zondag 17 juli 2011

Little things of this sunday

weer : regenachtig
(hoewel ik al wat stukjes blauw zie)
stemming : melancholisch
(maar ik ben net wakker en heb niet goed geslapen)
kleur: olijfgroen
boek: De kleine prins van Antoine de Saint-Exupéry


bloem: Dahlia
(zo mooi van structuur, dat het niet echt lijkt)
wens: op vakantie
(hoewel ik al lange tijd uit een koffer leef)
dier: de zwarte kat
post: ik ontving 2 fantastische zeefdrukken van jurkjes
van Helmi


vondst: een geweldige blauwe jas
(kan hem niet laten zien, camera kapot )
oja, en een stapeltje jaren 70 gordijnen
(te verleidelijk om te laten liggen oh oh)
kledingstuk: de jurk
(het grootste gedeelte van mijn kleding gaf ik weg
een een vriendin, in het kader van
 het opruimen van mijn oude leven
en kocht er een aantal jurkjes voor in de plaats
voor het Zwierige levensgevoel..het werkt)
plan: opruimen, tekenen, nadenken
(op de een of andere manier
is er altijd te Veel om over na te denken..)

Kalme Zondag
(en geniet van de Kleine Dingen...)
xxx

10 opmerkingen:

  1. Het echte onvervalste zondagsgevoel................

    Hoe gaat het met het poezenbeest!?

    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vermoedelijk zullen de buitenkantjes zo wisselend blijven zolang de binnenkant haar rust niet vindt ... een mooie zondag gewenst met veel kleine dingen die het leven groots maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik zal het met de kleine dingen moeten doen vandaag......de grote kan ik echt niet aan....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nieuwe jurkjes gaan vast nieuwe herinneringen voor je maken, heel mooie denk ik...♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je die vintage gordijnen niet kon laten liggen!!!!!! Je zou hier je hart ophalen elke zondag kun je de hele dag brocantes bezoeken en in de week verschillende Emmaüssen. Nadenken kan helderheid geven maar laat het niet omslaan in piekeren hoor!!!Alles komt goed ECHT WAAR.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een echte zondag!
    Goed dat je nieuwe jurkjes en vintagegordijnen hebt gekocht, en die dahlia's zijn prachtig!

    Ben benieuwd naar je tekenresultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie dahlia's! Prachtig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)