zondag 18 maart 2012

Moving Things


dit weekend zijn we begonnen
aan de Binnenverhuizing,
dat is veel meer werk dan het lijkt,
zo bij het eerste idee..
alles echt Alles is overhoop gehaald,
zelf zo, dat ik nu denk,
waarom Eigenlijk?


waarschijnlijk had ik het idee
(toen ik het bedacht, vond ik het 
zelfs een Onwaarschijnlijk goed idee)
dat het allemaal beter en leuker zou zijn,
en uiteindelijk zal dat ook wel zo zijn,
maar nu..
(afgelopen vrijdag heeft de tandarts me eindelijk
behandeld, met de oprechte excuses dat ze me 
3 maanden voor niks met de pijn had laten lopen,
maar nu ben ik nog beroerder dan daarvoor...
dus dat helpt ook al niet Echt..)

kortom
overal stapels spullen,
er lijkt geen einde aan te komen,
net als ik denk dat het nu wel geregeld is,
staat er weer ineens een doos,
en nog een, en nog een..
(en wat een stof, onder bedden,
en achter kasten..)


dus vandaag gaan we weer verder,
ik heb het over mezelf afgeroepen,
dat is een feit..
en ik hoop 
dat op het moment,
ik weer zo'n Goed Idee krijg,
ik terug zal denken aan dit weekend,
en uiteindelijk zal besluiten,
het is wel Goed zo..

13 opmerkingen:

  1. En P. maar roepen; 'zolang jij er gelukkig van wordt vind ik het best!...'

    ;-)

    succes op deze grijze zondag en hopelijk voel je je snel beter x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van opnieuw inrichten/indelen. Dat is het enige stuk waarbij ik je nu benijd. Voor de rest, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het komt vast helemaal goed (en beter) als alles eenmaal op zijn plek staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. binnenverhuizingen zijn op zich een ramp omdat je alles overhoop haalt en je idd denkt waar ben ik aan begonnen...maar toch eens het wat vorm krijgt , ga je blinken en maak je kleine sprongetjes van contentement ...het wordt vast heel leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als alles eenmaal zover is zal je super blij zijn... zeker weten! Succes met verhuizen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes! Als je eenmaal geinstalleerd bent voel je je de koning te rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dippie!! Het wordt vast net zo mooi als je in gedachten had en alles is straks brandschoon ;-)en super mooi. Het komt goed.

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verhuis ze...en ja wat kan een mens spullen verstoppen he??? en zoek daar maar weer plek voor...maar ik heb het een tijdje terug gedaan en het valt vanzelf op zijn plek zal je zien suc6..xje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben in de kerstvakantie ook een binnenverhuizing over meerdere etages gehad en ik kan me dus vanalles voorstellen bij je zorgen. Maar wedden dat je tegen de tijd dat alles op zijn plek staat er vast snel overheen bent en lekker kan genieten? En een mooie plek beneden, met uitzicht op straat en voorbij lopende mensen en zo lijkt me een veel inspirerendere werkplek dan op zolder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed zeg. Ben ook al eeuwen van plan, nu mijn dochter groter en ouder wordt, een en ander te verplaatsen zoals jij dat doet. Het is alleen zo'n klus:(:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. succes met verhuizen, uitendelijk vindt alles zijn plek wel weer.
    en sterkte met de kiespijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan er over meepraten....alles komt goed! Echt waar, geloof me!!! knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)