vrijdag 9 maart 2012

I am going to London, an I take with me..


vandaag, op deze prachtige dag,
de lucht is rood gekleurd, door de opgaande zon,
was ik vroeg wakker,
ik heb nog steeds kiespijn,
en ik ga zo op de valreep Weer een tandarts bellen,
er moet echt iets gebeuren, nu..
ook ga ik mijn koffer(tje) pakken,
want vanmiddag gaan we naar Londen,
behalve een Feestelijk jurkje,
het voelt al echt lente-achtig tenslotte..


pak ik de kaartjes in voor de Hockney-tentoonstelling
en een lijstje van de leukste markten,
bedankt voor de tips,
en wat adressen van Oxfam winkels,
hoewel P nu geen auto bij zich heeft om een dutje te doen,
terwijl ik ga schatzoeken...
ik heb 2 blogberichtjes klaargezet,
die als het goed is automatisch geplaatst gaan worden,
ik deed dat nog niet eerder,
en de tijdsweergave op mijn blog,
lijkt wat van slag,
zo lijken jullie reacties steeds s'nachts geplaatst (?)
dus ik heb geen idee wanneer ze verschijnen,
maandag, wanneer alles weer,
terug naar Normaal is, 
(waarom klinkt dat zo Onaantrekkelijk?)
in ieder geval weer een bericht..


Have a Lovely Weekend
-XXX-

24 opmerkingen:

  1. Een heel fantastisch weekend in Londen gewenst!.
    Londen is geweldig!!!
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Have fun in London! Een stad om verliefd op te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier! Het is zo leuk!!! Antroplogy is een hele leuke winkel! Ach er is zoveel leuks!

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha je comments zijn inderdaad van slag! Je bericht is van 9 maart, terwijl de comments van 8 maart zijn. Dat is raar?

    Anyway, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dear, going to Londen?
    Have a lovely weekend! enjoy!

    xx
    hopelijk met iets minder toothpain...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha! Bij mij werkt dat dus ook nooit.. zo blogberichten op een bepaald uur laten verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb ook bijna de neiging om een leuke jurk aan te trekken, zo leef/lees ik met je mee.
    misschien doe ik dat ook nog wel.
    fijne tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat heerlijk, Londen!
    Ik heb een weekend of midweek Londen voor mijn verjaardag gekregen vandaag, dus ik kijk alvast uit naar jouw verslag, lang leve de voorpret!
    (en lang leve de lentejurkjes!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier in Londen dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede reis, heel veel plezier en beterschap met de kies!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I hope you have loads of fun! En dat de kiespijn weg is, wat een rotpijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel plezier in London. En hopelijk verlost de tandarts je straks van de pijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes bij de tandarts. En heb een geweldig weekend!! Heel veel plezier..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel plezier in Londen!!!
    Oja het is nu 11.12 uur in de ochtend dus haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier dit weekend in Londen. Moet gelijk aan mijn favoriete liedje denken, Zij stuurt me kaarten uit Madrid en uit Londen komt een brief....

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel fijn weekend in Londen!!!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel plezier, geniet ervan!

    X
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel plezier in London and don't forget to visit Anthropologie shop in Regent st :) Have lots of fun!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)