vrijdag 29 juli 2011

This week I saw..

eindelijk de was wapperen in de zon,
en dat je de liefde
in bomen kan zien groeien
als je tenminste goed oplet
bovendien een rare vogel
maar dat is weer een heel ander verhaal..

(als je de hele tekening wil zien klik er even op)

deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
net als elke week geef ik mijn tekening weg
aan iemand die dat leuk vind
als dat zo is laat even een reactie achter

de tekening van vorige week
gaat naar het jongetje wat Kwijt was,
mij gevonden heeft
en het verhaal vertelde..

Goed weekend allen
en kijk goed rond je heen
je weet maar nooit..
xxxxx

17 opmerkingen:

  1. Geweldig! Dit zou mijn waslijn kunnen zijn. Ik heb een fantastische foto van allerhande lapjes aan de lijn die later zijn getransformeerd in de mooiste jurkjes. Dus ik zou m graag winnen. Komt ie ernaast te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke tekening ! Ik hou van bomen, heb er zelfs één gemaakt een tijd geleden van karton en papier, vond de ironie daarvan wel iets hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees nu al een tijdje je blog en ik word altijd zooo vrolijk van je tekeningen op vrijdag. Je maakt echt mooie dingen! En nu doe ik graag mee met deze verloting. Ik houd van bomen, ik houd van hartjes, ik houd van vogels... ik houd alleen NIET van de was doen, maar die jurkjes wapperen heerlijk vrolijk :)

    Groetjes Marcha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ook ik wil heel graag deze mooie tekening een plekje geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige tekening is het weer! Dat verhaal van die rare vogel, ga je ons dat ook vertellen een keer? (niet dat ik nieuwsgierig ben hoor ;) )

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze tekening maakt mij helemaal blij! Dat zou hier een heel erg mooi plaatsje krijgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat is die mooi! die zou ik graag willen winnen (eigenlijk heb ik nooit beseft dat dat de opzet was van This week...wat leuk...misschien moet ik ook maar eens gaan meedoen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Ingrid,
    Ik zag vandaag het spiegelbeeld van de liefde schitteren in stralende kinderoogjes. Zal ook eens beter in de bomen kijken! Wat een mooie tekening weer! Fijn weekend! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. IK had dezelfde gedachte als Miriam; wie is die rare vogel????? Ik doe graag mee met de verloting.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook weer graag mee met de verloting, het is een superleuke tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie ...brengt me terug naar de tijd dat mijn liefde me een gedicht stuurde over wapperende zomerjurken aan de waslijn en verlangen... de liefde zit nog steeds in mijn hart ...het leven neemt rare wendingen...maar wapperende zomerjurken hier aan de waslijn of ergens zomaar op een onbewaakt moment doen me dit moment herbeleven ... mooi dus !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat jongetje dat Kwijt was boft maar dat 'ie jou gevonden heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben een echte fan van je blog. Ik volg het nu al een heel tijdje en die tekeningen zijn echt prachtig, het maakt mijn dagje altijd ietsjes vrolijker :) En die mooie waslijn doet me echt aan zomer denken, dus door jou komt de zomer wat meer in ons leven (want het is tegenwoordig meer herfst dan zomer), dus dank je om de zomer wat binnen te brengen :)

    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben toch niet te laat ?
    Vind deze tekening weer prachtig !
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid,
    Bij jurkjes denk ik weer aan Helmi,maar dit keer zou ik de tekening voor mezelf willen vragen, ik hou van bomen en van jurkjes.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Blij dat ik de weg naar je blog gevonden heb. Ik vind hem prachtig, net als je tekeningen!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)