maandag 11 juli 2011

The family Little is playing hide and seek

The family Little is natuurlijk meeverhuisd
naar Amsterdam
nu zijn ze normaal al redelijk humeurig
maar nu gewoon ronduit vervelend

ze lopen constant te mopperen
lijken hun plek niet te kunnen vinden
zitten steeds ergens anders huis

elke keer opnieuw moet ik ze zoeken
dan zitten ze in de keueken
in de la van de tafel
achter het bed..

maar naar buiten waren ze nog niet geweest
gisteren hoorde ik her en der
wat geritsel en gegiegel
(ze kunnen blijkbaar nog wel lachen..)

uiteindelijk vond ik ze allemaal
hoewel ik daar wel een tijdje mee bezig was
ik had ook geen idee dat ze 
zo goed konden klimmen

ik heb ze maar eens even stevig toegesproken
en ze beloofden beterschap 
 het schaapje wat ik voor ze meenam
werd bijzonder gewaardeerd
terwijl ik dit schrijf
zit de hele familie inclusief schaap
gezellig op het grasveld
eind goed-al goed

15 opmerkingen:

  1. ja een verhuis is natuurlijk niet altijd even leuk en dan moet je ze wat 'wentijd' geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wacht maar tot ze 'de stad' ontdekken dan ben je helemaal zoek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ja, zo af en toe moet je even optreden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo valt alles op zijn plaats...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig maar dat ze weer samen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo klein als ze zijn, je kunt er je handen vol aan hebben, zie ik!
    Gewoon af en toe streng zijn.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihihi ja je moet je draai eerst even zien te vinden maar dan....;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. .........en wie past er op de kleintjes als je niet thuis bent:)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)