donderdag 28 juli 2011

My table, my home, my stuff..


er was een tijd dat ik regelmatig
allerlei gezellige interieur foto's
op mijn blog zette
van de keukenkast, de hal
hoekjes met allerlei prullaria..
ik keek laatst nog eens de foto's op 
van het huis
op Appartment Therapy  terug
en gek genoeg voelt het 
helemaal niet meer als het mijne
het ziet er leuk uit hoor, maar ik voel er weinig bij
(tot mijn eigen verbazing overigens..)
deze tafel is nu mijn interieur
of althans het enige wat van mij is 
in dit (overigens bijzonder fijne) huisje


op de een of andere manier
lijkt het Genoeg op het moment
die paar koffers en de tafel
(ik ben ook Zo klaar met opruimen)
ik vraag me regelmatig af
wat er eigenlijk in al die dozen zit
die nog in Driewegen staan
ik weet het echt niet meer..
en ik mis het ook niet..
natuurlijk zal ik blij zijn als ik weer
een eigen plek heb
maar ik weet nu ook dat Gelukkig en Tevreden zijn
niets te maken heeft met spullen...
(hoewel ik ongelofelijk blij kan worden
van de meest nutteloze Dingen : )

7 opmerkingen:

  1. Bijzonder, dit inkijkje! En blijf jij maar lekker Nutteloze Dingen verzamelen, want wij worden heul heul blij van jouw spullen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn berichtje!

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n tafel met 'spul'.
    Gewoon alles wat je nodig hebt om je heen in het zicht.
    En alle ellende is niet voor niets geweest; het besef dat het hebben van spullen niet je geluk bepaalt.
    Fijn om te zien dat je zover bent!

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een oud engels spreekwoord zegt: home is where my heart is, het jouwe heeft zijn plaatsje gevonden:)
    ps: bedankt voor de prachtige tekening, hij is al ingelijst en mag nog even hier in de woonkamer blijven staan tot iedereen hem bewonderd heeft. Later gaat ienaar de logeer/kinder/speel/hobbie/strijk en nog veel meer kamer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, heerlijk eigenlijk, en herkenbaar... als ik op vakantie ben en genoeg heb aan wat er in de caravan staat, begrijp ik niet dat ik normaal zoveel troep 'nodig' heb in mijn huis.. misschien moest ik het gewoon allemaal lekker bij het grof vuil zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ingrid (Punky Wunky)28 juli 2011 om 21:20

    Dat is fijn Ingrid! Goed om te lezen.
    En fijn dat je hebt ontdekt dat je nu op een goed plekje bent.
    Oh en ik heb je een mail gestuurd met een adresje voor van het weekend waar je denk ik nog meer leuke dingen kunt vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)