maandag 15 februari 2016

About the cover and lots of emails..


De afgelopen week heb ik uren en uren achter
mijn pc gezeten, ik maakte een opdracht voor 
het Flow zomerboek, ik verfijnde mijn Photoshop 
vaardigheden en bestudeerde de laatste proef van
Lov-ing wool, mijn nieuwste boek.
Dat gaat dan over dingen als, op pagina 63 staat
nog een randje wat er af moet, bij dat patroon
staat 72 steken, moet dat geen 74 staan, ohoh :-)
Bovendien mailde ik eindeloos heen en weer
met Casper over de cover van het boek.
Of eigenlijk beter gezegd de achtercover en de flappen
van het boek, je weet wel die er zo aan vast zitten
en die je om kunt vouwen..


We kwamen er gewoon niet uit, dit is de foto die ik
maakte voor de achterkant, maar de tekst paste 
er gewoon niet op (ik dacht boven de tekst 
en dan daar onder het ISBN nummer en het logo
van de uitgever, maar dat lukte niet..)
Het kwam ook wel een beetje door mij want ik had 
bedacht dat het leuk zou zijn als er wat recenties
van lezers achterop zouden staan (hele lovende 
natuurlijk, dat begrijp je, haha)
Maar het werd zo proppen dat het niet meer te
lezen was, dus we stuurden elkaar mailtjes waarin 
dan dingen in stonden als; als je nu de foto van 
de voorflap op de achterkant zet en dan de halve
foto van de achterkant op de voorflap dan kan de 
voorflap naar...het werd steeds ingewikkelder,
en uiteindelijk begrepen we het zelf niet meer
en na 7 versies zijn we pas 's avonds gestopt..
Om 3 uur in de nacht wist ik het ineens, er moet
gewoon een hele andere foto op de achterkant..
(voortschrijdend inzicht noemen ze dat, het was
jammer dat ik het niet om half twee
in de middag al op dat punt was gekomen)


Anyhow, of zoals mijn zoon Daan altijd zegt,
anyhoe, we zijn er uit, met de nieuwe foto
lukte het in een keer, daarnaast heeft de uitgever
het goedgekeurd, ook altijd even spannend..
De andere foto's van dit blogbericht, zijn foto's 
die het boek niet haalden, kan je nagaan hoe mooi het
boek is geworden, haha, grapje, maar ik vind wel
dat dit mijn mooiste boek ik geworden, als ik er naar
kijk denk ik Jee heb ik dat gemaakt op mijn eentje,
echt waar, hoewel het natuurlijk een beetje gek is
om te zeggen.
Ik heb op de toppen van mijn kunnen gewerkt
aan dit boek, 8 maanden lang, ik had het 
niet beter gekund, echt waar niet..

En oh, wat misschien wel leuk is (hoop ik)
vanaf volgende week kan je via mijn webwinkeltje
(het komt eraan!) intekenen op een gesigneerd
exemplaar, het boek komt 12 april uit en 
dan gaan we het verzenden...

Ik wens je een fijne dag
-X-

23 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! De bevalling achter de rug en nu genieten ;-) Ik vind het heerlijk om naar je boek uit te kijken. Zie je mij staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar je boek en ook naar je winkeltje. Nu lekker uitrusten en appeltaart eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gewerkt Ingrid! Het is erg mooi geworden... x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel spannend! Inderdaad net een zwangerschap en bevalling... je weet: dan komt nu het grote genieten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, ik kijk ook erg uit naar je boek. Het is vast en zeker mooi geworden ik heb zoveel mooie dingen voorbij zien komen dat kan niet anders. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben erg benieuwd naar je nieuwe boek en webwinkeltje! Spannend! :-)
    Lieve groet, Ester (EssSpecially)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, Ingrid. En jeetje, zeg, je derde alweer...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je al zo ver bent! Dan weet ik nu nog meer wat mij nog te wachten staat ;-) En ik vond die cover al zo'n ding.
    Heel benieuwd naar het resultaat op 12 april!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! De opluchting spat uit je bericht :) 12 april schiet al op gelukkig! Nog even geduld...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kijk er naar uit. Het wordt vast heel leuk/ mooi. Hartelijke groeten, beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kijk er naar uit. Het wordt vast heel leuk/ mooi. Hartelijke groeten, beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannend, april: dat is het al bijna! En dan ben ik ook jarig dus dat komt mooi uit :-)
    Ben erg benieuwd naar het boek en wat heerlijk dat er knopen zijn doorgehakt en keuzes zijn goedgekeurd. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Ingrid! Wat spannend allemaal!Vol verwachting klopt mijn hart :)
    Succes en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat super dat het zo goed gaat met je boek! Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat en ik ga hem zeker kopen. Ik ben dol op alles wat met bolletjes wol te maken heeft. En ik ben ook heel benieuwd naar je webwinkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook leuk om te weten wat er allemaal bij komt kijken voor zo'n boek in de winkel ligt! Ik kijk er naar uit, het lijkt me een erg leuk boek.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, ik wil natuurlijk een gesigneerd exemplaar. Dan heb ik de reeks compleet, hihi! Ben zo benieuwd naar je webwinkel. Daar zit ik ook al zolang tegenaan te hikken, maar ik weet (of durf) het gewoon niet. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het begint al een aardig groot 'gezin' te worden na al die bevallingen :)
    Spannend hoor, ben zo benieuwd. Hij komt net 1 dagje te laat voor mijn verjaardag ;)
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een opluchting na hard werken, ik ben erg benieuwd. Wil zeker een exemplaar hebben, want dan heb ik ze alle 3, nog even geduld hebben.
    Groetjes
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I may struggle with the language, but I adore the images! I'm still loving the book and when the weather is particularly dark and grey, it brings much needed colour!
    P x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb net vandaag jouw nieuwe boek gereserveerd bij bol.com. Ik doe gewoon mijn lidmaatschapskaartje vd hupclub in jouw boek. Heb ik toch een handtekening.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is alle moeite waard geweest dus!! Ik ben heel benieuwd. Ik heb nu 1 boek van je(gekregen van mezelf met kerst :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoera! Gefeliciteerd Ingrid, wat een heerlijk fijn idee, ben ondertussen zo nieuwsgierig naar het eindresultaat! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hard gewerkt de laatste dagen, weken en maanden; maar het resultaat zal er zeker mogen zijn !
    Ik verjaar eind maart, en heb een kadootje voor mezelf in gedachten...

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)