dinsdag 12 juli 2011

Bucket list (things I would love to do, even though they're not possible...) #1

*de Morning Glory zien
(vanuit een vliegtuigje)
*een Etsy winkeltje openen
(dat moet mogelijk zijn..)
*een boek schrijven in een huisje
op een klif in Normandië
(en dat het dan steeds stormt)
*dansen in een cafeetje in Rome
en dan op dit liedje
(natuurlijk met een leuke man)
*Johnny Cash zie optreden
(hoewel hij al lang overleden is)
*een huisje zoals op het schilderijtje
waar ik dan altijd een bloemetjes-schort
zou dragen
(en appeltaart bakken)
*naar de Poolgrens rijden met de auto
en het Noorderlicht zien
*een rondje kringloopwinkels in Zweden doen
(en dan heel veel servies kopen)
*de Dalai Lama ontmoeten
(en praten over de Dingen van het leven)
* melancholische viool muziek
horen als er iets droevigs gebeurd
(zoals in de film : )
en jij?
ik droom nog even verder..
(en ga ondertussen de gewone dagelijkse dingen doen..)
fijne dinsdag
xxxx

13 opmerkingen:

  1. wowzer! dream on, dream on!
    ik zal ook nog even dromen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn droom is ooit een boshuisje te kopen zoals Yvon Jaspers heeft. Heb er ooit op tv iets van gezien toen ze een interview gaf en was op slag verliefd. En dan mooi inrichten met witte meubeltjes, allemaal verschillend servies, gehaakte kussens op de bank en heerlijk warme plaids om ´s avonds heel lang buiten te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat witte huisje waar jij over droomt, lijkt me ook wel wat. Heerlijk buitenaf, doen en laten waar je zelf zin in hebt. Een soort van 'hutje op de hei'. Lekker de hele dag haken... Kussentjes voor op de bank, en een lekkere gehaakte sprei op m'n benen. Af en toe naar buiten om te wandelen met m'n hond(en)...

    Krijg er nu al zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat huisje heb ik al maar die kringloopwinkels in zweden. Daar stroomt echt mijn speeksel van over.
    Mooi om te lezen dat je weer kunt dromen.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. (Eleanor Roosevelt)

    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik droom ervan om samen met de andere Flowtops te kunnen blijven doen waar we goed in zijn en wat we het liefste doen: surfen op de creatieve flow.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ik heb laatste ook zo'n lijstje aan mn blog toegevoegd.
    Wel met (hopelijk) allemaal realiseerbare projectjes...

    Wie weet maak je ooit enkele dingen waar.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar had ik nog nooit van gehoord, Morning Cloud. Wat speciaal. Mooi lijstje hoor, vertel je volgend jaar de status van de dingen op je lijst? Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou graag in Noorwegen willen wonen, daar een bed en breakfast willen openen en workshops geven.
    Ik zou graag naar India willen en genieten van alle mooie dingen die het land biedt.
    Ik zou graag in Suriname een aantal jaar voor de klas willen staan en het land leren kennen.
    Ik zou graag....

    Poeh, ik wil best nog veel;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zou graag meer tijd willen hebben, een tijdje in een buitenland willen wonen (niet voor altijd, want hier is het ook heel fijn), vreselijk de slappe lach willen hebben met tranen die over mijn wangen rollen. Eindeloos door Kringloopwinkels struinen vind ik ook een hele goeie! En zo kan ik nog wel even door dromen. Groeten Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voorlopig niet haalbaar maar met stip bovenaan: verhuizen...
    Ik ben vaak verhuisd en na een paar jaar begint het dan weer te kriebelen. In een nieuw huis opnieuw beginnen.
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. - doe mij ook maar dat huisje en dat dansje in rome met die man ;)
    En een echte moestuin, met een kleine serre
    waar ik dan regelmatig met mijn rubberlaarzen doorheen tsjok
    En hier en daar ene schaapke en geitje en een hoop katten die er allemaal vrij rond lopen
    En een lijf dat terug rank en mooi is mag ook ;)
    Of kunnen zingen als joss stone of Diana Krall
    Eens doorzakken met bruce springsteen of bowie.
    En een jaar lang vakantie waarin ik alle plannen die ik maak in mijn hoofd ook echt kan uitvoeren ( wat slaafjes daarbij zouden handig zijn ;) )
    ok, ik hou nu maar op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja, en sommige dagelijkse dingen beginnen met een bucket....

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)