donderdag 14 juli 2011

Sleep (if you can)

Sleep is like the Unicorn
it is rumoured to excist
but I doubt I will see any

dat is zo ongeveer zo als het voor mij was
de afgelopen maanden
hoe moe ik ook was
ik kon gewoon Niet slapen

af en toe een paar uurtjes
vond ik al een wonder van Rust
maar sinds een dag of 10
slaap ik weer
uren en uren..

niks zo lekker
als in een schoon bed gaan liggen
en langzaam wegzakken
en even helemaal Weg te zijn..

nu zie je je beddengoed
natuurlijk niet als je slaapt
maar een feestelijke sloop
is natuurlijk wel fijn..
vind je ook niet?

daarom bied ik deze slopen te ruil aan
mocht je er een willen ruilen
tegen iets wat je leuk vind om mij te sturen
laat dan even een berichtje achter
(met voorkeur)
De gezellige wasknijpers
krijg je er bij
kan je je sloop in de wind laten wapperen..

als er meer reacties zijn dan slopen 
kies ik willekeurig..

(if you like to swap one of these
pillow case (with the pegs) with me
with anyting you like to send me
please leave a reaction)

23 opmerkingen:

  1. Geweldig!
    Count me in: liefst voor sloop nr. 3 (paars/oranje bloemen). Ik ga subiet iets functioneels bedenken om te ruilen... bagel+cappuccino hier om de hoek?
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ingrid

    Ik ken dat slapeloze gevoel en ben blij te horen dat het terugkomt,dat slapen !!!! Daar ga ik mij aan optrekken :-)
    Slaapwel vannacht en nog es bedankt voor het kaartje !!!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,

    Die eerste is helemaal geweldig!
    Vandaag gaat er een leuke gevulde enveloppe jouw kant op! bedankt voor je kaartje!
    Je vogel ga ik zo naast mijn bed hangen.
    Sorry voor de late reactie, mijn hoofd stroomt over.
    Groetjes Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik vind de eerste met de pauw ook helemaal geweldig!! Slopen om te ruilen heb ik ook genoeg...
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat weer een mooie slopen. Ingrid ik verwonder me elke keer weer over de mooie dingen die je verzamelt hebt. Ik zou graag sloop nr 4 ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die laatste sloop lijkt mij zeer rustgevend !
    Fijne donderdag
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah....ja hoor die eerste wil ik heel graag hebben! Past erg goed bij mijn pas gescoorde gebaksbordje van de kofferbakmarkt met pauwen van een Royal Albert servies...
    Kan ik eens gebak gaan eten in bed :-) ha ha
    Ruilen tegen een fortune cookie hanger ketting too brighten your day!
    Je kan kiezen uit goud of antiekzilverkleur
    ( kijk maar even op mijn blog...de zilveren staat er nog niet op ) Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sloop 2 lijkt mij wel geschikt ('t zijn helemaal 'mijn' kleuren). Iets meer slaap zou ook welkom zijn in dit huishouden ...
    Ik wacht af.

    Groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben ik weer...de fortune cookie broche van (kunst) leer mag natuurlijk ook als je die leuker vind :-)
    Bye Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou mijn beddegoed wel iedere dag willen wassen en er weer onderkruipen als het zó lekker fris ruikt! heerlijk.
    Fijn dat je weer lekker kan slapen (...en fijn kunt dromen?...)

    Jee! sloop nr 1 is een klapper, daar krijg ik het warm van!...nr 2 en 4 zijn daarna favoriet, maar eigenlijk zijn ze allemaal mooi!
    Heb al iets leuks in gedachte dat ik jouw wil toesturen...

    fijne dag, groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,hoi,

    Ik zou heel graag de eerste sloop met de pauwen wille ruilen voor een sloop met een gedicht van Bert schierbeek
    "Hoe als je je met zorgeloosheid kon omringen en dat dat je ruimte was"
    Hopelijk kan je dna lekker slapen!
    Groetjes Ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor het eerst ook eens een berichtje sturen (ik durf eindelijk?). Ik volg je al heel lang, in voor- en tegenspoed!
    Ik vind kussensloop 1 GE-WEL-DIG!!
    Groetjes,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoef geen sloop (hoe minder spullen, hoe beter), maar wel fijn dat je weer kunt slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. AnnaHillegonda14 juli 2011 om 16:28

    Wat fijn dat je weer goed kan slapen! En ook fijn dat je weer wilt ruilen! Leuk. Wil graag ruilen en het blauwe bloemetjes sloop lijkt me wel wat (nr 5)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze mooi!!!!!! Wat fijn dat je weer lekker slaapt, de wereld ziet er toch heel anders uit na een nacht goed slapen en het komt ook je veerkracht ten goede ( om dat woord nog maar eens te gebruiken);
    Ik doe heel graag mee voor nummer 1 of 3, ik heb een rechthoekig kussen dus de andere nummers passen niet, denk ik ... En ik heb weet al wat ik je zou sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je weer slaapt, wakker liggen is verschrikkelijk.... Wat een prachtige slopen, wauw! Ik wil graag met je ruilen! Ik zou een glaskettinkje voor je kunnen maken. Zoiets als hier, maar dan aangepast aan je wensen en kleuren: http://maarnietvangrijs.blogspot.com/2011/06/grijs.html
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil ook graag ruilen, nummer 3 of anders nummer 6, ik denk nog even over wat ik ga tegenruilen...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. fijn dat je weer lekker slaapt...ik ben zelf ook een heel slechte slaper ... heb blijkbaar ook weinig slaap nodig ... maar zomers in de tuin onder de jasmijn eventjes bijslapen is zalig en daar zou sloop 2 of 4 heel goed bij passen... en ik wil best iets maken in kalligrafie en een gedicht van toon tellegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zit mij net te bedenken hoe fijn het is om in een schoon bedje te stappen. Geweldige kussenslopen. Maar ik laat deze actie aan mij voorbij gaan. Ik heb al zoveel van je gekregen (gehaakte bloemen en een tekening), nu is iemand anders aan de beurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ga die mooie slopen aan me voorbij laten gaan (ik heb momenteel niets te ruilen en geen tijd om te maken)

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hai hai van mijn vakantie adres zie ik je geweldige ruil....ik vind ze allemaal leuk lief en geweldig...dus ik wil wel weer eens ruilen hoor!!!
    Voor....een lucky monster...too keep the monsters out and to let you sleep!
    X Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I hope you can understand what I write here.... but today i was in quite a grumpy mood until i came to this blog and i was instantly cheered up! so thank you ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb niet zoveel kwaliteiten, maar slapen kan ik heel goed! Lijkt me heerlijk op zo'n mooi kussen.
    Ik ben op slag verliefd op je slopen, met name de eerste vind ik erg mooi.

    Ruilen tegen een pakketje mooi garen? Het is heerlijk om uit te slapen en dan een stukje te haken bij je koffie, bijvoorbeeld. Krijg je er een handgeschreven patroontje bij, voor de gezelligheid.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)