zondag 4 maart 2012

Spring-cleaning?

op deze zondag
zijn er een paar Knopen,
die ik ga ontwarren,
allereerst de Zeeland-Knoop,
nu ik daar gisteren weer eens was,
en ik absoluut niet weet wat ik daar van moet vinden,
ik was er thuis
en een toerist tegelijkertijd,
het was bekend,
maar toch kwam het me vreemd voor..


dan is daar nog de Creatieve knoop,
ik moet nu ook maar eens doorzetten
met de kaarten en al,
bedankt overigens voor alle reacties,
om mijn keuze van tekeningen te bepalen,
maar er zijn Zoveel verschillende voorkeuren,
dat ik nog steeds twijfel...


en terwijl ik mijn gedachten
en de richting
over bovenstaande ga bepalen,
stort ik mij maar eens op de Huishoudelijke knoop,
stapels was, onopgemaakte bedden
noem maar op, de hele zooi
kortom
 er moet wat Ontward worden vandaag
en misschien zelfs wat Knopen doorgehakt..
fijne dag
-x-

8 opmerkingen:

  1. Ik volg je al een tijdje. Fijne blog heb je, je schrijft heel erg leuk.

    En over die knopen..... Je kan nooit alle knopen tegelijk ontwarren en doorhaken... Dus maak het jezelf niet te lastig hoor! ;D
    Fijne zondag!
    Groetjes, Chantal van formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rustig aan hoor met dat doorhakken, sommige dingen lossen zich vanzelf op ...........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog even op Pinterest gekeken; Mijn favorieten:
    Loslaten
    love is in the air
    girl reaching for the moon
    let it rain
    come dress yourself
    strawberry dress
    Succes met uitkiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontknoop ze...en inderdaad rustig aan...overal is een oplossing voor en vaak met geduld wijst het zich vanzelf........x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ingrid

    Ik laat even een berichtje achter.
    Want ik lees hier vaak, maar reageer niet altijd.
    Ik hou van je schrijfstijl en de prachtige foto's ♥ .....
    En alle DIY Projectjes die je met ons deelt zijn prachtig!!

    Ik hoop dat je een beetje uit de knoop komt...
    En die Huishoudelijke knoop.... Die herken ik maar al best :S ....
    Sommige kamers hier in huis zijn echt heel erg en zou zo een tv programma kunnen van bijvoorbeeld "hoe schoon is jou huis" .....

    In ieder geval....
    Bij deze.... Weet je dat ik Geniet van je Blog ☼ :) ....
    Wens je ik je een Mooie Zondag....

    Lieve Groet, Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met het ontwarren van de knopen. En toch ook gewoon een hele fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stukje bij beetje, met geduld. Het hoeft niet allemaal in 1 keer die knoopjes ontwarren...
    Heb een ontspannen zondag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat was het al weer lang geleden dat ik bij je op visite was. Ik las over je eerste breiwerk, over je bezoek aan Zeeland, over je kaarten dilemma, de interne verhuizing,kwam mezelf nog even tegen en zag jou tegelijkertijd in dezelfde post in een veel leukerdere (zou mijn buurjongen zeggen) vorm langskomen. Ach lieve help, wat beleefde je veel avonturen in de tijd dat ik er even niet was :-)) Conclusie... het gaat goed met je. En morgen? Morgen is het gewoon weer maandag ;-) Toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)