donderdag 29 maart 2012

Hurray for (the work of) Jurianne


al lang voordat ik met deze blog begon,
was ik al helemaal weg van het werk 
mooie papieren Dingetjes die jezelf
nog in elkaar moet vouwen..
zo'n anderhalf jaar geleden plaatste ik deze foto,
waar ze tot mijn grote plezier
zelf op reageerde..


ik hou van haar werk,
vanwege het simpele basisidee,
maar zo perfect uitgevoerd,
de subtiele kleuren,
en natuurlijk het feit dat er zelf nog wat
aan te knutselen is..

er ontstond een leuke mailwisseling,
waarbij later bleek dat ik haar
wel eens een stofje had verkocht via Marktplaats,
waarvan zij het patroontje gebruikte
als inspiratie voor een van haar blommen..


vorig jaar waren er over en weer
wat pogingen tot een ontmoeting,
wat op de een of andere manier,
maar niet lukte


maar een paar weken
is het dan toch zover gekomen,
ik werd bijzonder hartelijk ontvangen
op een beurs waar zij stond,
wat een lieve enthousiaste vrouw,
en wat een leuke ontmoeting..
we aten daar met een hele fijne groep anderen,
die ook op de beurs stonden,
en ik denk er met veel plezier aan terug..


vorige week stuurde ze me
2 pop-up posters op van haar nieuwe werk,
en natuurlijk hangen ze hier te pronken,
in mijn werkkamer
gemaakt met liefde en plezier,
net als al haar werk,
en nu ik weet wie de persoon is
achter deze mooie ontwerpen,
hou ik er op de een of andere manier,
nog meer van!

7 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze de pop-up posters... ze komt elke keer weer met wat nieuws. Prachtig hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook groot fan van haar spullen. Met name de engelen en bootjes ben ik dol op. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toch leuk die blog-ontmoetingen hé. En je hebt gelijk: het werk van Jurianne : daar kan je alleen maar van houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geniaal, die pop-up posters. Die kunnen toch niet anders dan heel gewild worden?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind haar werk ook heel mooi en leuk om te lezen dat er zo'n fijne persoon achter al die mooie dingen zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijzonder,en erg leuk lijkt me,om de maker achter al die mooie dingen te kunnen ontmoeten.
    Dan krijgt het volgens mij voor jou alleen nog maar wat extra`s...nu je weet wie het maakt.

    Groeten,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)