zaterdag 17 maart 2012

Apple Blossom Day


gisteren kreeg ik een mailtje 
van een editor van Mollie Makes,
dat mijn foto in het Maart nummer staat,
ik wist dat natuurlijk wel.
ze hadden daar om gevraagd,
ik had hem verzonden,
en we hadden een bijzonder leuk mail contact,
maar nu het Echt zo is..

ik heb het tijdschrift nog niet in huis,
als het goed is sturen ze het op...


(als je op de foto klikt, zie je m groter,
kan je de tekst ook lezen, als je dat leuk vind)
het patroontje (uit 100 Flowers to knit and crochet)
en de foto's
poste ik meer dan een jaar geleden,
maar bij deze gelegenheid
en omdat het nu toch echt wel
een Applebloesem-dag is,
en je misschien zelf ook wel wil maken
(ik krijg er gewoon ook weer zin in)
nogmaals het patroontje


ze zijn echt heel makkelijk,
veel plezier ermee..
Fijne Zaterdag

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto van al die bloemetjes, dit is geweldig! Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How lovely Ingrid! Mollie Makes is a very popular magazine here!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat stoer! Ik ga denk ik (als mijn gehaakte deken af is) ook een een bloemenslinger proberen te haken voor op ons vakantie adresje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaaaf Ingrid!, ze zijn dan ook 'Mollie Makes'
    waardig én inderdaad zo leuk en makkelijk om te maken!

    fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk, al die bloemetjes. misschien durf ik dat zelfs wel te proberen. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your page looks beautiful - hope you get your copy soon Ingrid. The most inspirational magazine in the UK!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congrats Ingrid!! Your blog and work are so inspirational. Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW!!!!!! Wat geweldig! Gefeliciteerd!!!!!!! Liefs, Ellemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat bijzonder. Leuk hoor!! Ik maak ook van die bloemetjes maar dan net even anders, ook heel gemakkelijk en ze zijn zo leuk, vooral nu.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat gaaf! Echt leuk voor je! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan niet wachten totdat mijn exemplaar op de mat ploft!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk!
    Ik koop vaak de Mollie makes super leuk blad.
    Ik ga proberen of ik hem nog kan bestellen.
    Fijn weekend!
    Bjør

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super om in zo'n leuk blad te staan, gefeliciteerd.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stoer zeg!!!
    Gefeliciteerd!! Daar kan je trots op zijn!
    Ik vind je foto's ook altijd zo heerlijk vrolijk en kleurig!
    Fijne zondag!
    Groetjes ♡Koolmade♡

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf voor je, Ingrid! Ik heb mijn laatste nummer nog niet binnen, maar ik ben benieuwd!

    Groetjes,
    Kim N

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)