donderdag 4 februari 2016

Drawings & a tiny shop


Toen ik een maand geleden zomaar een
tekeningetje maakte met een kroontjespen en inkt
had ik geen idee dat ik dat zo leuk vond om te doen..
Uiteindelijk groeide het uit tot een hele stapel
tekeningen, waar, als ik ze op Instagram liet zien,
heel veel leuke reacties opkwamen.
Zelfs vaak de vraag of mensen ze konden kopen..
Nu heb ik al eerder dingetjes verkocht via de mail,
maar dat was zo'n zoekwerk en gedoe..
Maar het hele technische gedoe van een 
internet winkeltje schrok mij nogal af..
(ik wil alleen maar tekenen met een gezellig
muziekje aan en af en toe naar buiten staren, haha)
Uiteindelijk heeft P. een winkeltje voor mij gemaakt,
met de belofte dat hij alle techniek bijhoudt.
(ik krijg al een hartverlamming bij een foutmelding ;-)

Dus ergens volgende week gaat het online,
(het is maar een piepklein winkeltje, hoor)
ik zal daar wat prints verkopen, mijn kleurboek
en er kan ook worden ingetekend op gesigneerde
exemplaren van het Lov-ing Wool boek (ha)

Ik laat het wel weten als het open is,
ik ga vast op zoek naar een lint, wat ik kan
doorknippen als het zover is, haha
Fijne dag
-X-

21 opmerkingen:

  1. Ik kijk er naar uit Inge, en wat heb je een lieve man :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spreuk, succes met je winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat spannend ook, en een leuke uitdaging! Goed dat je doet, wat je hart je ingeeft en de overige beslommeringen over laat aan iemand anders ;o) Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Je hebt echt een man uit duizenden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Ingrid, ik heb alzo veel leuke tekeningen voorbij zien komen op instagram. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk! Ik zal er regelmatig een bezoekje brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief van P. om jr op deze manier toch over de streep te helpen! Ene... je hebt er weer een klant bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! Ik vond je groene regenwolk zo leuk, die wil ik graag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg! Ik vind je tekeningen echt prachtig, dus ga zeker een kijkje in je kleine winkeltje nemen. Zo komen er toch maar mooi allemaal bijzondere dingen op je pad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg! ik hou ook van tekenen, maar t komt niet zo uit mijn hoofd zetten.. heb daar echt wel voorbeeldjes voor nodig hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt echt een geweldige vent Ingrid! Waar heb je die gevonden? Hij maakt al je dromen waar! groeten uit Zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed van jou. Even buiten je comfortzone treden, maar met de steun gaat je shop goed lopen. Goed idee om echt werk te maken van al die mooie dingen die je maakt.

    Succes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof !! Veel succes gewenst ! Je hebt hier al een heel deel geïnteresseerden, het komt zeker goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dat is leuk Ingrid! Ben heel benieuwd en hoop,dat ik op tijd ben.. Ik ben daar nooit zo goed in nl.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is leuk!! Een heel goed idee, ik denk zeker dat je veel kopers zult krijgen, daar is zo'n webshopje toch ideaal voor. Kan de hele wereld over ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh daar kijk ik echt naar uit. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, dat vind ik nou een mooi plan. Ik zou graag een echte Ingthings spreuk/tekening aan mijn kunstmuur toevoegen!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)