukken en zo op de foto ziet
het er wel heel echt uit..


Natuurlijk hoop ik hier ook nog op wat sneeuw, niet zoveel
als er nu in de Alpen is gevallen, och hemel heb je de
beelden gezien, meters en meters sneeuw, dat is niet
leuk meer te noemen, mijn huisje zou volledig onder 
de sneeuw zijn bedolven..
Elke dag kijk ik even op allerlei weer sites en er lijkt 
enige opwinding te zijn onder weer liefhebbers
over de Polaire vortex als je op de link klikt
kan je er meer over lezen als je wil.
Het komt er op neer dat het best wel eens heel koud
zou kunnen worden en dat er ook sneeuw zou kunnen
vallen, daar kijk ik naar uit, ik hou van bijzonder weer.
Tot die tijd doe ik het met deze twee foto's die mijn 
zoon en ik maakten terwijl we op 'sneeuwjacht' waren.

Ik wens je een fijne dag
-X-

2 opmerkingen:

  1. De link werkt niet! Wel interessant lijkt me, ik hou ook wel van extreem weer. (Als de kinderen er dan maar niet door hoeven!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een winter zonder sneeuw is eigenlijk geen echt winter hè.
    Dus ja, ik hoop toch ook nog op een paar daagjes sneeuw. X

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)