dinsdag 26 juli 2011

25 years, applepie and a happy birthday..

vandaag is een appeltaartdag
vandaag is een dag om te vieren
vandaag word mijn zoon Daan 25 jaar
vandaag is het de eerste keer
dat hij op deze dag niet thuis is 
vandaag is Daan bij Julia in Wenen
vandaag is het koud en het regent
terwijl de zon altijd schijnt op deze dag
vandaag geen Lang zal hij leven in koor
vandaag is hier niemand om appeltaart voor te bakken..


dus 
ik zal met de zon in mijn hart
en met veel liefde
terug denken aan al die 25 jaren
ik zal blij zijn 
dat hij samen met zijn geliefde is
ik zal een slinger ophangen
ik zal  Happy Birthday de ruimte insturen
ik zal in de stad
appeltaart gaan eten

ja dit is een dag om te vieren..

33 opmerkingen:

  1. Appeltaart op het hoekje van de Noordermarkt? Of bij Villa Zeezicht op 't Singel? Ach, ik noem maar wat locaties :-)
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, gefeliciteerd Ingrid! 25..wow. Volgens mij gaat het al steeds beter met je, zo fijn!! Hoop dat je ondanks het weer geniet van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Dat is al een grote zoon, ik vind 8 al veel, haha. Eet smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd,
    geniet van de appeltaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, een zoon van 25! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ingrid van harte! Bij ons ook een verjaarsfeestje vandaag, mijn dochter is 15 geworden! Altijd weer een bijzondere dag! De verjaardag van je kind. Wij zijn in Spanje ook hier wil de zon niet echt doorbreken, maar we maken er zelf gewoon een zonnig feestje van! Straks even op zoek naar taart, hier geloof ik niet zoveel appeltaart. Maar we hebben al wel kaarsjes voor erop, dat dan weer wel.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en geniet van je appeltaart, met slagroom toch zeker!!!! Wat fijn dat je weer zoveel positieve dingen ziet. Dus bij jou: ik voel de zon, ik voel de zon ook al schijnt hij niet! Hier is het weer ook instabiel, heb net de was opgehangen en nu betrekt het al weer. Maar ik heb alle hoop dat hij straks als ik buiten koffie wil drinken weer terug is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja er blijft altijd van alles te vieren voor wie wil rond kijken ...geniet met volle teugen !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 25!...in Zeeland een kroonjaar, bijzonder mooi dus...gefeliciteerd!
    Ga je jezelf toch trakteren op een taartje bij
    'De taart van mijn Tante' en een lekkere bak koffie...?

    fijne dag ondanks al dat grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd en geniet van de appeltaart en neem er een flinke dot slagroom bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd!
    Toch:geniet van deze dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkige verjaardag voor je grote zoon :)
    En geniet van de appeltaart en van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd, weet je wat.... ik neem ook een stukje appeltaart 'met slagroom'. Op Daan! EN
    Na regen komt zonneschijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de verjaardag van Daan Ingrid !
    Ik zie dat er mooi op de piano wordt gespeeld ...
    Geniet van deze dag !
    liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd en geniet van je appeltaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd met jouw Daan!
    geniet van je appeltaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd! appeltaart is gelukkig onder allee omstandigheden niet te versmaden, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met Daan zijn verjaardag en geniet van je appeltaart!

    Liefs,
    Marièlle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd wat gaat het snel he???mijn kleine/ grote meid wordt zaterdag 12....bijna de helft van Daan...voorbij gevlogen....Bak een appelflap met bladerdeeg ..lekker voor jezelf!! heb je verdient X Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd! En Erwin Krol zei dat de zon bijna weer achter de wolken vandaan komt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. happy birthday to daan, happy birthday to inge, happy birthday dear fellows: HAPPY BIRTHDAY TO YOU:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Daan! En geniet van een lekker stukje appeltaart hier of daar. Groeten, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je grote, volwassen zoon!!!! Appeltaart is altijd goed natuurlijk.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd. 25 jaar is een mooie leeftijd. Ik spreek uit ervaring :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O... dat klinkt een beetje als "loslaten".
    Een beetje zoals je eigenlijk al doet vanaf ze klein zijn (zoals ik met m'n 2,5-jarige)... maar dan in een meer gevorderd stadium.

    Alsnog gefeliciteerd en ik hoop dat je hebt genoten van de taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
    Appeltaart hoort er helemaal bij! Slagroom natuurlijk ook! Heb je al een lekker stuk gevonden? Bij Winkel aan de Noordermarkt.. Dat bedoelt Roos ook denkik, mmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)