zondag 11 maart 2012

Greetings from London #2


Misschien sta ik op dit moment
wel op Trafalgar Square,
het monument van Nelson
(beroemd vanwegen zijn uitspraak:
England expects every man to do his duty)
te bewonderen..
Waarschijnlijker is het dat ik 
lekker cappuccino zit te drinken,
op een terrasje,
kijkend naar alle mensen die voorbij lopen
en ondertussen mijn aankopen
van een fijne rommelmarkt aan het bewonderen ben..
Zeker is het
dat ik nog geen zin heb
om naar huis te gaan..
tot morgen!

6 opmerkingen:

  1. Wat je ook doet: heel veel plezier gewenst. Het zal vast erg gezellig en fijn zijn!! En alvast een goede reis terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een weekend is dan ook zó voorbij hè. Veel plezier nog en tot morgen!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat terrasje met die koffie...ik zie het helemaal voor me. En als het vandaag in Londen net als hier van dat prachtige lenteweer is...dan word ik bijna een heel klein beetje jaloers...! En vergeet vooral niet om heel veel na te genieten van dit weekendje als je weer thuis bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeh klinkt heerlijk! hoop dat je hebt genoten en ben reuze benieuwd naar je ervaringen en tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet ervan !
    Ben nu al benieuwd of de Family Little ook mee was ?

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)