maandag 22 februari 2016

Flower


Dank jullie wel voor je aardige woorden
over het winkeltje, heel fijn..
De eerste inschrijvingen voor het wolboek zijn al
binnen, toen de allereerste kwam en alles bleek
te werken ging er een golf van opluchting door
het kleine huis je heen (ik dacht dat ik het 
huisje zelf hoorde zuchten, haha)
Bij de reacties gisteren stonden wat vragen over
het vele Engels, en inderdaad daar werd nog 
aan gewerkt, als je nu naar de FAQ en my story gaat
zie je dat je het ook in het Nederlands kunt aanklikken,
ik hoop dat we iedereen daar mee van dienst zijn..

Vandaag even bijkomen van alle opwinding
en de eerste prints versturen :-)
Een bloemetje voor jou op deze grauwe maandag
-X-

7 opmerkingen:

  1. Wow! En nog eens Wow! Mijn bestelling is naar je onderweg en ik kan niet wachten op de print. Maak je ook A5 prints eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit. Een fijne volgende stap, een heuse webwinkel! Ik heb er zelf ook een en het is echt reuzeleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga de webwinkel meteen even opzoeken. Ben een paar dagen niet online geweest en dan is er zoveel gebeurt. Top hoor. Veel succes. Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat grappig...ik ben bezig met een restjes vestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat erg leuk.Ik brei van restjes net een deken,groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)