zondag 17 juli 2011

One of those Mondays

dat zou ik natuurlijk willen
dat het Zo'n dag was
eindeloos naar de horizon turen
naar het geluid van de golven,
de meeuwen, en de spelende kinderen luisteren
met je voeten in het water
roepen dat het veel te koud is,
wegdoezelen in de zon
met een zanderig boek in je handen
en dan uiteindelijk rood verbrand het strand verlaten,
ondanks de zonnebrand, en daarover
lekker mopperen..
maar 
ondanks het feit dat ik een dagje naar Zeeland ben..


is het niet Zo'n dag
eerst ga ik naar de chiropractor,
waar ik al jaren kom
omdat ik een dag of 10 geleden
mijn hoofd zo hard stootte aan een balk
dat ik niet alleen dagen vreselijke hoofdpijn had
maar ook een pijnlijke nek..
dan ga ik naar Driewegen
waar ik oh oh de poezen en
mijn huis wat mijn thuis niet meer is
even zal zien
en wat dingen mee zal nemen
waar ik iets aan Heb..
Vervolgens naar Jeanette in het hospice
om Dag te zeggen

dit is een dag
waar je van te voren als een berg tegen opziet
maar waarvan je blij bent als ie begonnen is
en uiteindelijk zal blijken
dat het idee erger was dan de werkelijkheid..

natuurlijk wens ik jullie 
 wel Zo'n dag!

13 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat het je allemaal meegevallen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo'n dag als je er doorheen bent , dat je weet dat je sterker bent dan je denkt en opgelucht denkt ...tiens dat kon ik ook alweer .... om later allang niet meer te weten waarom dat zo'n berg leek ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte! En.....het word ook vanzelf weer avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kop op!! je zal zien dat je het kan en dat het toch een klein beetje mee zal vallen!
    -x- vanaf een regenachtige camping hihihi...mag de pret en het uitrusten niet drukken...maar volgend jaar Turkije...alleen al voor het weer...hahahha Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte vandaag, en op naar morgen, dan heb je het achter de rug en ben je fijn opgelucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In gedachte loop ik met je mee vandaag..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. er komen ook andere dagen... effe doorbijten en knuffel van me als troost !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze dag is inmiddels voorbij, ik hoop dat ie meeviel..... Sterkte en slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je dag is meegevallen. Hij is in ieder geval voorbij nu....Slaap lekker en morgen...weer een nieuwe dag, ik hoop ZO'n dag!!! groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)