vrijdag 1 juli 2011

I wish..

ik wou dat 
dit mijn rok was
dan zou ik deze alle dagen dragen
en koesteren als mijn kostbaarste bezit
ik zou elke keer opnieuw
vrolijk worden van alle kleuren...

ik wou dat ik deze rok 
had laten maken bij Clara Gassaway
in haar naai-winkeltje
in een achteraf straatje in Italië
waar ik dan bij toeval langs was gelopen
ik zou er dan niet om geven
dat de rok slordig in elkaar was gezet
maar ik zou de Liefde voelen
die ze in haar werk had gestoken..

als dit mijn rok was
zou ik al mijn Grijze kleren weggeven
aan wie ze dan ook wilde hebben
ik zou alles achter mij laten
en gaan 
waar de Noordenwind mij bracht..
ja, ik wou dat dit mijn rok was..

15 opmerkingen:

  1. Van wie is de rok dan dat je daar mooie plaatjes van hebt??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, van wie is die rok?
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mysterie van de rok, ook ik ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...zou je 'm uitlenen aan mij als dit jouw rok was?...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van wie is hij dan wel ?
    Krijg je hem niet afgetroggeld, in ruil voor iets van al dat moois dat jij al hebt laten zien en kan maken ?
    je weet maar nooit;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de rok is van the Princess of Applepie, een goede vriendin, en zij wil hem zeker niet kwijt..
    @Siily old suitcase, ik zou je de rok zeker lenen als hij van mij was (maar niet te lang :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, geweldig! Ja, het is een super-rok! Wat zou dat goed zijn als we vaker kleur zouden dragen ipv altijd maar grijs en zwart:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje...... , daar moet je vrolijk van worden als je hem draagt. Misschien mag je hem af en toe lenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met daan, wat heerlijk dat hij na verschillende richtingen zijn weg heeft gevonden! ............en die rok.........hhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmheerlijk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig..... (ik ga naar Italië deze zomer, misschien vind ik het winkeltje wel....)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke rok zeg, hartstikke leuk (jammer dat ie niet van jou is)

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een kleurrijke rok! En hoe je schrijft... het lijkt wel een film die nog moet uikomen! Vol liefde en passie verlangde jij naar de rok in Italie.. En dan beland de rok na jaren wachten uit eindelijk bij jou.

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dromen... over zwierige rokken & vrolijke kleuren... ogen dicht en je hebt hem aan.. Kijk maar... het werkt! :-) Jouw blogrok rockt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi geschreven stukje over een prachtige rok.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. net jou blog ontdekt. wat een mooie plek! de fotos, de kleine dingen, de woorden.
    en die rok!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)