vrijdag 2 maart 2012

Rhythm


wakker worden-mezelf uit bed slepen-
even naar de lucht kijken-aankleden
koffie zetten-bloggen (altijd met een Xavier Rudd muziekje)
koffie drinken-mail lezen en beantwoorden-
bed opmaken-was in de machine-twitteren-
boodschappen doen-fotograferen-bellen-
koffiezetten en drinken-naar de kapper-
eten-tekenen-was ophangen-nadenken-
foto's bewerken-kast opruimen-
nog maar een keer koffie-naar de wolken kijken-
avondeten maken-haken-samen met P.eten-
tv kijken-haken-kletsen-lezen-douchen-slapen...
vrijdag-2 maart-Zutphen-
er ligt een Stapel Dingen op mij te wachten-vandaag

nb.ik ben bezig met mijn kaartenproject,
ik kom er niet Zo Uit,
het zou mij enorm helpen als jullie mij zouden vertellen,
welke tekeningen/collages je leuk vind
van mijn Pinterest board,
dank je, fijne dag!
-x-

28 opmerkingen:

  1. Ik wou je alleen maar een leuke vrijdag wensen en zeggen dat er super stofjes op je foto staan!!!
    Maren (http://hoemmelke.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb wat likes 'gedaan', maar is idd niet uit te komen. Je hebt zoveel diversiteit, dat ieder werkje iets heeft.
    Verschillende series maken, zou dat helpen je te kiezen?
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind echt alle collages erg leuk, maar heb m'n best gedaan en de mooiste (voor mij dan..)op een rijtje gezet. Hier komen ze, overigens in willekeurige volgorde:
    - Lost my giraffe
    - Celebrate life
    - Love hope trust luck
    - Be nice or go away
    - Home sweet home
    - I love post
    - For my daughters birthday
    Ik heb geen pinterestaccount, dus hoop dat het ok is dat ik het zo doorgeef. Enne....je kunt voor mij alvast een setje of drie reserveren voor de verkoop. Dit worden echt geweldige kaarten waar Hallmark nog een hoop van kan leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk,zo'n dag waarop je totaal nog niet weet wat je gaat doen :-)

    1 just say yes
    2 celebrate life
    3 it's raining apple's
    4 I love post
    5 birds with a yarn

    dit is mijn top 5 van jouw geweldige creatie's.

    fijne dag en wie weet gebeurt er ook nog wat onverwachts.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij wordt het alleen maar moeilijker voor je om te kiezen want ik heb weer een ander lijstje....

    1: Thoughts in the wind
    2: Valley of tears
    3. Dresses.

    Fijne dag! Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen!
    Wat een moeilijke vraag Ingrid, maar ik heb toch even de tijd genomen om te kijken en kiezen welke tekeningen/collages ik leuk zou vinden als ansichtkaart...
    In willekeurige volgorde;
    -it's raining apples
    -birds with yarn
    -faces
    -love doesn't grow on trees
    -it's a happy talent
    -love hope trust luck
    -hurray for Judith
    -celebrate life
    -dresses
    -drawing collage
    -thoughts in the wind
    -i saw a girl flying over our street
    -i hope you feel

    Ik help niet echt hè? maar alles is zo goed
    en mooi gemaakt!

    En natuurlijk ook;
    -tranendal
    -be nice or go away
    Van deze laatste twee ben ik de trotse bezitter, deze hangen aan mijn muur :-)

    Het zou wel echt super gaaf zijn om een echte Ingthings-kaart te kunnen sturen naar mijn Zeeuwse vriendinnetjes!

    x fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moeilijk kiezen want ze zijn allemaal zo mooi
    en ook soms stemmingsafhankelijk zo betrap ik mij zelf:
    1.Love doesn't grow on trees
    2.Birds with yarn
    3.Celebrate life
    4.Be nice or go away
    5.Lost my giraffe
    6.I wish I had a strawberry dress
    7.Love is in the air
    8.Brighten up my day
    9.Thoughts in the wind
    10.Just sitting in the garden

    Fijn weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh! Moeilijk inderdaad! Ik zou ze allemaal wel een x kunnen versturen als kaart (ook voor de sundaymarket? :) Maar heb wat favorieten:
    - just say yes
    - i love post
    - just staring at the clouds
    - luck hope love trust
    - faces
    - dresses
    - for my daughters birtday
    Hoop dat je hier wat aan hebt, en Veel succes met de selectie!
    En thnx voor de printerest link, daar had ik nog niet eerder op geklikt!
    Fijne vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij staat op 1: Luck Hope Love Trust, op 2: Just say yes en op 3: I love post.
    Ik zou zoeken naar algemene kaartjes, die hebben de meeste kans om gekocht te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lastige keuze, ik vind ze eigenlijk allemaal mooi!
    Ik heb er 3 uitgekozen die ik het mooiste zou vinden op een kaartje:
    - celebrate life
    - for my daughter's birthday
    - love doesn't grow on trees..

    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ingrid, wat leuk om ze allemaal naast elkaar te zien! Ik noem er nu een paar waar mijn voorkeur naar uit gaat: Hurray for Judith, loslaten, presents, girls with birds, lost my giraffe.
    Heel veel succes met uitzoeken :) wens je een heel goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,
    Wat heerlijk, zo'n gevulde dag!
    Mooi, die tekeningen en collages bij elkaar. Ze hebben inderdaad allemaal wel wat, maar helemaal in jouw herkenbare stijl. Mijn voorkeur gaat uit naar birds with yarn, just say yes en celebrate life.
    Wil je er kaarten van maken? Leuk!
    groetjes en goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze allemaal prachtig maar deze drie zijn bij mij favoriet:
    1. Let it rain
    2. Peace&plenty
    3. Fish (de tekst is zó grappig)
    groetjes, Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje, dat is moeilijk kiezen hoor! Je hebt er ook niet veel aan als ik ze hier allemaal noem, daarom een paar die er voor mij echt uitspringen!

    Luck, hope, love, trust
    Dresses
    Just staring at the clouds (fijn wegdroomplaatje!)

    Succes met kiezen en een fijne vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn favorieten:
    - Luck, hope, love, trust
    - Brighten up my day

    Leuk zo alles op een rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Ingrid,

    Ik vond het heel moeilijk want ik vind heel veel van je kunstwerken mooi maar ik heb toch een lijst gemaakt met wat ik het leukst vind en ook zou kopen als ik het ergens in een kaartenrek zag staan ;)
    -Lost my giraffe
    -Adventure
    -Just say yes
    -Peace & plenty
    -Fish
    -Staring at the clouds
    -Thoughts in the wind (and birds nesting)
    -Be nice or go away
    -Valley of tears
    -Girl reaching for the moon
    -Faces
    -Loslaten

    Ik hoop dat je er wat aan hebt
    Veel groeten,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Ingrid,

    Ik volg je al een hele tijd en pin wel eens een foto of tekening van jou op mijn pinterest (met de credits/link naar jou natuurlijk). Ben je nu ook gaan volgen op pinterest; leuk!

    Ook leuk dat je om de mening van je volgers vraagt! Het is inderdaad lastig, want ze zijn allemaal super, maar hier komen mijn favorieten die ik zo als kaartje zou willen kopen:
    - Green chair/red flower
    - Celebrate life
    - I love post
    - Peace&Plenty
    - Be nice or go away
    - Luck, hope, love, trust
    - Love doesnt grow on trees
    - Its raining apples
    - Presents
    - Brighten up my day

    Het is geen top drie of kleine selectie, maar ik vind dit de beste 10 die ook wel in een serie bij elkaar passen.

    Heel veel succes met het kaartenproject en hopelijk kan ik er binnenkort een aantal aanschaffen ;-)

    Hartelijke groet,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo grappig, wij hadden stofje nummer 7, in het stapeltje op jouw foto, vroeger als keukengordijnen. Vroeger=ongeveer 40 jaar geleden....
    En nu ga ik op pinterest kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En het vervolg:
    birds with yarn
    just say yes
    I wish I had a strawberry dress

    Als ik de lijstje hierboven zie, vraag ik me af het er makkelijker door wordt....maar wel leuk om te weten!
    Hier breekt de zon door, ik hoop ook in Zutphen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,
    its raining appels vindt ik echt de leukste, daar wordt je gewoon blij van!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind ze allemaal leuk, maar als ik ze echt zou gaan verzenden (ipv in een lijstje te steken) dan ga ik voor deze 5:

    Just say YES!
    Hurray
    Staring at the clouds
    Love Hope Trust Luck
    Birds with yarn

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb ook even rondgekeken en dit zijn mij lievelingskaarten:
    - Love doesn't grow on trees
    - Just say Yes
    - Strawberry dress
    - Celebrate life

    Zijn die kaarten dan binnenkort bij jou te bestellen?? Ik ben erg benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel eerlijk Ingrid ik vind ze allemaal mooi maar het meisje dat naar de maan reikt blijft mijn favoriet...met speciale reden als ik die in kaart vorm kan kopen koop ik hem gelijk! en hang ik hem op en denk aan mijn vriendin en Zoe ...dus niet onzeker zijn ga op je intuïtie af! Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Daar vraag je nogal wat...ze zijn eigenlijk allemaal heel mooi maar ik vind celebrate life echt mijn all time favorite

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ze zijn allemaal prachtig,mijn favorieten zijn
    JUST SAY YES, BIRDS WITHOUT YARN, CELEBRATE LIFE,GIRL REACHING FOR THE MOON EN I WISH I HAD A STRAWBERRY DRESS. Ben benieuwd wanneer we een kaartenset bij je mogen bestellen!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. just say yes,
    meisje met de appels,
    home sweet home,
    I wish I had a strawberry dress,
    I love post,
    Luck hope, love, trust,
    thoughts in the wind

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het zou wel echt super gaaf zijn om een echte Ingthings-kaart te kunnen sturen naar mijn Zeeuwse vriendinnetjes! looking forward to all the good things your blog shares.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog een keer gekeken, maar nu anders...welke zou ik kopen...bij welke kaarten denk ik: Oh, er zou zich zomaar een situatie voor kunnen doen waarbij ik deze kaart zou kunnen sturen...en die allemaal ge-like-d op pinterest :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)