zondag 21 februari 2016

Mini webshop


Goedemorgen, en aah nu zit ik hier met
kloppend hart en een beetje bevende vingers 
mijn webwinkeltje in de sidebar (hier rechts)
in mijn blog te zetten..
Ten eerste vind ik het altijd nogal spannend
om iets aan mijn blog te veranderen, na al die
jaren nog steeds, haha, stel je voor dat ik m 
per ongeluk wegklik of zoiets, dat kan..
Daarnaast is P de laatste tijd druk bezig geweest
met een klein winkeltje en ik hoop dat het allemaal
werkt en ik vind het Zo spannend allemaal..
Er wordt nog hard gewerkt aan het winkeltje
en de komende tijd zullen we er veel meer
inzetten maar het is een begin..
Het leukste vind ik dat je nu een gesigneerd
exemplaar van mijn nieuwe boek kan bestellen.
Ik hoop dat jullie dat fijn vinden.
Via Bigcartell wordt er betaald via 
creditcards maar er staat ook duidelijk uitgelegd
dat je gewoon via IBAN kan betalen.
Voor eventuele vragen kun je het contactformulier
(ooh haha, Zo Echt, dat formulier vind ik 
nog wel het allerleukste geloof ik..)
gebruiken, het wijst zich vanzelf.
Het winkeltje vind je HIER of klik
op het plaatje van Loving Wool...

Ik wens je een fijne dag
-X-

17 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg, zo je eigen online winkeltje!
    Ik ga gauw een kijkje nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Ingrid, van harte gefeliciteerd met je eigen webshop! Veel succes (dat gaat vast goedkomen) en veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ingrid. Je verdient het.
    Goede verkoop gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ingrid, alweer iets om trots op te zijn.... Zo leuk, fijne zondag.
    Lfs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit, je winkeltje! Heel veel succes ermee gewenst!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw! Super veel succes! Ik ga ook kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er heel mooi uit! Ik denk dat ik het wel fijn zou vinden als er meer ook in het Nederlands zou zijn beschreven, maar misschien was dat al wel de bedoeling en is dat een kwestie van tijd.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk winkeltje heb je, ik ga binnenkort je nieuwste boek bestellen, daar ben ik heel benieuwd naar. Oja, ik ben ook wel een voorstander van nederlands in het winkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk winkeltje! Ik kijk al uit naar je boek!

    Groetjes

    http://tussensoepenpatatten.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gedaan! Ziet er leuk uit.. Al een mooie quote besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat zijn je prints prachtig!!
    Ik wacht tot je nieuwste (!) boek er is met bestellen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je shop. Hij is echt helemaal herkenbaar in jouw stijl. Heel veel succes met de verkoop.

    Groetjes en fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nah, goed gedaan! Mag je toch trots op zijn!?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er mooi, eerlijk, "naturel" uit ! Veel geluk !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je winkeltje. Ziet er mooi uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Gefeliciteerd met de opening van je webshop! Ik ga meteen een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)