woensdag 7 maart 2012

Chaos Day&Post

ik

nu ik geen eigen auto meer heb,
vorig jaar hield ie er ineens mee op
(dat kon er ook nog wel bij)
en het is ook niet echt nodig, zo midden in de stad,
reis ik weer regelmatig met de trein,
tot groot plezier overigens,
het voorbijgaande landschap..
de gesprekken die mensen voeren,
waar ik dan naar luister
(ik ben echt heel erg Nieuwsgierig,
ik zou er het liefst bij gaan zitten en ze bestuderen..)


dus ik ging met de trein naar Utrecht,
waar ik op Maandag de Voorjaarsbeurs,
waar ik allemaal Mooie Dingen bewonderde,
aan een lange tafel at (Thais)
en wijn dronk (witte)
met een heel stel hele leuke Inspirerende vrouwen,
waarvan ik de meeste nog nooit ontmoet had,
het was geweldig leuk en
ik werd Bijzonder Wel ontvangen, dank daarvoor..


en vandaag sta ik in de Opzij-Opzij-stand,
ik loop uren achter op schema
(mijn Zelfopgelegde schema welteverstaan)
vandaar ook dit verlate blogbericht,
eerst moest ik P. naar zijn werk brengen
(met zijn auto)
en toen weer naar de tandarts,
(die weer niks deed aan mijn Zeurende kiespijn,
ik word er gek van, bijna dan)
en omdat ik toch een auto had vandaag
ging ik ondertussen nog even langs een kringloop,
waar ik..
nee, dat word een Te lang verhaal..
en nu is de halve dag voorbij..
en ga ik maar eens Bezig
want het huis is net zo'n chaos,
als dit blogbericht,
pfff...

(ik ben Dus helemaal vergeten
dat het top5-woensdag is, bedenk ik me nu, och hemel,
en oja het zeepaard-schaaltje is voor Sonja)

4 opmerkingen:

  1. Ik heb wel een top vijf voor je hoor...

    1)even diep ademhalen.
    2)even 10 minuutjes zitten en voor je uit staren en aan niks denken
    3)kopje koffie drinken
    4)je zelfgemaakte schema iets inkorten
    5)en nog een keer diep ademhalen

    zó, fijne dag nog, x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij ben ik met het zeepaardschaaltje voor mijn miniverzameling! Dank je wel en tot gauw!

    Mijn top 5 voor jou:
    1. Genieten van het luchtruim
    2. Genieten in L.
    3. Genieten van P.
    4. Genieten van het genieten
    5. en bij thuiskomst: Na-genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zijn soms van die dagen.............

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat het intussen beter gaat met je kies?!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)